AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #221 Skrevet 7. september 2010 Ikke bry deg om de gledesdreperne som kom innom å ødela stemningen De er borte nå (håper jeg...) det håper jeg og. Og, selv om det ikke var noen mann på bussen idag, så HAR jeg bestilt tur for å besøke På-herren... :rødme: og gleder meg veldig.
Gjest Katee Skrevet 7. september 2010 #222 Skrevet 7. september 2010 ...ser for meg hva som skjer videre: både bussemannen og han andre redder TS ut av et brennende hus! Slik møtes disse tre menneskeskjebner, og TS blir nødt til å ta et endelig valg siden de har møtt hverandre. Hun tenker og tenker, veier gode mot dårlige sider, prøver å finne ut hvem som var mest heltedådig og hvem som egentlig er kjekkest. Dette blir en øvelse i menneskelig filosofi hvor man tar opp spørsmål som "hva er egentlig kjærligheten?" "finnes skjebnen?" "er vi ikke alle del av en verdensomspennende kjærlighetsbevissthet, hvor vi bare er små, ubetydelige deler av et hele som transcenderer selve væren?" og ikke minst "hva faen gjorde jeg i et brennende hus!?". Problemet er bare at mens TS tenkte... ...så stakk mannfolka av med hverandre! Pingting, du er fantastisk!
Gjest Sandbekken Skrevet 7. september 2010 #223 Skrevet 7. september 2010 Uuh! Så spennende!! Ja, du har et luksusproblem ts
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #224 Skrevet 10. september 2010 ja.... da var luksusproblemet altså ett faktum!! Sakens utvikling er som følger: 1) jeg er i utgangspunktet heftig begeistret for en herre (på-mannen) som ikke bor her, men som jeg prater med timesvis hver dag og som jeg allerede har satt av en langhelg for å besøke og være sammen med. Vi vet vi liker hverandre, dette er gjensidig, vi matcher veldig i forhold til interesser og livsstil, og er like gale/håpløse/annerledes slik at det faktisk er noe som er positivt. Jeg kjenner hjertet mitt er veldig hos ham, selv om vi ikke anser det som om vi er ett par, enda. Jeg ville ikke likt det dersom han gikk på date med en annen, men ville ikke reagert like mye dersom det bare var kaffe med ei anna.. men vet ikke heeeelt om jeg ville likt det heller.... Jeg vil i utgangspunktet at han skal være min.. 2) bussmannen!!! idag fikk han fingeren ut, etter lang tid. Han var på bussen før meg, så at jeg kom av trikken akkurat for sent til å nå bussen han var på, så han gikk av på mitt stopp og ventet på meg der.. Forklarte at han hadde sett meg og at han gjerne ville vi skulle utveksle nummer og ta en kopp kaffe en dag, kanskje i løpet av helga. Dette var jeg med på, jeg mener... det er BUSSMANNEN!!! Hjertet mitt slår ikke for ham, jeg kjenner ham jo ikke. Og jeg vet ikke om jeg er like rødmende i forhold til ham som jeg var, både fordi det har vart en stund nå uten å se ham, og fordi jeg kjenner hjertet mitt slår ekstra for denne andre. Men, jeg ble enig med meg selv at dersom jeg hører fra ham og han ber meg på kaffe en dag jeg kan, så skal jeg dra!! Jeg må jo det! Jeg må finne ut hvordan det føles å møte ham utenfor buss-situasjon, og se om han er like interessant. Så selv om jeg ikke hadde flt det godt at min på-mann gjorde det samme, så kan jeg ikke la være.. Så da mine kjære med-kg'ere... er mitt luksusproblem et faktum og det blir noen interessante uker fremover!! hrmf... og noen sa det ikke skjer noe.. Skjer mer en nok for min del kjenner jeg... snart helg-hilsen fra TS (og tro det eller ei, dette er faktisk ikke oppspinn, dette er fakta!!) 1
Sushi Skrevet 10. september 2010 #225 Skrevet 10. september 2010 Ojoj! Det var på tide han fikk ut fingeren ja! Jeg er enig med deg TS, du bør møte bussmannen og se hva som skjer. For det første så har du ingenting å tape, og for det andre så bor han faktisk i samme by som deg, noe som kan være veldig praktisk :gjeiper: Og så lenge du og på-mannen ikke er et par, så gjør du ikke noe galt. (Jeg heier på bussmannen, for det blir en bedre historie å fortelle barnebarna )
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #226 Skrevet 10. september 2010 Til slutt må du bare følge hjertet uansett! Skulle du falle for bussmannen så er ikke det noe du velger, og samme med han andre. Følelser kan man jo ikke bestemme over uansett hvor vanskelig det gjør situasjonen at man føler det man føler.
