Becky1 Skrevet 27. august 2010 #161 Del Skrevet 27. august 2010 Oi, jeg hadde visst skrevet ganske mye hos deg jeg . Liker veldig godt å få babymage jeg og. Merker det er hardt helt nederst hos meg og, med en bitteliten kul. Synes jeg legger fortere på meg på rumpe og lår, eller så sitter det bare i hodet :klø: . Nei, får slutte å stresse med dette. Æsj, nå får jeg ikke sett bilene dine. Pc'en min lever sitt eget liv.Noen ganger får jeg sett de, noen ganger ikke. Så deilig å få rydda klesskapet. Har store planer om det jeg og, men akkurat nå tar jobben all tiden min. Rydda badet for et par ukersiden. Fikk kasta to bæreposer. Etterpå fikk jeg så vondt i bekken og rygg at jeg nesten ikke klarte å gå, så må være forsiktig. Kan du ikke bare bestille UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 28. august 2010 Forfatter #162 Del Skrevet 28. august 2010 Tihi, ja du hadde jo det, men det synes jeg bare er stas! Jeg synes også du skal slutte å stresse Nå skjer det så masse i kroppene våre som vi ikke har styring over, og det hjelper ikke å ta sorgene på forskudd! Med litt innsatsvilje er det mye som kan endres - men det kan vi vente med å tenke på til utpå våren en gang. Nå får vi fokusere på de tingene vi kan gjøre noe med nå: være best mulig "rugekasse"! Jeg skal ikke ta vekk bildene, så du får nok sett dem før eller siden! Høres herlig ut å renske ut av badet! Jeg prøvde på det for en tid tilbake jeg også, men hver gang jeg gjør det så ender jeg som regel opp med å bare kaste et par-tre ting. Resten havner i en "ja"- eller "vetikke"-haug. Tenker alltid at jeg skal få bruk for det en gang... Det samme gjelder egentlig klesskapet, men nå var det så greie kriterier å dømme etter: enten passa det rundt magen eller ikke :gjeiper: Og jeg kasta jo ikke noe - bare rydda det vekk... Kan man bare bestille UL? :klø: Fastlegen min sa at hun sendte inn søknad om fødeplass til Ullevål, og at jeg ville få svar fra dem med innkalling til UL. Nå skal jeg skrive oppgave! Håper på å bli ferdig i dag, men vi får se. God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 28. august 2010 #163 Del Skrevet 28. august 2010 Nå har jeg gjort det privat da. Har vært hos leger. Men når jeg skal til jordmor koster det 2-300 kr første gang, så koster det ikke noe de neste gangene. Tror man kan bestille timer hos jordmoren som hører til fastlegekontoret og. Blir som å bestille time til legen. Men så bor ikke jeg i Oslo, så sikkert litt annerledes her. Tror ikke det er vanlig å gå til UL på sykehuset her. Har ikke søkt om fødeplass heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 28. august 2010 Forfatter #164 Del Skrevet 28. august 2010 Ok, da så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. august 2010 #165 Del Skrevet 29. august 2010 Hvis du skal føde på Ullevål får du brev fra sykehuset med innkalling ja! Det fikk i hvert fall jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 29. august 2010 Forfatter #166 Del Skrevet 29. august 2010 Ok, takk cypress! :happy: Da fortsetter jeg bare å vente i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. august 2010 #167 Del Skrevet 30. august 2010 12 uker Man ser forskjell ja Dersom man ønsker så kan man bestille tidlig UL hos private praksiser, og da dekker man det selv. Badet ja, jeg prøver å unngå produkter med parabener nå og det er søren meg nesten alle produktene jeg hadde det, hadet bra Decleor På en annen side, så har huden min aldri vært så fin som den er nå, hallo glød Ha en fin mandag, Vingle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 30. august 2010 #168 Del Skrevet 30. august 2010 Hipp hurra for 12 uker, Vingle! (skulle gjerne ha hoppet og danset for deg, men smileyene mine virker ikke...igjen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 30. august 2010 Forfatter #169 Del Skrevet 30. august 2010 Hurra for 12 uker ja! (Får danse litt for med selv jeg da! ) Takk Tusle og Lillefot! I dag har vert en hektisk dag - men nå har jeg ENDELIG levert fra meg en oppgave, og det er en god stund til neste frist Jeg prøver også å rydde unna litt i parabenjungelen - men som du sier er det ikke lett! Jeg har litt mer kviser på ryggen om dagen faktisk, men ansiktet er temmelig bra. Er spent på om jeg får