Gå til innhold

Plagg som er mote


Gjest loveli

Anbefalte innlegg

Gjest scorpius

Men jentene i Sex and the City brukar det, så då må det jo vere fint ;)

Da må de bare ha jævlig dårlig stil. Turban er bare forferdelig. Da går jeg nesten

i en jumpsuit istedenfor. Seriøst.

Endret av scorpius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, skjønner ikke hvordan man kom på å gjøre turban til mote! Da kan jeg like godt gå rundt med sånn håndkle-turban som jeg bruker når jeg har vaska håret- på byen XD ser like lurt ut tenker nå jeg.

Og HVA er greia med menn i trange, rosa skjorter eller trøyer? Det må være (i allefall i mine øyne) det største turn-off'et man ser daglig på gata... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nettopp det jeg kommenterte nok en gang, for å sjekke om meningen min var et innfall som kom tidligere. Men jeg må nok si at jeg fortsatt reagerer på lik måte som sist, og tar ikke tilbake det jeg kommenterte på.

Nei hvorfor i all verden skulle du det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det at du har hengt deg opp i ben,lår,shorts,thights og alder. på den måten som er provoserende, vinnie.

Det er noe med det kroppsbildet du har for deg i forhold til hva mennesker passer og ikke passer. Ha vakre pene lår og ben, ikke vise rumpen - bare modeller har fine rumper?

Hva med resten av oss, som har fin rumpe, skal vi alle bli modell?

Det er ditt vrangsyn jeg henger meg opp i. Så jeg diskuterer jo enkelt og greit det du diskuterer. Du skal gjerne skrive hva du vil, men jeg er ikke enig i det du sier.

Shortsen som er på mote nå kommer i mange forskjellige varianter. Lengden er kort, men den lengden som er på moten er midt på låret og ned til knærne. Dette tror jeg ikke man trenger å være 18år for å passe. Mange av de er ganske modne og fine.

Vel nå var det den korte shortsen jeg har ytret synspunkter om da, det er du som har skrevet om den lange. Det er minishorts jeg skriver om, du skriver om city-shorts. Jeg har ALDRI skrevet at modne jenter i halvlange shortser er stygt. Eller at shorts er stygt uansett modell. Skjønnen ikke vitsen med å diskutere når vi ikke diskuterer samme plagg engang!

Du som har vrangsyn her og ikke leser innleggenen mine skikkelig. Guuuuud så irriterende jeg synes slike som deg er!! Er det vrangsyn å synes at nesten ingen kler korte shorts. Hva med alle meningene om tunikaer her, jeg liker det men blir ikke sur på dem som synes det er stygt! Og når du har lest denne meldingen engang bør du lese den 2-3 ganger til. Ikke så lett å få med seg alt skjønner jeg.....

Endret av Vinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belte i livet i tide og UTIDE!

Joda, det er veldig kledelig å fremheve midjen i noen plagg og kan se bra ut, men noen mennesker har belte i midjen til ALT. Gjerne store belter som er alt for stramme og deler kroppen i to... Nei nei, spar beltene til den rette anledningen og det rette antrekket. Vær så snill!

Collegegenser og joggebukse

Denne var vanlig hos tenåringer, men nå ser jeg stadig flere voksane som kjører college fra top til tå. Man blir stor og uformelig og får minst 8kg ekstra på kroppen.

Haremsbuksen

har enda til gode å se en person som fremhever kroppen sin positivt med disse. Som jeg leste lenger oppe, det ser ut som om man har lårene i skoene ;)

Jeans som er syrevasket, batikkmønstret eller dekket med bling

Ugly!!!

Empireliv er veldig pent om man har store bryster eller har smaleste punktet i midjen høyt oppe, men for småbrystede tynne kvinner med midjen der den skal være, ser det ikke alltid like bra ut (jeg kler selv empireliv).

Endret av Lykkelitenen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turban.. Seriøst, er det virkelig noen som finner dette lekkert? Grøss.

Jeg måtte google, for det har jeg aldri sett. Det så helt utrolig forferdelig ut!

Men jentene i Sex and the City brukar det, så då må det jo vere fint ;)

En av dere kommer til å begynne å bruke det. Oh, come oooon. ;)

Det er sånn med de fleste moter (hvis ikke dere er oppi femtiåra da).

Jo flere folk som går i det (typisk Norge), jo flere vil bruke det. inkludert de som hyler ut om hvor stygt og fælt det en gang var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her med høyt liv. Fint på kjoler, men topper med empire liv passer helst til små jenter i 6-års alderen

Eh, nei?

Jeg er slank, men har store bryster og et kjempe smalt liv.

Dette kler meg veldig godt.

Topper med empireliv er fail... Grunnen til at de ser bra ut på kjoler er jo lengden. Har inntrykk av at mange litt store bruker det for å skjule magen, men det ser jo litt telt-aktig ut. Finn heller et snitt som er litt mer flatterende, og ikke bare gjemmer. http://www.omiru.com/wp-content/uploads/2008/05/rachel-pally-white-label-empire-waist-tank-top_052808.jpg

Dette er jo ikke fint.

Men kjoler med empire-snitt kan være helt nydelige :)

Den du linket til var jo grusom....oh, ney!!!!

Empireliv er veldig pent om man har store bryster eller har smaleste punktet i midjen høyt oppe, men for småbrystede tynne kvinner med midjen der den skal være, ser det ikke alltid like bra ut (jeg kler selv empireliv).

