Gå til innhold

Plagg som er mote


Gjest loveli

Anbefalte innlegg

Gjest AnneShirley

Tunika o.l toppar med empireliv er utruleg ukledeleg på meg i alle fall. Det penaste på kroppen min er jo at eg har smal midje og flat mage, kvifor skal eg skjule det med eit digert telt?

Mens jeg store bryster og det smaleste punktet er rett under brystene. I tillegg har jeg litt for mye på magen over smale hofter, så det ser ikke bra ut med klær som er for ettersittende i det området. Derfor ELSKER jeg empireliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mens jeg store bryster og det smaleste punktet er rett under brystene. I tillegg har jeg litt for mye på magen over smale hofter, så det ser ikke bra ut med klær som er for ettersittende i det området. Derfor ELSKER jeg empireliv.

Nettopp - med ein slik fasong er det jo pent. Men på meg, som har meir timeglassfasong, er det verkeleg ikkje pent - ser ut som om heile kroppen min er like brei som byste og hofter/lår... *grøss* Vær så god å sjå 15 kg tyngre ut liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte chinos i dag faktisk :) Har beige fra bik bok, ligner på de fra gina tricot (bildet) . Syns det kan kle de fleste egentlig, men er nok mest flatterende til lange ben

Edit : Feil svar-innlegg greie

Endret av sophiaM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om chinos da folkens? Mange her har så rar smak på klær her, så nå er jeg spent :lur:

Jeg elsker haremsbukser, men kan ikke fordra chinos.. synes ikke det er pent og kunne ikke tenke meg å ha det på meg.

Det kan da alltids gå, om man ikke har så mye hofter og går inn i livet kanskje, men jeg synes ikke det er pent når man har hofter, rumpe og smal om livet. (en fasong jeg liker godt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Og HVA er greia med menn i trange, rosa skjorter eller trøyer? Det må være (i allefall i mine øyne) det største turn-off'et man ser daglig på gata... :klaske:

Ja det kan du spørre om!! Jeg må innrømme at det er litt kjipt å ha en samboer som elsker rosa.. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Ja det kan du spørre om!! Jeg må innrømme at det er litt kjipt å ha en samboer som elsker rosa.. :snurt:

HÆÆÆ men gutter er jo driiiitsexy i rosa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chinos er jo bare bukser, det er vel ikke noe spesielt med dem. De som har legg foran ser grusomme ut, de som ikke har bare er der, lizm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onepiece

Crocs

Sokker i skoene

Blomstrete strømpebukser

Selvlysende 80-talls ting (a la neonfargede "RayBan Wayfarers")

Ellers synes jeg det ser så utrolig fjernt ut å gå med gummistøvler av typen Hunter, Ilse Jacobsen eller Le Chameau på en gråværsdag midt i byen. Hva er vitsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers synes jeg det ser så utrolig fjernt ut å gå med gummistøvler av typen Hunter, Ilse Jacobsen eller Le Chameau på en gråværsdag midt i byen. Hva er vitsen?

Hva vitsen er?

Der er vel å ikke bli våt på beina det! ;)

Regner det skikkelig er gummistøvler det mest praktiske enten man er i byen eller på landet. Jeg er ikke interessert i å bli våt på beina p.g.a. forfengelighet. Heldigvis finnes det gummistøvler som ser penere ut enn de som selges på felleskjøpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers synes jeg det ser så utrolig fjernt ut å gå med gummistøvler av typen Hunter, Ilse Jacobsen eller Le Chameau på en gråværsdag midt i byen. Hva er vitsen?

Satser på en skrivefeil her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

"Mote"-gummistøvler og hotpants på en solfylt sommerdag ser noe rart ut ja. På en gråværsdag er det helt ok.

Og chinos er da en klassisk type bukse? De som det var linket til var ikke akkurat min smak, men det finnes jo mange typer passformer av chinos også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Mote"-gummistøvler og hotpants på en solfylt sommerdag ser noe rart ut ja. På en gråværsdag er det helt ok.

Ja, og på en gråværsdag er det jo fare for at det begynner å regne også, derfor er det vits med gummistøvler da.

Men om det er skinnende sol,og går i hotpants og støvler ser det litt merkelig ut. Utenom når det er festival da, det er unntaket. Der er det jo møkk og leire overalt uansett om været er fint ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

:fnise: hva sies om uggs og kort shorts da??

pleier innimellom å gå med det når det er pent vær..aner ikke hvorfor egentlig,men det er syykt behagelig!og så så enkelt å bare hoppe nedi skoene.(har slike halvhøye uggs i lys beige)

vet at det er vanlig å gå slik i statene,men tror ikke det er så vanlig her.

men vet egentlig at det er et stooort fashion no-no,but who cares?? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke tights som bukse er så dumt jeg. Jeg liker stramme jeans, men er så forfedelig kresen og har problemer med å finne bukser som jeg liker og som sitter fint. Men, ja, det er alltid et "men", de som går med tightsen dratt langt opp i skrittet ser helt forferdelige ut! Fy! :fy_fy:

Det kommer også veldig ann på hvordan tightsen ser ut og hvilken type stoff den er laget av. Noe tights går at ann å vise rumpa i, mens andre ser det bare fælt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke tights som bukse er så dumt jeg. Jeg liker stramme jeans, men er så forfedelig kresen og har problemer med å finne bukser som jeg liker og som sitter fint. Men, ja, det er alltid et "men", de som går med tightsen dratt langt opp i skrittet ser helt forferdelige ut! Fy! :fy_fy:

Det kommer også veldig ann på hvordan tightsen ser ut og hvilken type stoff den er laget av. Noe tights går at ann å vise rumpa i, mens andre ser det bare fælt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...