Gå til innhold

Midjemål


store blå

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Hvor kjøper du B-ene dine?

Sliter med å finne de spesielle str... :)

.... og denne fant jeg igjen nå ja....

Beklager sent svar, men her kommer det;

Jeg er så usigelig heldig å ha en aldeles flott VIP Clinic rett nedi bakken her jeg bor.

De fører Marie Jo og PrimaDonna, så jeg hverken trenger eller vil dra noe annet sted for å finne fine, gode BH'er i min størrelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

169 cm høy, og midjen min er vel 64-65 cm. Men jeg har smal beinbygging, og trener mye boksing og styrke, så jeg er smal men sterk i kroppen :)

Anonym poster: e0e4bd45b03addee734deb36702e2450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

165 cm, med midje på 64. Min kropp har som vane å ta av på midjen når jeg går ned i vekt. Det begynner å se passe rart ut med 64 cm midje og 97 cm hofter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull at det er helsefarlig om man er over 80 cm. Jeg er det, men jeg er veldig høy. Bmi'en og alt det der er på et normalt nivå.

Latterlig at noen på et forum påberoper seg å ha fasiten på hva som er sunt og hva som ikke er det.

Anonym poster: 3be67311539629c01c53ca7614cfd708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 167 og 63 cm rundt det smaleste , veier 60 kg

Du er nesten prikklik meg! :D hehe!!

Anonym poster: f6fc8754d52e7c8cd04abfe9ca1de603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull at det er helsefarlig om man er over 80 cm. Jeg er det, men jeg er veldig høy. Bmi'en og alt det der er på et normalt nivå.

Latterlig at noen på et forum påberoper seg å ha fasiten på hva som er sunt og hva som ikke er det.

Anonym poster: 3be67311539629c01c53ca7614cfd708

Høyden din har ingenting med midjen din å gjøre. Man kan ha smal midje selv om man er høy, og motsatt.

Det er ingen her som påberoper seg noe som helst. Gjør et enkelt søk i Google, så finner du fort ut av at det anbefales for hvite/europeiske kvinner å ha en midje på under 80 cm. Nøyaktig tall kan variere litt her og der, men det er ingen tvil om at det er en klar sammenheng mellom midjemål og diverse sykdommer. Selvfølgelig skal man også ta andre ting i betraktning, men slike mål fungerer som en god pekepinne.

Jeg har en midje på 60 cm. Ganske fornøyd med det, men jeg skulle ønske midje/hofte og midje/bryst-forholdet mitt var større.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 170 og 54 kg, midje på 62 cm. :)

Anonym poster: c95af93c0c53c658cba63f6d6219297a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 68cm rundt midjen, er 164 og bruker og har alltid brukt s/36 i klær.. så tror det varierer veldig på høyden samt om man har en markert midje eller ikke ;)

Anonym poster: 41a8f421d9fdb128111d15899b908777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 68cm rundt midjen, er 164 og bruker og har alltid brukt s/36 i klær.. så tror det varierer veldig på høyden samt om man har en markert midje eller ikke ;)

Anonym poster: 41a8f421d9fdb128111d15899b908777

Men du har jo en midje som er helt gjennomsnittlig, og en høyde litt under snittet?

Anonym poster: 6ee9b9943176c208fb15644bf2fcedc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosj, jeg har en midje på 71 cm, og høyde på 170. Er virkelig skrapa på magen, men midjen er altså ikke mindre. Jøss. Trodde faktisk den skulle være smalere. :fnise:

Anonym poster: eff79944332dbf6ab44ce31dd7029b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt det midjegreiene. Jeg er smalest ganske høyt opp, ikke rundt navlen.

Er dessuten på ca 88cm, og ja jeg er litt overvektig, men langt fra feit. Har bare litt stor mage. Ser ikke ut som noe fedme-tilfelle. Bruker str 40/42.

En gang jeg skulle bestille en jakke fra en nettside og så på str-guiden, så stod ikke mitt midjemål på lista en gang, og den lista gikk helt opp til XXXL, dvs at jeg skulle hatt str XXXXL i den jakka i følge guiden.

Jeg bestilte jakka i str M, og den var faktisk litt for stor :P

Anonym poster: 9226cb3e4aaebc3601899360d8e6b1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har noen fantastisk smale midjer......Jeg er 1,76 cm høy og er 100 cm rundt hoftene og har en midje på 75.cm. Har ganske brede skuldre også, og er litt bred rundt ryggen . Veier 67 kg. Syns midjen min er ganske smal og definert egentlig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har noen fantastisk smale midjer......Jeg er 1,76 cm høy og er 100 cm rundt hoftene og har en midje på 75.cm. Har ganske brede skuldre også, og er litt bred rundt ryggen . Veier 67 kg. Syns midjen min er ganske smal og definert egentlig...

Synes din høres flott ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 høy og midjen min er 64-65 på det smaleste :) Bruker størrelse 36 og S i klær. Av og til medium på noen gensere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes din høres flott ut! :)

Jada ikke den jeg "syter" med. Midjemålet forandrer seg nesten ikke uansett om jeg legger på meg. Er verre med "godbulken" foran på magen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror også det har veldig mye å si hvordan kroppsfasong man har. Jeg har en guttete kroppsfasong og svinger lite inn i midjen. Midjen min er på 73 cm, og jeg er 176 cm høy og veier ca 64 kg. Jeg får stadig høre av venner og familie at jeg er tynn, selv om midje målet mitt ikke er spesielt smalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror også det iom. at jeg har småbrede hofter og skuldre ser likevel midjen min ganske smal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenke meg å ha 10 cm til, hvis det gjorde at klær satt finere.

Mange gensere og topper blir alt for store og formløse.

Det selges ingen klær i strl Verdens-lengste-armer-38/40 i overdel og som er 36/34 rundt magen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...