Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:skratte::skratte::skratte::skratte:

Glimrende!!

Men!!! Ikke skyte På-mannen, han er verken suspekt eller noen onding, han er en fantastisk fin fyr. På-mannen så jeg på ett event (jeg nevnte vi har felles stor interesse, sant?) allerede i februar i år. La merke til ham, men siden han ikke bor her, så lot jeg det gå uten mer en å innse at han var interessant.

Vi møttes igjen nå for litt siden, og fant hverandre med en gang, første blikk siden februar, og det sa pang. Sorry... :fnise:

Jeg skal møte buss-mannen til kaffe idag, men jeg skal vel ærlig innrømme at JEG heier på på-mannen... hadde det ikke vært for at buss-mannen er buss-mannen, og han faktisk hoppet av bussen og ventet på meg for å få nummeret mitt, så hadde jeg faktisk droppet det.

Jeg velger å se på det som en kaffe-prat, og ikke en date, rett og slett fordi jeg ville funnet det ukomfertabelt å gå på date med noen andre en på-mannen.

og til den som snek seg innom og sa jeg er ustabil... vel, dersom det er ustabilt å like en man ikke ser på uker, også falle for en man prater med hver dag... så er jeg nok ustabil, så lenge jeg er singel. Men jeg finnes ikke ustabil om jeg havner i ett forhold, så da bryr jeg meg egentlig ikke. ;)

Jeg skal altså møte bussmannen ikveld til en kopp kaffe.... føler litt dårlig samvittighet ovenfor på-mannen, og skal innrømme at jeg IKKE hadde likt det om han gjorde det. Jeg vil bare at han skal ville date meg, og kun meg! Jeg gleder meg som en unge til jeg skal reise til ham og være en hel langhelg med ham, og vi har allerede bestilt tur samme i forbindelse med denne tidkrevende hobbyen vår.

Om jeg gir buss-mannen en sjans eller ikke, jeg kommer ikke til å date ham, for å si det sånn. Det kan jeg ikke før jeg har vært på tur og fått plassert på-mannen. På-mannen er helt klart første-pri! Han er en jeg vet hvem er, jeg vet hans verdier, jeg vet hans interesser og drømmer for fremtiden. Vi prater i timesvis hver dag, og jeg VET vi hadde fått ett artig liv sammen!! Med massevis av drama og krangling, men også massevis av kjærlighet og gøy.

På-mannen er på min alder, ønsker å gifte seg og få barn.

Buss-mannen er 11 år eldre, har voksne barn og egentlig "for gammel" til å sette igang med flere barn nå.

Sånn å velge uten å kjenne buss-mannen, så er det to veldig forskjellige liv disse to mennene kan tilby... og uten å kjenne buss-mannen mer, så vet jeg at jeg liker det livet på-mannen kan tilby. DERSOM vi ender opp som ett par og bestemmer oss for å prøve.

men huj... denne tråden er bare strålende, og dere gærne tøtter har laget avstemning!!! hahahhahahaha.. fantastisk!!

hjertelig hilsen TS :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med deg i begrunnelsen for å eventuellt velg på-mannen. Det er viktig at man er enig i dette med fremtidige barn.

Akkurat nå lurer jeg mest på hva slags hobby dere har :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i begrunnelsen for å eventuellt velg på-mannen. Det er viktig at man er enig i dette med fremtidige barn.

Akkurat nå lurer jeg mest på hva slags hobby dere har :klø:

hehe.. altfor avslørende å gå inn på. ;)

Men den krever mye tid, endel penger og er noe som tidvis har vært ett problem i tidligere forhold med menn som ikke deler samme interessen. Så det å treffe noen innenfor samme interesse, når den er såpass sær, det er faktisk ett veldig stort pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn at jeg så denne tråden først nå! Har lest og lest med sommerfugler og fjortisfølelser!

Lykke til på kaffetur i dag, da! Og jeg heier på begge mennene (men bare at du velger en da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forventer en lang reportasje i VG eller noe sånn om en stund når du har tatt valget ditt, med både hvor lykkelig du er sammen med mannen du valgte, og intervju med han du ikke velger om hvor skuffa og knust han er :ler:

Lykke til med kaffen idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer at den dumpede mannen stiller som hovedperson i "ungkaren" så vi andre kan sjekke hva du går glipp av. :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt noe skeptisk til På-mannen, han er fryktelig suspekt. :jolie:

tsss... på-mannen er fiiiin, og vi har sittet og chattet lenge allerede, så ham prater jeg jo med hver dag for søren!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du ikke på-mannen får litt veeel mye oppmerksomhet TS? synes må dele 50/50 så begge har en sjangse iallefall, og ikke bare servere på-mannen alt med en gang. Egentlig bør buss-mannen får en langhelg akkurat som på-mannen, for å vise hvilken flott fyr han er! Nå er det jo bare på-mannen som får muligheten til dette...Det er litt urettferdig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: synes på-mannen får den oppmerksomheten han fortjener jeg, og gir meg det samme. :P

Bussmannen tar ting mer rolig, og får dermed mer rolig.

Som man høster, sår man!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mye urettferdig, syns jeg.

Og at Buss-mannen tar ting mer rolig, viser jo at han ikke vil skremme deg bort ved å virke desperat. Ganske så hensynsfullt, synes jeg.

Mens På-mannen kunne liksom ikke brydd seg om han skremte deg bort. Hadde du avslått, hadde han sikkert stalket deg. Stalker-spire, det er det han er, tenk! :kjefte:

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med Raven her. Går det liiitt for fort i svingene frem til et forhold så vet du hva de sier: det kom fort, og det forsvant fort!

Buss-mannen har lært i sine 11 år eldre enn deg, at det beste er å ta det med ro slik at man blir vandt til situasjonen, og ikke løper løpsk som en villhest inn i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jomen JEG er jo ikke en stille og rolig person..

Men, jeg skal på kafetur, men vet likevel hvem jeg håper på å vinne. ;) Uansett om dere liker det eller ikke. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...