Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ja, det går fort, og spesiellt siden jeg skal endel i løpet av de to ukene, så det blir ikke noe å ligge på latsiden å kjede seg. :)

men hadde liksom håpet veldig på å tørre idag da.. men sånn er livet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har vært på tanken om jeg skal ringe jobben hans.. :skratte:

men innser vel at det 1) er litt VEL desperat... 2)kan bli litt pinlig i og med at jeg ikke er 100% sikker på fornavnet hans og ikke har peil på etternavnet hans.... :ler:

Når dere driver å prater om jobb og sånn.... dere burde jo absolutt utveksle visittkort! :jepp:

Så har man både mail og mobil og alt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere driver å prater om jobb og sånn.... dere burde jo absolutt utveksle visittkort! :jepp:

Så har man både mail og mobil og alt :ler:

vi burde det!!!

Idag hadde jeg manna meg SÅ opp da!! skulle spør om han hadde lyst å bli med på en kopp kaffe når han var tilbake, og lure inn telefonnummeret mitt slik at han kunne ringe når han var hjemme igjen....

men neeeeeida!!

også er det både fredag 13. og lyn og torden... og øs pøs regn.. hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor han jobber? Har jobben hans nettside hvor du kanskje kan finne navn og tlf nr til ham? Facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor han jobber? Har jobben hans nettside hvor du kanskje kan finne navn og tlf nr til ham? Facebook?

Du kan ringe jobben hans mens han er på ferie, og be om å få mobilnr hans. Deretter finner du alle opplysninger du trenger. :jepp:

*stalker* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hvor han jobber? Har jobben hans nettside hvor du kanskje kan finne navn og tlf nr til ham? Facebook?

:ler: hehhe.. tro meg, jeg har allerede lett!!! Men det er ikke mulig å finne personer på nettsiden deres. Og siden jeg ikke er sikker på navnet hans, har jeg ikke funnet ham på facebook.

Du kan ringe jobben hans mens han er på ferie, og be om å få mobilnr hans. Deretter finner du alle opplysninger du trenger. :jepp:

*stalker* :fnise:

:fnise: hihihihi.... det kan jeg!!

men er ikke veldig overbevist om at de GIR ut mobilnummer...

og ... jeg er usikker på navnet hans sånn egentlig. Jeg husker det som noe som kan ligne på det jeg tror... men er ikke sikker. Han er ikke opprinnelig fra norge, så det KAN være noe heeeeeelt annet, som bare i slengen hørtes ut som. :ler:

si jeg tror det er Mads, så kan det godt hende det er Mansello eller hva som helst som kan på en eller annen måte være i samme gate... hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: hihihihi.... det kan jeg!!

men er ikke veldig overbevist om at de GIR ut mobilnummer...

Mange gjør det. Men det kommer jo an på type jobb og stilling.

Men hvis du ikke er sikker på navnet så blir det jo litt verre..

Du får satse på bussen tror jeg? :)

Jeg hadde nok følt meg litt utilpass om det var meg denne situasjonen handlet om og du hadde gravd deg fram til en måte å kontakte meg på. Men for all del kan jo hende han ville blitt sjarmert, hvem vet.

Lykke til uansett. Artig historie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gjør det. Men det kommer jo an på type jobb og stilling.

Men hvis du ikke er sikker på navnet så blir det jo litt verre..

Du får satse på bussen tror jeg? :)

Jeg hadde nok følt meg litt utilpass om det var meg denne situasjonen handlet om og du hadde gravd deg fram til en måte å kontakte meg på. Men for all del kan jo hende han ville blitt sjarmert, hvem vet.

Lykke til uansett. Artig historie ;)

:ler: ja sant?

Jeg føler det hadde blitt litt vel stalker over det ved å ringe jobben hans. På den annen side, akkurat med denne mannen hadde jeg faktisk syntes det var supersjarmerende om han hadde gjort det-... så det er kanskje litt feigt å vente.

Men, det blir å vente til han er tilbake, også krysse fingra for at vi ser hverandre ganske raskt når her er her igjen. Og kanskje får motet til emg og spør, for det er jammen ikke bare lett å treffe på akkurat samme buss heller. Merkelig hvor vanskelig det virker når man prøver ihvertfall, husker jeg så ham støtt før vi begynte prate sammen... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for det er jammen ikke bare lett å treffe på akkurat samme buss heller. Merkelig hvor vanskelig det virker når man prøver ihvertfall, husker jeg så ham støtt før vi begynte prate sammen... haha

Hehe ja, det er nesten litt spooky. Har en tidligere bekjent jeg av diverse grunner absolutt ikke ønsker å treffe på, men du kan banne på at etter dette må jeg stadig "gjemme" meg på toget for å slippe å snakke med vedkommende. Tilogmed noen ganger på butikker på en helt annen kant av byen der ingen av oss vanligvis vanker. Blir nesten overtroisk av sånt. Noen der oppe leker med meg..

Beklager avsporingen :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, det er nesten litt spooky. Har en tidligere bekjent jeg av diverse grunner absolutt ikke ønsker å treffe på, men du kan banne på at etter dette må jeg stadig "gjemme" meg på toget for å slippe å snakke med vedkommende. Tilogmed noen ganger på butikker på en helt annen kant av byen der ingen av oss vanligvis vanker. Blir nesten overtroisk av sånt. Noen der oppe leker med meg..

Beklager avsporingen :goodbye:

jepp, jeg har også lurt litt på om det er noen som driver spill der oppe...

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende og søt tråd! :yvonne: Håper han sier jaaa!!! :) :) :)

Det bør han, ellers får han vel ca. 140 sinte KG-kvinnfolk på nakken! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Det bør han, ellers får han vel ca. 140 sinte KG-kvinnfolk på nakken! :ler:

Haha! jaaaa! Vi tvinger ham ut på date med ts, vi bærer ham til kafeen!! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...