Gå til innhold

Plagg som er mote


Gjest loveli

Anbefalte innlegg

...... det er litt interessant å lese her.. jeg skjønner jo nå at når jeg virkelig kler meg så jeg synes jeg er rå, så synes andre jeg ser helt jævlig ut!!! :ler:

ELSKER haremsbukser og kilehæler, digger lett gjennomsiktige oversized bluser/topper, flaggermusermer også. :ler:

Men jeg forstår virkelig heller ikke tights som bukse, uansett hvor snerten kropp man har eller hvor ung man er, så SER det liksom fremdeles ut som man tusler rundt i stilongsen for meg... Gjerne med en blomstrete truse under.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Empireliv synes jeg kan være veldig fint, avhengig av snitt forøvrig og kropp under toppen. Jeg har et par sånne topper som kler meg bedre enn mye annet med andre snitt, for å si det sånn. Men jeg har sett en del fail på det området, altså...

Jeg har vært med på to runder med 80-tallsmote før, selve 80-tallet og en resirkulering og nå enda en runde. Jeg orker ikke mer av dette, jeg. Den jævlige lysoransje fargen som får alle til å se litt syke ut, dustete naglegreier på alt mulig, bukser som får alle til å se ut som to vandrende gulrøtter, sko og sandaler som får det til å se ut som alle har låra i skoa, akk og sukk. Det kan bare se bra ut om du a) savner 80-tallet i overkant mye eller b) aldri opplevde det.

Hvis noen synes de ser bra ut med sopphår vil jeg forresten gjerne bli forklart hvorfor, altså hva det gjør med ansiktstrekk og silhuett og sånn som de liker. Jeg kan nemlig ikke begripe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aprops sopphår: Se Få festivalstilen øverst på siden akkurat nå... Grusomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper med empireliv er fail... Grunnen til at de ser bra ut på kjoler er jo lengden. Har inntrykk av at mange litt store bruker det for å skjule magen, men det ser jo litt telt-aktig ut. Finn heller et snitt som er litt mer flatterende, og ikke bare gjemmer. http://www.omiru.com/wp-content/uploads/2008/05/rachel-pally-white-label-empire-waist-tank-top_052808.jpg

Dette er jo ikke fint.

Men kjoler med empire-snitt kan være helt nydelige :)

Jeg synes dette er fint, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

På Berlin Fashion Show ble det vist modeller som gikk slik:

picture-250.png?w=321

Neste mote for kvinner? >.<

Uten hår og med skjegg- jeg skjønner ikke hva designere noen ganger tenker med.

Innlegget er endret

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaa! Jeg tror jeg blir singel ganske kjapt om jeg prøver å utkonkurrere kjæresten hvem som har best skjeggvekst :fnise:

Ooog...det er så mye jævlig mote at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang :P

Haremsbukse aka potetsekken

Blomstrete tights (tidenes mest dekkende utslett?)

Hodestrikk for sopphår, woho!

CROCS!!

Logoer, lamt hvis man føler for å understreke at man er "HOT!", "SuperSwEeT" osv, huh..

OnePiece

Turban, hæh-hæh!!

..ja man kan fortsette i en evighet, men når det kommer til empireliv så vil jeg egentlig si at selv om jeg ikke liker det på meg selv, så syns jeg det kler en del andre jenter med annen figur og fremhever det feminine hos en god del :) og uansett så er vel det beste at man iallefall har prøvd litt forskjellige sammensetninger, selv om ikke resten har samma smaken. Det er uansett bedre enn å vandre rundt i hullete joggebukse på byen og gi blaffen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spinell

Jeg må innrømme at jeg sliter litt med å venne meg til at pilotsolbriller er fint igjen, også. Mannen i huset lo høyt av en motereportasje vi så, og sa han skulle ta fram de gamle lesebrillene sine fra ungdommen igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baseballjakker, skinntights, lårstøvletter, skatesko. Hettejakker og joggebukser sammen. The list goes on and on..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vel..syntes dere har glemt noe... singlet for menn...sykkelbukse.. blomstrete tights.. :nei: for ikke å snakke om åle trangt tøy på lubne persone, der du ser det bulker seg hele veien fra haka til anklene...hvite gjennomsiktige bukser til jenter som har masse sellulitter... og jenter dere har det, det er ikke noe bare du legger merke til, uansett hva venninner eller partner sier.. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De alfor korte shortsene alle går i nå kler veldig få, bare småjenter som har fine nok lår til å gå i slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vel..syntes dere har glemt noe... singlet for menn...sykkelbukse.. blomstrete tights.. :nei: for ikke å snakke om åle trangt tøy på lubne persone, der du ser det bulker seg hele veien fra haka til anklene...hvite gjennomsiktige bukser til jenter som har masse sellulitter... og jenter dere har det, det er ikke noe bare du legger merke til, uansett hva venninner eller partner sier.. :nei:

