Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ja, hadde vært veldig koselig å kommet på samme buss.. DA hadde jeg hatt god sjans, for da skal vi hjem begge to og ikke på jobb! Og har mer tid, kunne skravlet og gått nedover etter bussen sammen. :)

DET vil jeg!!! :D

*håpehåpehåpehåpe*

Nei nå må jeg bare få lagt denne inn på mine innlegg altså! :rødme:

hahaha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får selge filmrettighetene så har vi noe å glede oss til.

Coming soon to a theatre near you :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Tenk at han endelig dukket opp igjen! :skravle:

Håper dere sees igjen på bussen snart og kan ta skrittet videre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden belyser virkelig hvor ulike de fleste kvinner og menn egentlig er :ler:

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?

Jeg mener bare at du kan telle antall menn på en hånd som virkelig er interessert i denne type "tema". (Hvis vi ser bort ifra homofile menn.)

Dette er et typisk kvinnelig interesseområde.

Så hvis noen skulle innbille seg at kvinner og menn er like, tenk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du kan ta denne diskusjonen i en annen tråd, Steinar.

Denne tråden er for oss (uansett kjønn eller legning) som venter i spenning på om TS endelig får bedt ut bussmannen på kaffe!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

STEINAR, PISS OFF OG SLUTT OG SKRIV I ALLE TRÅDER OG FARG DEM MED DIN NEGATIVITET OG SURE OPPGULP! DRA DIT PEPPER'N GROR!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du kan ta denne diskusjonen i en annen tråd, Steinar.

Denne tråden er for oss (uansett kjønn eller legning) som venter i spenning på om TS endelig får bedt ut bussmannen på kaffe!

TS MÅ be bussmannen på kaffe, jeg blir gal av dette, og krysser alt jeg har!

Jeg gleder meg til bryllupsdagboken :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bare at du kan telle antall menn på en hånd som virkelig er interessert i denne type "tema". (Hvis vi ser bort ifra homofile menn.)

Dette er et typisk kvinnelig interesseområde.

Så hvis noen skulle innbille seg at kvinner og menn er like, tenk igjen.

Ha ha! Jeg er tilbøyelig til å være enig i dette. I begynnelsen syntes jeg, som dame, at denne tråden var spennende, for jeg kunne leve meg inn i det. Men nå etter at denne tråden har holdt på veldig lenge uten at det har skjedd noe som helst, men bare opphaussing, blir jeg litt oppgitt. Jeg har i hvert fall mistet tålmodigheten. Kan hun ikke bare be han på kaffe med det samme hun ser han? Eller innse at mannen kanskje ikke er så interessert, ettersom han aldri har fått ut fingeren og bedt henne på kaffe. Jeg tipper han har dame, men muligens er ganske betatt av henne. Hvem ville vel syntes det var kjedelig å få litt beundring på bussen av en søt dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener bare at du kan telle antall menn på en hånd som virkelig er interessert i denne type "tema". (Hvis vi ser bort ifra homofile menn.)

Dette er et typisk kvinnelig interesseområde.

Så hvis noen skulle innbille seg at kvinner og menn er like, tenk igjen.

Det er uhøflig og lite god folkeskikk å gå inn i en tråd og indirekte kritisere, og forsøke å skape diskusjon innenfor ditt eget interessefelt.

Det kan virke bagatellmessig for deg. Men i en forumdel hvor mange er ufattelig lei av at de fleste tråder sentrerer rundt deg, blir det veldig ubehagelig når vi atter en gang ikke får fred fra deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uhøflig og lite god folkeskikk å gå inn i en tråd og indirekte kritisere, og forsøke å skape diskusjon innenfor ditt eget interessefelt.

Det kan virke bagatellmessig for deg. Men i en forumdel hvor mange er ufattelig lei av at de fleste tråder sentrerer rundt deg, blir det veldig ubehagelig når vi atter en gang ikke får fred fra deg.

Tror han tok halen mellom beina og stakk. Det ble hvertfall stille fra han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha! Jeg er tilbøyelig til å være enig i dette. I begynnelsen syntes jeg, som dame, at denne tråden var spennende, for jeg kunne leve meg inn i det. Men nå etter at denne tråden har holdt på veldig lenge uten at det har skjedd noe som helst, men bare opphaussing, blir jeg litt oppgitt. Jeg har i hvert fall mistet tålmodigheten. Kan hun ikke bare be han på kaffe med det samme hun ser han? Eller innse at mannen kanskje ikke er så interessert, ettersom han aldri har fått ut fingeren og bedt henne på kaffe. Jeg tipper han har dame, men muligens er ganske betatt av henne. Hvem ville vel syntes det var kjedelig å få litt beundring på bussen av en søt dame?

Kan dere ikke bare lage en egen tråd om denne tråden da? Nå ødelegger dere romantikken for oss som følger med... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis noen skulle innbille seg at kvinner og menn er like, tenk igjen.

Det er det vel ingen som har påstått heller. De som ikke er interessert i å følge med på dette, blir jo ikke tvunget til det.

Ts, hvordan går det? Ser du noe til han?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...