Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig spennende!! Da er han også interessert! Ikke sikkert du rekker å spørre om den kaffekoppen engang. Kanskje han kommer deg i forkjøpet :)

Sant han må være? Jeg tar det som tegn på det ihvertfall. :) og at han tidligere har poengtert rett ut at han synes det er så koselig når vi møtes på bussen, for han liker å prate med meg... farsken, få ut fingern jente!!! Må prøve å manne meg opp i morgen, spør om han har lyst på en kaffe eller noe når han er tilbake fra ferie. :sjenert:

Jeg føler meg så teit, men jeg sitter her og krysser og heier og er superdupernysgjerrig!

:duskedame:

DU føler deg teit... jeg føler meg ikke noe mindre teit, her jeg tusler til bussen hver morgen og krysser fingre og ser strengt opp på himmelen med formaning om å fremskaffe Mannen på bussen snart! :fnise:

Dette var spennende :popcorn: *krysser fingre for at dere kommer på samme buss i morgen*

*krysser aaaalt jeg og*

Da er vi to :fnise:

Jeg er også med... :ler:

Blir jo da fryktelig spennende med i morgen da..

det var bare såvidt han rakk den bussen jeg var på idag, han kom løpende etter at den hadde begynt å kjøre, men kom på siden den stoppet for rødt lys... så han bør egentlig være tidligere ute i morgen, men ikke for tidlig, for da kommer han på bussen før... :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger deg!!!! STÅ PÅ!!! :danse:

:ler: takker og bukker, og jepp, skal gjøre mitt beste. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo da fryktelig spennende med i morgen da..

det var bare såvidt han rakk den bussen jeg var på idag, han kom løpende etter at den hadde begynt å kjøre, men kom på siden den stoppet for rødt lys... så han bør egentlig være tidligere ute i morgen, men ikke for tidlig, for da kommer han på bussen før... :sukk:

Så vidt du rakk det?? Herregud, i morra står du tidlig opp altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt du rakk det?? Herregud, i morra står du tidlig opp altså :fnise:

han rakk det, jeg var i god tid. ;)

Skal bare prøve å ikke være i FOR god tid, så jeg kommer på bussen før. Prøve å kopiere dagens morgenforløp nøyaktig!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han rakk det, jeg var i god tid. ;)

Skal bare prøve å ikke være i FOR god tid, så jeg kommer på bussen før. Prøve å kopiere dagens morgenforløp nøyaktig!! :ler:

Hjelp, går det an å lese så feil. HAN må stå opp tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, går det an å lese så feil. HAN må stå opp tidlig :)

Han må det... :fnise:

hadde jeg hatt telefonnummeret hans, så kunne jeg jo ringt og vekket ham.... :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, han gjør igrunnen det.

Det som gjør det hele så annerledes en hva jeg er vant til, er at vi er liksom overhode ikke i noen typisk flørte-situasjon.

Vi er begge to voksne (han er antagelig i førtiåra en plass, vil jeg gjette, jeg er godt inn i tredveåra og ganske skikkelig, ihvertfall i den settingen på bussen på vei til jobb!!), vi er begge på vei til jobb. Jeg ser jo endringen i hans oppførsel fra når han tror jeg ikke er på bussen, og når han ser jeg er der.. det er STOR forskjell!!

Det hele er så annerledes en jeg er vant med at jeg blir helt satt ut, vet ikke om jeg tør tro på det og tenker "han kan jo ikke være singel!!" "Det hadde vært for godt til å være sant!" ..

Jeg tar flørt og flørter som bare rakkern på fritiden, er helt klart vant til å omgåes menn i en mer "slik" tone, og blir sjelden satt ut, på vanlige arenaer. Men her møter han på en måte en annen meg... vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg er jobb-meg, ikke bare meg, på en måte. Seriøse, proffe meg. På fritiden er jeg gøy-meg, det er mye lettere å være på flørtern da.

Hvem han er på fritiden vet jeg ikke, men han er veldig jobb på bussen. Kledd veldig tekkelig, uten å være for dresskledd. Alvorlig og fraværende, så lenge han ikke vet at jeg er der.

nei, det hele er meget merkelig, og meget interessant!! :ler:

Tror det er derfor jeg blir litt sånn fjortis, det har helt tatt meg på senga, det er liksom ikke den arenaen jeg hadde tenkt å treffe en jeg vil bli kjent med.

men gleder meg til fortsettelsen, uansett hvordan det går. Det gjør helt klart morgenene tusen ganger friskere en vanlige bussturer. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

men gjett om jeg skal satse på akkurat samme buss i morgen, og etter hans "tar du samme buss i morgen også?" og mitt "jeg skal prøve på det", besvart av hans "Da skal jeg også det!" med ett stort smil, så krysser jeg alt jeg eier og har for at vi kommer på samme. :sjenert:

hilsen fnisete TS

Wow! Love is in the air! :yvonne: Ja til telefonnr! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææh! Åh, dette er så søtt og morsomt at jeg sitter foran PC'en og kommer med sånne fjortis-fniselyder. :ler:

Heia, heia! Ut fra hvordan du beskriver det så tror jeg dette går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han leser denne tråden og prøver å gjøre historien mer spennende.. hehe, siden han skal på ferie nå istedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...