Gå til innhold

Plagg som er mote


Gjest loveli

Anbefalte innlegg

Endel av tingene som listes her inne, er ting jeg personlig aldri kunne gått med, siden jeg ikke har kroppfasong til det, trenger noe som markerer samtidig som det skjuler ;) men må også si at jeg har sett folk som ser superkule ut med mye av disse plaggene, så det handler vel like mye om personlighet og kroppsfasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endel av tingene som listes her inne, er ting jeg personlig aldri kunne gått med, siden jeg ikke har kroppfasong til det, trenger noe som markerer samtidig som det skjuler ;) men må også si at jeg har sett folk som ser superkule ut med mye av disse plaggene, så det handler vel like mye om personlighet og kroppsfasong.

Jeg er ikke enig, noen av plaggene, kanskje. Men ingen er fin i f.eks haremsbukse! Nå har jeg hørt at de har haremsbukser som ikke har skrittet helt nede på knærne, men da er det vel ikke haremsbukse lengre, eller? :vetikke:

Ting som Crocs eller uggs er heller ikke noe noen kler, siden det er sko. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig, noen av plaggene, kanskje. Men ingen er fin i f.eks haremsbukse! Nå har jeg hørt at de har haremsbukser som ikke har skrittet helt nede på knærne, men da er det vel ikke haremsbukse lengre, eller? :vetikke:

Ting som Crocs eller uggs er heller ikke noe noen kler, siden det er sko. ;)

Vel, selv om jeg personlig ikke kunne gått med mye av det som listes opp her, så ser jeg jo at det noen få som kler det. Stort sett er det mennesker som kunne dratt på seg en søppelsekk; og det hadde sett kult ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store gummistøvler, kooooortkort jeansshorts, stor, posete overdel og jeansjakke.

De fleste tingene er helt okei hver for seg, og kan forøvrig se greit ut i den kombinasjonen og, men når annenhver jente du ser har kledt seg akkurat slik blir jeg bare ... bah. Åpenbart en stor hit på festivaler i sommer.

Og en annen rar hårmote. Luggen og litt av håret foran (ved siden av luggen) skal være helt slett, mens resten av håret (bortsett fra det øverste laget) tupperes og tupperes og tupperes til det blir diiigert, så legger man det øverste hårlaget oppå tupperingen og former alt til en stor ball med tjue liter hårspray!

Vet ikke hvor stort dette er i Norge, men så i alle fall en hel del av dem på festival i Sverige.

Og denne typen mote: http://bloggfiler.no/vanillascented.blogg.no/images/211066-9-1276092379698.jpg

Ikke et vondt ord om bloggeren, hun er sikkert søt og grei, men klæærne. Jag fattar inte!

OG PALJETTER! Det er (var?) paljetter overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir uggen av den derre korallfargen!

Den var jo over alt i fjor og jeg kunne bortimot kjenne kvalmen kronisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir uggen av den derre korallfargen!

Den var jo over alt i fjor og jeg kunne bortimot kjenne kvalmen kronisk...

Er sånn halvveis enig her faktisk, men den litt lysere varianten også kalt fersken er UTROLIG fint. Det er yndlingsfargen min mot brun hud nå i sommer :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Alena¤

Hvor skal jeg begynne?

Haremsbukser, da mener jeg ikke de moderate som bare er litt vide, men de som ser ut som du skjuler en diger bleie.

Gladiatoraktige sandaler som går opp til kneet. Så noen på salg i går, rart ingen hadde kjøpt dem..

Tøysko med høy kilehæl...grøss

Gleder meg stort til det kommer mer høstklær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agurkolat

Tights (skinn, blomster, whateva. meget næsty når da vert brukt som bukse)

Alt som ser 80s ut

OnePiece

Gladiatorsandaler

Mm. Kom ikkje på meir i farta. Men eg må sei at eg finn svært lite pent i butikkane om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Tights (skinn, blomster, whateva. meget næsty når da vert brukt som bukse)

Alt som ser 80s ut

OnePiece

Gladiatorsandaler

Mm. Kom ikkje på meir i farta. Men eg må sei at eg finn svært lite pent i butikkane om dagen.

Gladiatorsandaler har begynt å "grow on me". Hatet de før. Liker fortsatt ikke de som går laaangt oppover leggen, men liker de om de er lave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som ser 80s ut

Det oppsummerer det, ja.

Øverst på siden ser jeg lenka til "Nei, nei nittitalls?!"-artikkelen, og min eneste reaksjon på at nittitallet kommer tilbake er HURRA, forutsatt at det skyver ut alle de korallfargede flaggermustoppene fra butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpius

fashion against aids på h&m.. sikkert et fint tiltak, men grøss og gru!

Må si meg veldig enig med deg her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Øverst på siden ser jeg lenka til "Nei, nei nittitalls?!"-artikkelen, og min eneste reaksjon på at nittitallet kommer tilbake er HURRA, forutsatt at det skyver ut alle de korallfargede flaggermustoppene fra butikkene.

La du merke til at nederste punkt på listen over tips til hva man kunne ha på seg var MC-Hammer-bukser? De kan jeg godt spare meg for merker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La du merke til at nederste punkt på listen over tips til hva man kunne ha på seg var MC-Hammer-bukser? De kan jeg godt spare meg for merker jeg..

De er pokkermeg ikke nittitalls heller. De er så åttitalls det får blitt.

Neste punkt på uhyrlige-bukser-som-kommer-tilbake-i-motebildet-lista: bakframbuksene til smågutta som danset med Michael Jackson? *grøsse grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpius

Sikkert noen som har nevn det, men jeg nevner det igjen;

superlave Miss Sixty bukser (med kondom-lommer!), Buffalo sko og magetopper.

Dette husker jeg godt...

Endret av scorpius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg ikke har sett at folk kler, er den nye shortsmoten hvor de har en jeansshorts som går langt oppover magen og likeså bak. De har på en smalt belte og en løs topp nedi shortsen. Rompa ser ikke vakker ut i en slik shorts, magen ser ut som en kul selv om det er tynne folk som går med det, og holdningen til disse folkene er slappere enn det som burde vært lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- onepiece

- crocs

- uggs

- olajakker

- jeanstights

- og egentlig alt annet som er laget i dungeristofff... det er jo ikke fint!

- stooore haremsbukser

- baseballjakker

- tøysko med kilhæl eller høye hæler. ææææææææææææææææææææsj!!!!!!!!!!!!!!!!

- det meste som heter blomstermønster, spesielt på tights.

- leopardmønstret tights:S

- gummistøvler når det ikke er anntydning til regn ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- onepiece

- crocs

- uggs

- olajakker

- jeanstights

- og egentlig alt annet som er laget i dungeristofff... det er jo ikke fint!

- stooore haremsbukser

- baseballjakker

- tøysko med kilhæl eller høye hæler. ææææææææææææææææææææsj!!!!!!!!!!!!!!!!

- det meste som heter blomstermønster, spesielt på tights.

- leopardmønstret tights:S

- gummistøvler når det ikke er anntydning til regn ....

Alt som untatt enkelte klær i blomstermønste på denne lista + klær i fersken og korall... Får nesten litt angst av klærne i disse fargene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...