Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På-mannen...snøft... Fru På-mann høres bare...rart ut. Fru Buss-mann høres langt mer sofistikert ut. :jolie:

:skratte:

Var kaffedaten i dag eller i morgen? :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...Og hva skjer når den avdøde kona (TS har ikke hørt om henne ennå) til på-mannen viser seg å ikke være dø allikevel?!? :sjokkert:

Det får den-ikke-fullt-så-avdøde kona og TS's onde tvilling slåss om. TS er lykkelig opptatt med å ta buss med Buss-mannen sin. :yvonne:

Endret av Raven Emerald
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tenkt på at ts kan være styrtrik og ber oss alle i bryllupet som hennes terner fordi vi har støttet henne i flere uker? Da gjenstår det å se om Team-bussmann eller Tema-påmann vinner!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Dere tar jo helt av.

Ja, eg tenkte akkurat det samme! :ler:

For meg er det vel egentlig akkurat det samme kven TS velger, så lenge ho velger den ho likar best! ;) Men eg håpar jo at TS gir bussmannen ein sjanse, og ikkje bestemmer seg for å velga på-mannen allerede før kaffidaten med bussmannen.

Men eg har lenge lurt på ein ting: Når dukka egentlig denne på-mannen opp? Og korleis kom egentlig TS i kontakt med han, sidan han bur i ein annan by? :klø: Mistenker at det er eitt eller anna eg ikkje har fått med meg her...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg har lenge lurt på ein ting: Når dukka egentlig denne på-mannen opp? Og korleis kom egentlig TS i kontakt med han, sidan han bur i ein annan by? :klø: Mistenker at det er eitt eller anna eg ikkje har fått med meg her...

Det er det ingen som helt vet, det er derfor han er så suspekt. Han bare dukket opp fra Ingensteder, og skjøv Buss-mannen halvveis ut i kulda. Slemmingen.

Stakkar Buss-mannen...

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer fortsatt ikke over at jeg halvveis leser busemannen, hver gang dere skriver bussmannen.

Men ellers er jeg enig, hvor pokker kom på-mannen fra? TS, vi trenger en forklaring her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Men ellers er jeg enig, hvor pokker kom på-mannen fra? TS, vi trenger en forklaring her!!!

Han er en sånn mystisk mann som alltid dukker opp i såpeoperaer når man minst venter det. Han tar hovedrollen (TS) med storm, men etter en laaaang stund innser hun at det var bussmannen som var rett for henne. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en sånn mystisk mann som alltid dukker opp i såpeoperaer når man minst venter det. Han tar hovedrollen (TS) med storm, men etter en laaaang stund innser hun at det var bussmannen som var rett for henne. :fnise:

Ja, men det er først etter at hun oppdager at personen hun har holdt på med egentlig er hennes forsvunne bror. Men når hun innser dette er det dessverre for sent - bussmannen har allerede havnet i koma!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Ja, men det er først etter at hun oppdager at personen hun har holdt på med egentlig er hennes forsvunne bror. Men når hun innser dette er det dessverre for sent - bussmannen har allerede havnet i koma!

For et dramatisk liv TS kommer til å få! :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hans intedanende hustru våker over ham.. mens TS prøver å snike seg inn som sykepleierske for å få første ord med han når han våkner med hukommelsestap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DamN! Leste hele tråden nå og digger historien! Rett med filmtema, absolutt :D Lurer veldig på hvordan kaffen med bussmannen går, men det fine for ts er jo om bussmannen EGENTLIG er dønn kjedelig, da blir valget lett. selv om hun burde velge han for en bedre historie.

Jeg mener; en romantisk historie om hvordan "mamma og pappa" møttes er vel mer verdt enn å bli lykkelig med kjedelig på-mann? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DamN! Leste hele tråden nå og digger historien! Rett med filmtema, absolutt :D Lurer veldig på hvordan kaffen med bussmannen går, men det fine for ts er jo om bussmannen EGENTLIG er dønn kjedelig, da blir valget lett. selv om hun burde velge han for en bedre historie.

Jeg mener; en romantisk historie om hvordan "mamma og pappa" møttes er vel mer verdt enn å bli lykkelig med kjedelig på-mann? hihi

Må bare stille meg bak denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bussmannen, bussmannen, bussmannen!

Til TS: Det er ikke alltid at like barn leker best (ref han derre på-mannen din). Noen ganger er opposites attract myyyye bedre!

Bussmannen, bussmannen, bussmannen!

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...