Gå til innhold

Plagg som er mote


Gjest loveli

Anbefalte innlegg

De typiske overknee-støvlettene som var så veldig in i fjor. Ser jævlig ut. (Og så skulle jeg ønske at vi jenter/kvinner sluttet å kaste oss på hver motebølge som måtte komme. :roll: Hva med å utvikle en egen smak helle enn å gå fra å eeelske uggs til å eeelske tights til å eeelske overknees?)

Jeg er så enig. Nå er de overknee-støvlettene gruelig stygge og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg for min del kan ikke få sagt nok hvor mye jeg avskyr den "rocka"/grunge stilen som har vært så poppis i evigheter. Tenk svart fedora, bustete og gjerne kort hår, oversized topp som skjuler alt av kvinnelig figur, rufsete denimshorts, bleke ben og mannhaftige boots. JEG ER SÅ LEI! :sur: Jeg skjønner ikke greia, folk må da bli deprimerte av å bestandig kle seg i dystre farger, og aldri vise frem femininitet? Men vi er vel forskjellige.. Det er ihvertfall ingenting originalt med den stilen lenger, selv om annenhver "fashionista" og kjendis later til å tro det. Like mainstream som onepiece, spør du meg!

OG JEG ER SÅ LEI AV SKINNJAKKER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flik av bar mage er lekkert så lenge det ikke er bart helt opp til under puppene, men det er nesten bare fjortiser som har mage til det. Jeg kan gå med det så lenge toppen er lang nåk til å skjule magen når jeg sitter :gjeiper: Men jeg må ha en "god mage dag" og trekke inn magen. Er litt slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg takler ikke den derre bar-mage-trenden som har startet igjen. Selv om man har fin mage så ser det lite pent ut... Haremsbukser med mønster burde takke for seg. Jeg synes ikke kamelfargede klær (som er så vanvittig trendy i høst) er noe fint. Kåpene i den fargen er fine. Og chinos. Men tenker på de digre strikkajakkene og jumpsuitene... Det er ikke mye flott. http://www.fifi.com.au/wp-content/uploads/2009/10/fashion-jumpsuit-chloe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke de duse utvaska fargene som regjerer nå, gammelrosa, muldvarp, lys millitærgrønn. Hvem kler de??

Jeg kler de fargene :) Endelig noe for folk med mine farger også, andre år er det jo "bare" svart, grått og rødt å få kjøpt om høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke den derre bar-mage-trenden som har startet igjen. Selv om man har fin mage så ser det lite pent ut... Haremsbukser med mønster burde takke for seg. Jeg synes ikke kamelfargede klær (som er så vanvittig trendy i høst) er noe fint. Kåpene i den fargen er fine. Og chinos. Men tenker på de digre strikkajakkene og jumpsuitene... Det er ikke mye flott. http://www.fifi.com.au/wp-content/uploads/2009/10/fashion-jumpsuit-chloe.jpg

Æsj, antrekket i linken din var direkte ufyselig, kommer til å le hvis jeg ser noen gå sånn ute på gata. En ting er at det ser altfor stort ut, og gjemmer kroppen helt. Men fargen er jo så blass og ekkel (skikkelig 70talls) ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om dette antrekket?

Her er det jo jeanstights, trange topper og gladiatorsko - noe som går igjen i denne tråden og er mislikt. Selv synes jeg det var ganske så fint. :)

Jeg likte ikke toppen pga er så drittlei striper. Vesken var fæl pga frynsene. Ellers greit antrekk:) Litt kjedelig, men helt ok til hverdags. Har ikke noe imot trange topper og jeanstights jeg. Gladiatorsko er kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om dette antrekket?

Her er det jo jeanstights, trange topper og gladiatorsko - noe som går igjen i denne tråden og er mislikt. Selv synes jeg det var ganske så fint. :)

Tights : Nei (Fæle!)