noe mer "gravidglød" etter hvert! :gjeiper: Er ganske fornøyd så langt :happy: I dag fikk jeg brev fra ullevål, fødeplass og innkalling til UL - CHECK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 30. august 2010 #170 Del Skrevet 30. august 2010 12 uker! Endelig har du kommet til "den magiske grensa" :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. august 2010 #171 Del Skrevet 30. august 2010 Så deilig med brev fra Ullevål. Når fikk du time til UL? Skal dere ha noe omvisning der på fødeavd? Vet man kan bestille time og få det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 31. august 2010 #172 Del Skrevet 31. august 2010 Det er jo parabener i nesten alt som er jo litt for brev og UL-dato, når ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 31. august 2010 #173 Del Skrevet 31. august 2010 Står fram som en snikleser her så jeg får deg i innleggene mine siden jeg har lest gjennom boka di likevel liksom gratulerer med 12 uker og brev om UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 5. september 2010 #174 Del Skrevet 5. september 2010 Hvor blir det av Vingle-mor, tro... *lete* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. september 2010 #175 Del Skrevet 5. september 2010 Her var det stille omdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 8. september 2010 #176 Del Skrevet 8. september 2010 Er det noen som vet om Vingle er på ferie, eller...? Begynner å bli bekymret, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. september 2010 #177 Del Skrevet 8. september 2010 Ja, hvor er Vingle?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 9. september 2010 Forfatter #178 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hei hei alle sammen Det er veldig hektisk her om dagen, og når det ikke er det så har jeg hatt cirka null overskudd til å skrive noe her inne... Prøvde meg en gang for noen dager siden, men da var det plutselig ingen ting som virket her, så jeg ga opp. Så jeg har såvidt rukket innom og sett at noen har kommentert her. Har en massiv jobb foran med for å oppdatere meg på div. dagbøker nå! I tillegg har M vært syk de siste dagene, så da har vi vært to stykker som knapt har orket noe som helst! Har vært noen tunge dager, og jeg ligger etter med mye skoleting. Og på mandag starter 8 ukers praksis... Men nå er M på bedringens vei i hvert fall Mulig det blir mye stille herfra fremover også, pga. praksis og jobbing. Det er utrolig kjedelig, for jeg synes det er veldig koselig å skravle med dere jentene her inne, men akkurat nå føler jeg at det er så mye jeg burde gjøre at jeg ikke helt klarer å prioritere det så ofte som jeg skulle ønske. 12 uker! Endelig har du kommet til "den magiske grensa" :strix: Ja, takk for det Jesse - og nå har det til og med gått en uke til! 13 uker på mandag!! Så deilig med brev fra Ullevål. Når fikk du time til UL? Skal dere ha noe omvisning der på fødeavd? Vet man kan bestille time og få det Fikk UL-time 14/10, passer litt dårlig siden jeg da er i praksis, vi kan bare ha max. 5 dager fravær på disse 8 ukene. Men satser på at jeg holder meg frisk - jeg må jo dra på UL!! Tror ikke jeg skal på noe omvisning, men får se. Kanskje det frister når det nærmer seg... Det er jo parabener i nesten alt som er jo Ja, det er helt håpløst det greiene der. Men på grønnhverdag.no har de noen tester på diverse produkter, bl.a. ansiktskremer og babypleie. Også er denne videoen her er ganske bra synes jeg! Står fram som en snikleser her så jeg får deg i innleggene mine siden jeg har lest gjennom boka di likevel liksom gratulerer med 12 uker og brev om UL Så koselig kenghuru! Nå må jeg stikke - må gjøre meg klar til skolen! Takk for alle hilsener Endret 9. september 2010 av vingle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. september 2010 #179 Del Skrevet 9. september 2010 Der var du Takk for linker, skal sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. september 2010 #180 Del Skrevet 9. september 2010 Godt å høre fra deg igjen Ja klart du må på UL.. det går jo evt an å bare be om noen timer fri, det er jo en litt spesiell situasjon Hvis ikke evt be om kveldsvakt, om det er mulig.. vet ikke helt hva slags praksis du skal i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå