Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehehe..

Jeg må nok si at på-mannen (som ble kalt det egentlig pga at han var på, i motsetning til hva bussmannen var) er den jeg prioriterer. Vi snakker sammen hver dag, vi har samme interesser (ganske spesielle og tidkrevende) og er på samme alder. Han bor ikke her, det er hans eneste minus, men hans pluss veier opp så langt ihvertfall. :)

Bussmannen er plutselig på han og, vi skal møtes til en kaffe i morgen... men jeg vet ikke helt om hjertet mitt er i det, om jeg kan si det sånn. Men en kaffe og prat er ikke noe problem, det er bare koselig uansett. Han har ingen av mine (spesielle og tidkrevende) interesser og er også 11 år eldre en meg (uten at det trenger å ha noe å si).

Men men, blir jo koselig med kafe-besøk uansett da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns denne på-mannen høres mestenkelig ut, jeg. Plutselig bare var han der, liksom, så jeg stoler ikke helt på ham. :jolie:

Buss-mannen, derimot..! *Litt i overkant engasjert*

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat! Holde seg til buss-mannen. :regler:

Jeg mener, det er jo klart at det er vi her på KG som bestemmer hvem du skal satse på i fremtiden, vi vet jo alltid best.

Dette kan vi! :opplyser:

På-mannen...snøft... Fru På-mann høres bare...rart ut. Fru Buss-mann høres langt mer sofistikert ut. :jolie:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å gi bussmannen en sjanse nå da, han har tross alt venta på deg kjempelenge og gledet seg til å treffe deg igjen :rødme: Og omvendt!

Du MÅ i alle fall fortelle oss hvordan det går :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat! Holde seg til buss-mannen. :regler:

På-mannen...snøft... Fru På-mann høres bare...rart ut. Fru Buss-mann høres langt mer sofistikert ut. :jolie:

Bussmann, bussmann, bussmann!!! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så var det nå det der med hvor mange sjanser Buss-mannen hadde til å være "på", da. Jeg tenker at TS ikke helt fant anledninger til å invitere ham ut på en kopp kaffe, før han nå dro på ferie... Kanskje hadde han de samme tankene? Og nå skal han liksom miste alle muligheter, bare på grunn av dumme På-mannen. :sukk:

Og i såfall, var han jo "på" ved første og beste anledning. På-mannen er sikkert en sånn der klenger, som har eglet seg inn på TS'en til Buss-mannen. :nei::jolie:

Ikke engasjert i det hele tatt, jeg, altså. Har veldig til "eget liv" her i gården. =P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er klar over hvor likt bussmannen er med busemannen? :fnise:

Neida, jeg synes ts skal teste ut det her med kaffe med bussmannen før hun bestemmer seg jeg. Og tenk at begge har tidkrevende hobbier, ikke sikkert at det er noe pluss vettu... Også må man holde alle muligheter åpne!!!

Uansett lykke til på kaffe-date... Høres jo koselig ut det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvems onde tvilling? Buss-mannens? Det vet vi allerede; det er På-mannen, det. TS's? Håper hun dukker opp snart, for da kan den onde tvillingen til TS kobles sammen med På-mannen, sånn at Buss-mannen endelig får sin TS. :skravle:

Så kan de onde tvillingene sitte i en annen by og glo, mens TS og Buss-mannen reiser med buss sammen i alle sine dager, og deromkring. :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ELSKER DENNE TRÅDEN!!! Åh, TS, jeg bryr meg ikke det dugg om hvem du velger (selv om busshistorien er gøyest for barnebarna!), så lenge vi får høre om hvor fint du har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Hvems onde tvilling? Buss-mannens? Det vet vi allerede; det er På-mannen, det. TS's? Håper hun dukker opp snart, for da kan den onde tvillingen til TS kobles sammen med På-mannen, sånn at Buss-mannen endelig får sin TS. :skravle:

Så kan de onde tvillingene sitte i en annen by og glo, mens TS og Buss-mannen reiser med buss sammen i alle sine dager, og deromkring. :yvonne:

...Og hva skjer når den avdøde kona (TS har ikke hørt om henne ennå) til på-mannen viser seg å ikke være dø allikevel?!? :sjokkert:

Endret av Thefainter
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe..

Jeg må nok si at på-mannen (som ble kalt det egentlig pga at han var på, i motsetning til hva bussmannen var) er den jeg prioriterer. Vi snakker sammen hver dag, vi har samme interesser (ganske spesielle og tidkrevende) og er på samme alder. Han bor ikke her, det er hans eneste minus, men hans pluss veier opp så langt ihvertfall. :)

Bussmannen er plutselig på han og, vi skal møtes til en kaffe i morgen... men jeg vet ikke helt om hjertet mitt er i det, om jeg kan si det sånn. Men en kaffe og prat er ikke noe problem, det er bare koselig uansett. Han har ingen av mine (spesielle og tidkrevende) interesser og er også 11 år eldre en meg (uten at det trenger å ha noe å si).

Men men, blir jo koselig med kafe-besøk uansett da. :)

Du er hot på bussmannen den ene uken, så på-mannen den neste. Hva skjer når du møter en som er enda mer på enn på-mannen senere da, f.eks. ivrig-mannen i morgen, stalker-mannen i overmorgen, eller despo-mannen dagen etter? Ikke den mest stødige du, nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...