Veske : Nei (Frynser er harry)

Cardigan: Nei (Fargen var forferdelig)

Sko : Tja, jeg er verken for eller i mot gladiator sko

Topp : Ja (med forbehold siden den er skjult under jakke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da mye av det dere lister opp her som kan være fint til en person med en figur som passer plagget :) Tunikaer for eksempel kan jo være kjempefine, og man trenger virkelig ikke å se gravid ut selv om man bruker det :) Jeg bruker det ikke så mye, men jeg synes mange kler det kjempegodt. Og hva er galt med gladiatorsandaler? Og boyfriendjeans... Det er jo SUPERBEHAGELIG :nigo: Og jeg synes de er kule, jeg føler meg iallfall vel i litt baggy jeans :)

En ting som jeg synes er fryktelig stygt er folk som bruker oncepiece/kosedress i all offentlighet!! Greit på småunger, men når du ser ei voksen dame i sjokkrosa onepice på Torgallmenningen i Bergen kan man jo begynne å lure :fnise:

Anyways, glad smaken er som baken :fnise:

Endret av Miam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca28

Tights : Nei (Fæle!)

Veske : Nei (Frynser er harry)

Cardigan: Nei (Fargen var forferdelig)

Sko : Tja, jeg er verken for eller i mot gladiator sko

Topp : Ja (med forbehold siden den er skjult under jakke)

Syns alt var fint bortsett fra veska og fargen på tightsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights : Nei (Fæle!)

Veske : Nei (Frynser er harry)

Cardigan: Nei (Fargen var forferdelig)

Sko : Tja, jeg er verken for eller i mot gladiator sko

Topp : Ja (med forbehold siden den er skjult under jakke)

Da ble jeg nysgjerrig.. Kan du linke til et antrekk du synes er fint? (til hverdagsbruk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe prøvde å søke litt nå men nettet er så treigt her i kveld så jeg skal ta en titt i morgen :) Mente foresten ikke å si at tights i seg selv er stygt, liker bare ikke jeanstightsene (og så bør selvfølgelig toppen dekke rumpa! Ellers kunne man like gjerne spradet rundt i strømpebukse) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva synes dere om dette antrekket?

Her er det jo jeanstights, trange topper og gladiatorsko - noe som går igjen i denne tråden og er mislikt. Selv synes jeg det var ganske så fint. :)

Kjedelig og usammenhengende. Jeanstightsene må brennes og veska er skrekkelig.

Med ordentlige jeans, en topp som ikke er tretusenpådusinet-stripete, veske og sko som tar opp farge fra antrekket eller fra hverandre ville det funka. Cardiganen og sandalene er helt greie, men alt dette sammen er bare rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kardiganen var søt, og den stripete genseren er helt ok. Kombinasjonen av dem var derimot ikke spesielt vellykket.

Tightsene, veska, smykket og sandalene likte jeg ikke, og kombinasjonen var litt rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt litt på nettet men alle har stylet seg opp på bildene jeg har sett så jeg har ikke funnet noe enda.. Men, stort sett synes jeg folk fleste kler seg fint og jeg liker mange forskjellige stiler selv om det er mye jeg ikke ville brukt selv (noe som oftere går på at det ikke nødvendigvis ville sett bra ut på meg selv om det ser bra ut på andre) :) Tror jeg har ramset opp det meste jeg ikke liker i tråden og det er egentlig lettere siden det er så mye mer jeg synes er fint eller ok enn stygt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som jeg synes er fryktelig stygt er folk som bruker oncepiece/kosedress i all offentlighet!! Greit på småunger, men når du ser ei voksen dame i sjokkrosa onepice på Torgallmenningen i Bergen kan man jo begynne å lure :fnise:

Anyways, glad smaken er som baken :fnise:

Spesielt når man i tillegg har ca 20kg for mye på kroppen og Onepiece i minst en størrelse for liten (som den damen i rosa onepiece på torgallmenningen hadde da jeg så henne...). Big NONO!

For all del, jeg er feit jeg ogsså, men jeg kler meg etter vekten og kroppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...