Gå til innhold

Plagg som er mote


Gjest loveli

Anbefalte innlegg

Gjest Bianca26

Fant noen vakre bilder (i gåseøyne!) av denne moteriktige turbanen:

http://i32.tinypic.com/11tsjno.jpg

http://i27.tinypic.com/2vn1li1.jpg

hjelpes. det der er et plagg jeg aldri kommer til å kle på meg. Rart forresten at et religiøst hodeplagg for menn skal bli mote for vestlige jenter. Forsåvidt bra da at hijab og burka ikke blir mote at man heller veler et slikt hodeplagg.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bianca26

Herregud hva er det dere syns er fint egentlig?

Jeg synes ALT egentlig avhenger av personen som har det på, og hva man bruker ting sammen med!

Og ærlig talt syns jeg man skal tenke mer på hva man kler uansett om det er mote eller ikke. Jeg elsker å gå med tighst me lang topp over fordi det kler min kropp og fasong langt bedre enn trange jeans og kort t-skjorte. F.eks.

og da velger jeg å bruke det selv om folk mener det er UT. Ser jo ikke noe bedre ut i noe som er IN men som er helt feil til fasongen og stilen vel

du har jo fårsåvidt rett, noen ser bra ut i de merkeligste ting, man må bare ha evnen til å "pull it off", hvis ikke ser det bare dumt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shorts høyt oppover ryggen og en topp brettet nedi syns jeg ikke er noe fint i det hele tatt. Skal utrolig mye til før jeg syns noen faktisk kler dette, har ikke sett noen enda.

Se her

JAJA jeg vet at dette er mote osv, men jeg syns ikke dette er noe fint i det hele tatt :fnise:

Skrik! :sjokk:

Jeg er forøvrig veldig fan av å finne en stil man liker og som passer til ens kroppsfasong uavhengig om det er på mote eller ei.

Det meste som jeg synes er stygt kan plutselig bli fint på den rette personen. Bortsett fra skulderputer. Det passet ingen på 80-tallet og i motsetning til hva moteskaperne liker å tro, 20 år forandrer ingenting på den fronten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Shorts høyt oppover ryggen og en topp brettet nedi syns jeg ikke er noe fint i det hele tatt. Skal utrolig mye til før jeg syns noen faktisk kler dette, har ikke sett noen enda.

Se her

JAJA jeg vet at dette er mote osv, men jeg syns ikke dette er noe fint i det hele tatt :fnise:

Åh, nå demrer det! Jeg passerte nemlig ei jente med akkurat et sånt antrekk her om dagen, og kunne ikke skjønne hva det var som hang nedenfor kanten på shortsen hennes og ikke så ut i måneskinn. Lommene, selvfølgelig! Trøste og bære!

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest scorpius

Ok, kanskje ikke akkurat samme type shorts, men den er iallfall ganske kort, og ikke minst

utrolig HOT ;)

Endret av scorpius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke harmensbukser var fint den første gangen og helt klart ikke nå heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at jeg syns flere ting andre nevner kan være helt ok, og at det er mye som kan se helt ulikt ut avhengig av styling. Jeg syns f.eks. buksedress kan se helt ille og veldig bumsete ut, samtidig som det kan være utrolig elegant - syns det kommer helt an på kroppsform, type buksedress/snitt og hvordan det brukes. Jeg har for øvrig lenge lett etter en enkel svart, med lange bein og ordentlig markering i livet, uten å ha funnet noe jeg liker. Syns faktisk også både body og turban kan funke under visse omstendigheter.

Men, det jeg i de aller fleste tilfeller ikke liker, og som er moderne nå, er: jakker med brede skulderputer, lårhøye støvletter, onepiece, sånt tynt hårbånd flere nevner (brukt slik), veldig saggete haremsbukser, knehøye gladiatorsandaler (er ikke så glad i gladiatorsandaler i det hele tatt, egentlig), støvletter med åpen tå, støvletter med frynser, tights i "plastskinn", generelt tigts uten noe som dekker rumpa, avklipte olashorts som ikke er sydd i kanten (spesielt ikke voksne folk som bruker dem i kombinasjon med blazer og forventer å bli tatt seriøst), baseballjakker, kjoler og buksedresser med lavt liv, jeg er også litt kresen på solbriller - liker f.eks. ikke sånne monsterbriller som dette selv om jeg vanligvis syns pilotbriller kan være fine.

