Gå til innhold

Plagg som er mote


Gjest loveli

Anbefalte innlegg

Hm, jeg kan virkelig ikke si meg enig i at boyfriend-bukser og blazere er stygt, det er veldig pent på de jentene som er litt guttete av seg og som ikke vil kle seg i gutteklær.

Men det jeg synes er stygt er onepiece. Forstår ikke det plagget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bianca26

Hm, jeg kan virkelig ikke si meg enig i at boyfriend-bukser og blazere er stygt, det er veldig pent på de jentene som er litt guttete av seg og som ikke vil kle seg i gutteklær.

Men det jeg synes er stygt er onepiece. Forstår ikke det plagget!

boyfriend bukser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights (type tynt stoff uten lommer på rumpa) og kort genser ser bare rart ut. ser ut som om de tok på strømpebukse og glemte buksa...

Men jeg bruker mye olatights (ikke de i bomullsstoff, men de som er mer dongeristoff), men alltid med noe som dekker rumpa. Min (og de fleste andres) rumper blir helt rare i disse buksene, og de er ofte høy i livet og må draes et stykke opp...

Har faktisk bare jeanstights av bukser for tiden, syns det er mye mer behagelig enn vanlige jeans. Og dermed alltid topper som dekker rumpa.

Gladiatorsko som går til knærne kan jeg ikke fordra. Det samme gjelder onepiece utendørs, crocs andre steder enn på hytta og på jobb (om man jobber i helsevesenet e.l.) og falske vesker.

Chinos syns jeg er fint, har lyst på selv men vet ikke om jeg kler det siden jeg har endel hofter og pupper. Tror det passer best for de med en smal fasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Tights (type tynt stoff uten lommer på rumpa) og kort genser ser bare rart ut. ser ut som om de tok på strømpebukse og glemte buksa...

Men jeg bruker mye olatights (ikke de i bomullsstoff, men de som er mer dongeristoff), men alltid med noe som dekker rumpa. Min (og de fleste andres) rumper blir helt rare i disse buksene, og de er ofte høy i livet og må draes et stykke opp...

Har faktisk bare jeanstights av bukser for tiden, syns det er mye mer behagelig enn vanlige jeans. Og dermed alltid topper som dekker rumpa.

Gladiatorsko som går til knærne kan jeg ikke fordra. Det samme gjelder onepiece utendørs, crocs andre steder enn på hytta og på jobb (om man jobber i helsevesenet e.l.) og falske vesker.

Chinos syns jeg er fint, har lyst på selv men vet ikke om jeg kler det siden jeg har endel hofter og pupper. Tror det passer best for de med en smal fasong.

Jeg syns tights er fint så lenge du har en kort kjole eller en tunika eller lang genser/topp over som dekker rumpa.

onepiece syns jeg og er fælt. Det er bare kose-seg-hjemme-når-man-skal-slappe av-klesplagg. Ikke for å gå ut offentlig med. Man ser ut som en forvokst baby.

lave gladiatorsko syns jeg er fint, ikke de lange.

Falske vesker er jo fine så lenge du ikke ser de er falske da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One piece er kjempesøtt når man er under 4, men er man over, da synker søttheten drastik. JO eldre, jo mindre kan minne om søthet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagt merke til at alle menn jeg ser på gata i onepiece har mannepupper. Alvorlig. Har ennå ikke sett en onepiece-fyr uten misunnelsesverdig byste.

Kremt. Unnskyld avsporingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Jeg har lagt merke til at alle menn jeg ser på gata i onepiece har mannepupper. Alvorlig. Har ennå ikke sett en onepiece-fyr uten misunnelsesverdig byste.

Kremt. Unnskyld avsporingen.

har aldri sett en mann i onepiece, men fy nå så jeg det for meg og det jeg ser for meg er ikke vakkert hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg kan virkelig ikke si meg enig i at boyfriend-bukser og blazere er stygt, det er veldig pent på de jentene som er litt guttete av seg og som ikke vil kle seg i gutteklær.

Jeg syns boyfriend-bukser er fint, og veldig sexy på oss som er feminine fra før av. For de som er litt guttete syns jeg det kan bli litt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mye av det som er nevnt er kan se veldig fint ut på rett person (ikke nødvendigvis på meg selv). Jeg har sett jenter som har kledd jumpsuit, haremsbukser, hotpants med høyt liv, og til og med tights uten topp som dekker rumpa. Det jeg derimot ikke kan fordra er "shabby chic" - klesstilen (om den da kalles det). Pasteller, rysjer og blonder i form av plagg som leggings, posebukser, tunikaer og vester. Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mye av det som er nevnt er kan se veldig fint ut på rett person (ikke nødvendigvis på meg selv). Jeg har sett jenter som har kledd jumpsuit, haremsbukser, hotpants med høyt liv, og til og med tights uten topp som dekker rumpa. Det jeg derimot ikke kan fordra er "shabby chic" - klesstilen (om den da kalles det). Pasteller, rysjer og blonder i form av plagg som leggings, posebukser, tunikaer og vester. Fysj!

OOOOOh,ja, chabby chic stilen er fæl!!! noe kan funke enkeltvis, men mange tar den helt ut og det blir rett og slett alt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns boyfriend-bukser er fint, og veldig sexy på oss som er feminine fra før av. For de som er litt guttete syns jeg det kan bli litt for mye.

Je har en typisk feminin kropp, timeglass med hofter og bryster. Jeg kler det IKKE. Hoftene mine ser større ut, buksene er veldig uformelige. Synes det er pent på jenter med smale hofter, da ser det ut som de får større. Men noe av det styggeste jeg ser er når de er brettet opp til midt på leggen, tom. den mest langbente jenta får korte stubbete ben av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpius

Synes "boyfriend-bukser" er kjempestilig hvis den rette personen går med de (smale

hofter osv. som nevnt over). Jeg liker ihvertfall å gå i det (selv om det ikke blir

så ofte...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De typiske overknee-støvlettene som var så veldig in i fjor. Ser jævlig ut. (Og så skulle jeg ønske at vi jenter/kvinner sluttet å kaste oss på hver motebølge som måtte komme. :roll: Hva med å utvikle en egen smak helle enn å gå fra å eeelske uggs til å eeelske tights til å eeelske overknees?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det jeg derimot ikke kan fordra er "shabby chic" - klesstilen (om den da kalles det). Pasteller, rysjer og blonder i form av plagg som leggings, posebukser, tunikaer og vester. Fysj!

Yes! Der traff du spikeren.... :lur: Applauderer!

Jeg kommer til å ha mareritt om pudderrosa og ferskenfarge helt til langt over jul... :ler:

Er forøvrig også drit lei av horisontale striper- selv om jeg har minst 3 eksemplarer selv...

Håper forøvrig også RayBan`s "Clubmaster"- solbriller får seg en velfotjent hvilepause neste år, for å si det sånn. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...