Ava Mae Skrevet 10. september 2010 #227 Skrevet 10. september 2010 Ja, er det ikke typisk at han nå endelig fikk ut fingeren? Følg hjertet ditt du TS, og husk at det ikke er noe galt med å treffe bussmannen til en kaffekopp selv om du skal på tur. Du har jo tross alt ikke lovet deg bort til noen av dem
Neala Skrevet 10. september 2010 #228 Skrevet 10. september 2010 JIPPI, dette er jo kjempegøy! Jeg må ærlig innrømme at jeg er enig med Sushi, jeg heier nok på bussmannen Håper dere får møtes i helga!
Norbertine Skrevet 10. september 2010 #229 Skrevet 10. september 2010 Jeg sier bare lykke til jeg, samme for meg hvem det blir så lenge det ender godt.
Wind Skrevet 10. september 2010 #230 Skrevet 10. september 2010 Lykke til! *krysser fingrene for bussmannen*
Sunshine Skrevet 10. september 2010 #231 Skrevet 10. september 2010 For en herlig historie! Gleder meg til fortsettelsen
Gjest Thefainter Skrevet 10. september 2010 #232 Skrevet 10. september 2010 Jeg heier også på bussmannen, selv om han andre sikkert en en flott kar også
Coraline Skrevet 10. september 2010 #233 Skrevet 10. september 2010 Oioi, her har det skjedd ting siden sist, ser jeg. Hadde nesten gitt opp håpet om bussmannen, og nå har du plutselig to i kikkerten. Schpanande!
LineGourmet Skrevet 10. september 2010 #234 Skrevet 10. september 2010 Ja, er det ikke typisk at han nå endelig fikk ut fingeren? Følg hjertet ditt du TS, og husk at det ikke er noe galt med å treffe bussmannen til en kaffekopp selv om du skal på tur. Du har jo tross alt ikke lovet deg bort til noen av dem Signerer Ava her. Du er ikke lovet bort til noen enda og gjør uansett ikke noe galt ved å ta en kaffe med han Dette er jo bare så typisk da. Akkurat når man har gitt litt opp så griper skjebnen inn og da kommer invitasjonene rekende på en fjøl Lykke til i helga, spennende blir det! 1
elvital Skrevet 10. september 2010 #235 Skrevet 10. september 2010 Oioioi! Skikkelig spennende det her blir da! "hvem ender TS opp med? Kommer bussmannen til å ringe? Stay tuned". Uansett veldig enig med de andre jentene her, du gjør ikke noe galt ved å bli med på en kaffe! Venter i spenning på kaffe-resymeet
Knøttet Skrevet 10. september 2010 #236 Skrevet 10. september 2010 Så spennende! Her må jeg følge med, ja!
MonThe Skrevet 10. september 2010 #237 Skrevet 10. september 2010 Lykke til med en evt. kaffe med bussmannen Synes foresten at du skal gå for å ta en kaffe med han, du har jo ingen forpliktelser ovenfor han andre, og hvem vet - kanskje er bussmannen mannen i ditt liv?!
Mirabella76 Skrevet 10. september 2010 #238 Skrevet 10. september 2010 Så bra at det endelig skjer noko igjen!
Sugerøret Skrevet 12. september 2010 #240 Skrevet 12. september 2010 herlighet for en tråd. hmm hva om TS plutselig finner en Trikkemann?? Firkantdrama ! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå