Gå til innhold

Midjemål


store blå

Anbefalte innlegg

Jeg er 64 cm på det smaleste rundt midjen. Bruker 32-36 i klær, avhengig av merke og snitt.

Jeg er 60 cm på det smaleste rundt midjen, 1.70 høy, og bruker 36. (som oftest)

Anonym poster: d103b617a2d6b3be75871595b9c6725b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 120 rundt midjen og puler hver helg.

Mulig menn ikke er like opptatt av et tall som dere er. Det hanlder tross alt om forholdstall :)

Anonym poster: 62cc8be3f726c1717227262355489827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 cm, med midje på 64. Min kropp har som vane å ta av på midjen når jeg går ned i vekt. Det begynner å se passe rart ut med 64 cm midje og 97 cm hofter..

Nei, det ser ikke rart ut!

Anonym poster: fff0d8214546313fd9340378fbc62e61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 120 rundt midjen

Anonym poster: 62cc8be3f726c1717227262355489827

:hakeslepp:

Anonym poster: 057975c3452712fdc7c73833db1673c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har midjemålet mitt for første gang på flere år tippet under 80 cm. I dag viste målebåndet 79 cm =) Har mistet 3 cm på litt under to uker etter å ha kommet ordentlig igang med trening igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 120 rundt midjen og puler hver helg.

Mulig menn ikke er like opptatt av et tall som dere er. Det hanlder tross alt om forholdstall :)

Anonym poster: 62cc8be3f726c1717227262355489827

Gratulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 63 cm, og er 185 høy!

Anonym poster: f8a1b45dd23798e00fcff8edb7eff8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 cm på det smaleste. Huff, var nede i 77 cm før jul!

174 cm høy.

Endret av Silkepote
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 163 høy og måler ca 60 rundt midjen for tiden, for noen måneder siden var det 65 men jeg kan ærlig talt ikke se forskjell på meg selv. Snodig det der. Kanskje jeg målte litt løst eller noe, hvem vet? haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

160 cm høy og veier 55 kg, 70 cm i midjen.

Anonym poster: 2f8dab5627599aa3e3f84f1ce3fbec29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er noe som kan defineres som "vanlig" på midjemål annet enn at den helst skal være under 80 cm av helsemessige årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 179 cm høy og 78 cm rundt midjen. Bruker 40 i overdeler, noen ganger 42 om de er litt lange og tettsittende da jeg er nesten 110 cm rundt hoftene...

Husk på at det ikke er midjemålet alene som forteller om man er sunn og frisk eller ikke. Det er bare en av mange faktorer.

Jeg er sikker på at det finnes mange flotte damer i alle slags størrelser her inne! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

En midje på 90cm regnes vel som helsefarlig i Norge? Du har vel målt på det smaleste området? Har man over 88cm, så regnes det som fedme.

Det er jo helt sykt.. Midjen min er 85 og jeg regnes ikke som tungt overvektig.. Jeg er slank

Anonymous poster hash: e73fd...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beist

55 cm.

Edit: Har jeg altså, det er vel litt i minste laget om en ser på hva som er gjennomsnittlig.

Endret av Beist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hørt man skal måle 5 cm over navlen hvis det ikke er tydelig hvor det smaleste punktet er, ellers så skal man måle der det er smalest.

Jeg er 173 og har 60 cm rundt midjen. Bruker xs og xxs i klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan måler man midjemål?

Er det fra det smaleste (rett under puppene), eller fra f.eks navlen og rundt?

Tror jeg har misforstått noe her, når folk sier at de er i faresonen med en midje på 75-80 cm?

Er ikke dette nesten minstestørrelse i omkrets på bh'er? 75A, 75,B osv.

Jeg synes det blir litt misvisende for min del å måle midjemålet, for om morgenen er magen flat, men så fort jeg spiser frokost, eller særlig om kvelden så er jeg oppblåst og ser 3 mnd gravid ut :fnise: Jeg har irritabel tarm da :P

Men ser jo i speilet at jeg er langt fra overvektig- Men likevel; hadde vært moro å målt om morgenen og kvelden og sett forskjellen!

Men hvordan måler jeg?!



Anonymous poster hash: 28e00...0c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172 og 58 rundt midjen, bruker xs og s i klær.

Et lite spørsmål, hvor skal man måle når man måler hofter egentlig? Jeg har egentlig ganske smale hofter, men måler likevel 92 cm grunnet rumpa. På nett står det jo at man skal måle det bredeste stedet på rumpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Hvordan måler man midjemål?Er det fra det smaleste (rett under puppene), eller fra f.eks navlen og rundt? Tror jeg har misforstått noe her, når folk sier at de er i faresonen med en midje på 75-80 cm?Er ikke dette nesten minstestørrelse i omkrets på bh'er? 75A, 75,B osv. Jeg synes det blir litt misvisende for min del å måle midjemålet, for om morgenen er magen flat, men så fort jeg spiser frokost, eller særlig om kvelden så er jeg oppblåst og ser 3 mnd gravid ut :fnise: Jeg har irritabel tarm da :P Men ser jo i speilet at jeg er langt fra overvektig- Men likevel; hadde vært moro å målt om morgenen og kvelden og sett forskjellen! Men hvordan måler jeg?! Anonymous poster hash: 28e00...0c4

http://tara.no/article/73782-slik-maler-du-midjen/gallery/400452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...