Haha, kunne ikke vært mer enig. Kler meg ikke i singlet uten noe over om jeg har en "tjukkas"dag. Og jeg er undervektig. Styggeste jeg ser er de med stram bukse/tights og stram singlet eller lignende over. Gys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Tights er det egentlig bare slanke jenter på 18 som kler, fordi de har pene ben. Tights brukt som bukse, dvs. at rumpa syns er det definitivt styggeste som finnes.

Finnes det voksne mennesker som kler seg i one-piece??

Nå må du ta deg sammen vinnie.

Pene BEN kan da komme i mange aldersgrupper. At rumpen synes er ikke det styggeste som finnes.

Måte på hvor intellekten løper når en skal snakke om klær, sukk.

Jeg vet du er i 30årene, det forundrer meg at 30åringer kommenterer så barnslig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

De alfor korte shortsene alle går i nå kler veldig få, bare småjenter som har fine nok lår til å gå i slike.

Stemmer ikke helt dette heller. Er mange dame varianter, men kanskje du bare har sett jente varianter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den varianten som er moderne i sommer er kort og slutter litt nedenfor runpeballene. Sier seg selv at det bare er modeller og 14 år gamle jenter som kler disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ta deg sammen vinnie.

Pene BEN kan da komme i mange aldersgrupper. At rumpen synes er ikke det styggeste som finnes.

Måte på hvor intellekten løper når en skal snakke om klær, sukk.

Jeg vet du er i 30årene, det forundrer meg at 30åringer kommenterer så barnslig

Hvis du synes tights er pent uten at rumpa er dekket sier vel det mer om intelligensen din enn min?? Å nei, en 40 år gammel rumpe kan ikke sammenlignes med en på 18. Tights var aldri ment å skulle brukes som bukse. Og dessuten er dette en tråd om stygg mote eller har jeg misforstått?? Tør hverfall å stå for det uten å være anonym! Prøver heller ikke å fornærme enkeltpersoner med synpunktene mine, og skjønner ikke hvorfor du prøver å fornærme meg....sukk. Hvem er barnslig??

Endret av Vinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Den varianten som er moderne i sommer er kort og slutter litt nedenfor runpeballene. Sier seg selv at det bare er modeller og 14 år gamle jenter som kler disse.

Det er det at du har hengt deg opp i ben,lår,shorts,thights og alder. på den måten som er provoserende, vinnie.

Det er noe med det kroppsbildet du har for deg i forhold til hva mennesker passer og ikke passer. Ha vakre pene lår og ben, ikke vise rumpen - bare modeller har fine rumper?

Hva med resten av oss, som har fin rumpe, skal vi alle bli modell?

Det er ditt vrangsyn jeg henger meg opp i. Så jeg diskuterer jo enkelt og greit det du diskuterer. Du skal gjerne skrive hva du vil, men jeg er ikke enig i det du sier.

Shortsen som er på mote nå kommer i mange forskjellige varianter. Lengden er kort, men den lengden som er på moten er midt på låret og ned til knærne. Dette tror jeg ikke man trenger å være 18år for å passe. Mange av de er ganske modne og fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvis du synes tights er pent uten at rumpa er dekket sier vel det mer om intelligensen din enn min?? Å nei, en 40 år gammel rumpe kan ikke sammenlignes med en på 18. Tights var aldri ment å skulle brukes som bukse. Og dessuten er dette en tråd om stygg mote eller har jeg misforstått?? Tør hverfall å stå for det uten å være anonym! Prøver heller ikke å fornærme enkeltpersoner med synpunktene mine, og skjønner ikke hvorfor du prøver å fornærme meg....sukk. Hvem er barnslig??

Jeg leste nettopp det jeg kommenterte nok en gang, for å sjekke om meningen min var et innfall som kom tidligere. Men jeg må nok si at jeg fortsatt reagerer på lik måte som sist, og tar ikke tilbake det jeg kommenterte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse harmesbuksene er jeg ikke så glad i, turban, onepiece og crocs står heller ikke høyt på min liste.

Digger jumpsuits da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...