Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:ler:

TS her, nå skal jeg lage litt "oppstuss" her..

Så ikke snurten til mannen på bussen idag heller, og har vel innsett at litt av piffen har gått ut av meg også. Det har tatt lang tid mellom hver gang vi ser hverandre.

Og.... :sjenert:

i tillegg har jeg møtt en annen som jeg liker, som jeg VET er singel, OG som prater med meg hver dag... og viser og sier klart ifra at han liker meg...

Ikke at jeg ikke liker mannen på bussen lenger.. langt ifra, synes fremdeles han er nydelig, men han er ikke den eneste nydelige mannen i verden, og denne andre har gjort så utrolig mye mer (på utrolig mye kortere tid!!) for å være på.

Så hva nå om jeg treffer mannen på bussen og HAN skulle finne på å ta bladet fra munnen og spør? dævven.. luksusproblem!

Jeg skal innrømme at det hadde vært vanskelig å sagt nei... men så liker jeg også denne andre, som da har vært mye mer på, og derfor hadde det også blitt helt feil å si ja... inntil jeg vet hva som skjer med På-mannen.

Problemet med på-mannen, er at han ikke bor i nærheten, så til tross for at jeg prater med ham daglig, kun fordi vi liker hverandre, så SER jeg ham sjeldent. (men på den annen side, hvor ofte har jeg nå egentlig SETT Mannen på bussen da?)

nei, tjohoo sier jeg bare...

håper jeg ikke skuffer altfor mange glade medlesere... :fnise:

og.. jeg leter egentlig ikke etter løøøv engang, så det er igrunnen nesten litt mye av det gode for min del. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hømpf! :jolie:

Skarreværra på den måten så må jaggu noen ta på seg ansvaret for å spinne videre på historien.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette var dårlig, ts! :fnise:

Du kan i det minste spørre ham om å ta en kaffe en gang. Du er jo singel fortsatt. :sjenert: Verdt å teste ut. :romeo:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var dårlig, ts! :fnise:

Du kan i det minste spørre ham om å ta en kaffe en gang. Du er jo singel fortsatt. :sjenert: Verdt å teste ut. :romeo:

Agree, you never know who's the one until you take a chance ;D

Kjør på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: glimrende!!!

neida, føler ikke noe press i det hele tatt her, og man VET aldri hva som skjer. :)

Men foreløpig har jeg ett stykk mann på buss, som jeg ikke har sett noe særlig til, og jeg har en nydelig herre som bare døøør etter at jeg kommer og besøker ham...

JEG er uansett spent på hvordan historien utvikler seg videre, men dersom folk jabber i vei om stengt tråd og å føle seg lurt.. vel, da kan jeg jo slutte å fortelle hva som virkelig skjer og heller komme opp med en eller annen histiore da.. *gjeiper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

føler meg rett så bra ved den tanken. :)

Og, koser meg nå uansett, noe pent å se etter på morgenkvisten er ikke dumt, og en å prate med i timesvis er heller ikke dumt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at mannen på bussen kan bli den som bare døøør etter at du skal kommer på besøk :jepp:

...hvis du tar sjansen selvfølgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er jo rene romantisk-actiondramaet (med litt thiller)! :popcorn:

:fnise:

...ser for meg hva som skjer videre: både bussemannen og han andre redder TS ut av et brennende hus! Slik møtes disse tre menneskeskjebner, og TS blir nødt til å ta et endelig valg siden de har møtt hverandre. Hun tenker og tenker, veier gode mot dårlige sider, prøver å finne ut hvem som var mest heltedådig og hvem som egentlig er kjekkest. Dette blir en øvelse i menneskelig filosofi hvor man tar opp spørsmål som

"hva er egentlig kjærligheten?"

"finnes skjebnen?"

"er vi ikke alle del av en verdensomspennende kjærlighetsbevissthet, hvor vi bare er små, ubetydelige deler av et hele som transcenderer selve væren?"

og ikke minst

"hva faen gjorde jeg i et brennende hus!?".

Problemet er bare at mens TS tenkte... ...så stakk mannfolka av med hverandre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte::skratte:

glimrende!!!

men næææh.. stakk av med hverandre, det ÆKKE LOOOV!!!! :nei:

faren er vel større for at jeg hadde fått full panikk, stukket halen mellom beina og løpt... :ler:

så forresten ikke noe til ham idag heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG er uansett spent på hvordan historien utvikler seg videre, men dersom folk jabber i vei om stengt tråd og å føle seg lurt.. vel, da kan jeg jo slutte å fortelle hva som virkelig skjer og heller komme opp med en eller annen histiore da.. *gjeiper*

Ikke bry deg om de gledesdreperne som kom innom å ødela stemningen ;)

De er borte nå :) (håper jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...