Det er nok mer jeg ikke liker også, men dette var det jeg kom på i farta.

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

Den turbanen ser ut som sånn jeg setter opp håndkle i vått hår for å få det ut av veien. Praktisk for hjemmebruk frem til håret er tørt igjen, men ville ikke gått ut døra sånn.

Men mye av moteplagg avhenger av personen. Plagg ser forskjellig ut på forskjellig personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvordan store deler av den norske befolkningen klarer å kle seg i disse fargerike allværsjakkene - uansett anledning, og uansett vær. Lite fint. Det finnes mange moteriktige alternativer å velge mellom som er like praktiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai! Lurer på hvordan det ser ut på framsiden.

Tror helst at jeg ville ungått det så mye jeg kunne. I fare for å aldri få synet ut av tankene xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også litt kresen på solbriller - liker f.eks. ikke sånne monsterbriller som dette selv om jeg vanligvis syns pilotbriller kan være fine.

Det er nok mer jeg ikke liker også, men dette var det jeg kom på i farta.

Har sånne solbriller selv, og de er jo langt i fra såkalte monsterbriller da. Digger de brillene.

Monstersolbriller er jo lignende dette: http://www.superficialdiva.com/wp-content/uploads/2008/07/nicole-richie-funny-big-sunglasses.jpg (går ikke å sette inn link)

De solbrillene får deg jo til å se ut som et eller annet insekt ! :b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sånne solbriller selv, og de er jo langt i fra såkalte monsterbriller da. Digger de brillene.

Monstersolbriller er jo lignende dette: http://www.superficialdiva.com/wp-content/uploads/2008/07/nicole-richie-funny-big-sunglasses.jpg (går ikke å sette inn link)

De solbrillene får deg jo til å se ut som et eller annet insekt ! :b

Hehe, ja, de var enda mer insektaktige. Jeg har ikke noe i mot litt størrelse på solbriller, men begge to blir feil for meg. Men det kommer litt an på ansiktsformen/størrelsen også. Uansett, tror jeg det jeg er skeptisk til ved de første solbrillene, er partiet mellom de to glassene. Syns de ser litt tekno- eller skjermaktige ut. Vanlige pilotbriller har jeg ingenting i mot. (Selv er jeg ikke så glad i å bruke solbriller, men de jeg har, er mer "klassisk retro", om det går an å si det sånn.)

Det minner meg for øvrig om at jeg heller ikke liker veldig flashy solbriller, og det samme med bling-bling-klokker, men nå er vel ikke noe av det det aller heteste, som var temaet for tråden.

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det jeg synes er stygt:

* One-piece/kosedress - kall det hva du vil, men jævlig stygt er det uansett hvordan du vrir og vender på det! Man ser jo ut som en forvokst baby, det er babyer som bruker sparkebukse, ikke voksne!

* Jeans tights -tights er ikke jeans, og når de "later som" de er det blir det enda teitere

* Tights hvor man viser rumpa

* Pinetrange jeans som går helt inntil anklene nederst, spesielt om man har store sko i tillegg- kjempelekkert! :roll:

* Crocs

* Uggs

* MBT-sko. Sikkert kjempebehagelige, men det er mindre pent med den supertykke sålen ...

* Klær med glitter/nagler eller lignende over hele (hvordan i huleste vasker man noe sånt?!)

* Haremsbukse

* Store sløyfer på kjoler, skjørt o.l.

* Chinosen noen linket til var stygge

* Turban

* Alt for store briller hvor man blir seende ut som et innsekt/alien. Selv kan jeg ikke bruke store briller siden jeg har et veldig smalt ansikt, ser veldig teit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...