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onepiece (eller sparkebuksene for "voksne")

converse med hel

hårbøylene med øre-lignende sløyfe (var visst fra LV sin catwalk)

hårbøylene med GIGANTISKE sløyfer

haremsbukser

hårbøyler med muffins på (muffins er søte, men ikke i håret)

tights som blir brukt som bukse

mønstrete bukser

bukser i knæsje farger

altfor trange bukser på gutter

Hårbøyler med fjær

Sko med fjær

Joggebukse på fest

Altfor korte topper hvor magen tyter ut

Turban

Sykkelshorts

Playsuits

Crocs er øverst på hat-listen min

Og lista fortsetter...

Støvletter og sko med frynser var in en periode. De fløy til alle kanter når folk gikk. Husker jeg hata dem..

Hårbånd som lager den lille "soppen" kan være fint om en kler det og gjør det riktig. Det skal helst ikke se ut som en sopp der bak da, men litt volum i håret må jo til...

Endret av Lvly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt sidan eg begynte å bry meg om kva klær eg gjekk i, har eg syntes det har vore vanskeleg å finne noko, fordi det er så mykje stygt... Veit ikkje kor eg skal starte eingong eg... Det einaste plagget eg syns det er lett å handle, er kjole. Syns det er ein god del pene og kledelege kjolar for tida. Men eg har mange kjolar. Og akkurat no, berre ei bukse... :sjenert: Det er rett og slett kjempevanskeleg å finne fine bukser. Og finn eg ein fin ein, kan du banne på at den ikkje ser fin ut på meg.

Det verste på mote no, er den tights og tunika-moten! Har aldri brukt det. Tights har eg kun brukt under korte kjolar for å sjå litt meir "kledd" ut. Tights brukt som bukse er jo berre heilt forferdeleg. Uansett kor pen rumpe og bein du har. Tights brukt som bukse minnar meg om då eg gjekk på barneskulen på starten/midten av 90-talet, då var det kjempefint med sånne sett med tights og matchande genser. Men 15 år etter er det ikkje like pent gitt.

Tunika o.l toppar med empireliv er utruleg ukledeleg på meg i alle fall. Det penaste på kroppen min er jo at eg har smal midje og flat mage, kvifor skal eg skjule det med eit digert telt? Og helst ha på ein tights til, slik at eg får vist fram dei lekre ridebukselåra og den store rumpa mi?

Huff, nei, den moten der vil eg ikkje bli sett dau i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

Syns mote ofte er overvurdet. Mitt syn på mote er at jeg har funnet en stil jeg elsker; Blair i Gossip Girl, som jeg forsøker å tilpasse til å passe meg. Dvs, hvilke farger kler meg, hvilke snitt, hvordan kan det passe inn i hverdagen min ( høye hæler er ikke så praktisk på glatt is f. eks)

Bruker heller små detaljer fra motebildet og kjører det inn i Blair stilen jeg prøver meg på. F. Eks hvis dyreprint er in, går jeg ikke leopard kjole, ( Grøss) men heller kanskje bittesmå øredobber med et dyremønster på.

ta gladiator sandaler, som er populært, mange bindinger over bena forkorter bena hos alle norske jenter under 1,75.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én ting er vanloige gladiatorsandaler, men høye gladiatorsandaler er så harry at det ikke burde vært lov :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *smak*

Én ting er vanloige gladiatorsandaler, men høye gladiatorsandaler er så harry at det ikke burde vært lov :nei:

Man må bli utorlig varm i de høye sandalene om sommeren. Dessuten får man ikke lekre brune legger heller... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Men Crocs, er det noen som går i det fordi det er mote da? Det er vel helst fordi de er så behagelige at man ser mellom fingrene på at de er stygge? Jeg bruker mine på hytta og noen ganger når jeg går tur med bikkja, slaskete, men komfortabelt. Jeg har også et par sånne: http://www.crocs.com/crocs-malindi/10127,default,pd.html?cid=040&cgid=women-footwear-flats

som jeg noen ganger bruker i all offentlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli rimelig lei av converse nå. Er jo ikke fint! Er ikke det sko som langbein bruker? For ikke å snakke om fjortisser og andre med tupert hår og for mye solpudder. Usj :nei: !

Endret av KloggeHeidi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Applecore

Begynner å bli rimelig lei av converse nå. Er jo ikke fint! Er ikke det sko som langbein bruker? For ikke å snakke om fjortisser og andre med tupert hår og for mye solpudder. Usj :nei: !

Jeg trodde det var "non-konformistiske" sv- og rv-ungdommer med palestinaskjerf og buttons på jakkene og bag'ene sine som brukte converse jeg ^^

Eller kanskje de har funnet ut at det er best å bytte skotype siden det har blitt så mainstream :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanstights. Grøss.

Enig! Det er særlig lite kledelig på kraftig/tykke mennesker.

Er selv ganske stor, men kunne ikke finne på å bruke jeanstights.

Jeg havna nylig i kassakø bak ei dame som brukte dette og som kledde det usannsynlig dårlig. Hun var ganske slank på overkroppen, men hadde ei gedigen svært rompe og en pinetrang jeanstights. I tillegg var overdelen hennes så kort at den dekket ingenting av baken hennes.

(Håper ikke noen av KGs brukere føles seg truffet av beskrivelsen :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om chinos da folkens? Mange her har så rar smak på klær her, så nå er jeg spent :lur:

Min første chinos kjøpte jeg i 2008. :sjarmor:

Jeg har de du linker til i flere farger.

Drit kult. ;)

Jeg syns det ikke er like kledelig på disse med kjempe-rumper.

Endret av Frk Snasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...