Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg støtter deg ts, få på-mannen ut av systemet, ellers vil du alltid undre på what-if, og det fortjener da virkelig ikke bussmannen (eller du for den saks skyld) ;)

Og forøvrig en veldig god forklaring til bussmannen uten å si for mye, akkurat vag nok til at du holder døra på gløtt, men samtidig såpass stengt at det ikke blir noe mas :fnise:

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg støtter deg ts, få på-mannen ut av systemet, ellers vil du alltid undre på what-if, og det fortjener da virkelig ikke bussmannen (eller du for den saks skyld) ;)

Og forøvrig en veldig god forklaring til bussmannen uten å si for mye, akkurat vag nok til at du holder døra på gløtt, men samtidig såpass stengt at det ikke blir noe mas :fnise:

:fnise: Nå er forsåvidt ikke planen å få på-mannen ut av systemet da... :ler: Siden jeg i utgangspunktet også er på der..

men det føltes rett å si ifra, vil ikke lead noen on, verken her eller der, ihvertfall ikke uten at de vet at det ER komplisert med meg... :ler:

må si at statusen noen bruker på facebook passer bra på meg om dagen; Its complicated! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er forøvrig også enig med AB her oppe, om at denne På-mannen er en irriterende skikkelse, og jeg liker heller ikke måten han har eglet seg inn i denne ellers så romantiske historien.

Jeg er hellig overbevist om at På-mannen er en ego i senga, og Buss-mannen er hensynsfull, fantasifull, og på alle måter perfekt.

:nigo:

Jøss, slik en ivrig ambassadør ...

:sjokk:

... du må være bussmannen! :skravle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: synes du er søt jeg.

Og, jeg fikk melding fra buss-mannen i går.

Han takket igjen for kaffepraten vår og takket også for at jeg hadde vært så ærlig som jeg var ang situasjonen, selv om han ønsket det hadde vært annerledes. :sjenert:

Men ville gjerne at vi skulle være venner uansett. Så jeg skjønner at dere heier på ham, selv om jeg først må finne ut av på-mannen. :gjeiper:

Jeg gleder meg veldig til å reise å besøke ham, og være sammen flere dager i strekk, bare oss to (nesten ihvertfall). :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig historie uansett! Og det er jo bra du spiller med åpne kort! :)

Spent på fortsettelsen, jeg heier på deg jeg, og den mannen som du vil ha på, når du bare har funnet helt ut av det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig historie uansett! Og det er jo bra du spiller med åpne kort! :)

Spent på fortsettelsen, jeg heier på deg jeg, og den mannen som du vil ha på, når du bare har funnet helt ut av det! :)

:klemmer: tusen takk. :) Jeg heier også på meg! :)

er superspent på fortsettelsen selv jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må oppdateres jevnlig, og i særdeleshet hver gang På-mannen er dum, og Buss-mannen er like perfekt som alltid. :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: selvfølgelig!!

akkurat nå er på-mannen litt dum.. han sitter på bussen og skriver bare ett-ords-svar på meldinger på nett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: selvfølgelig!!

akkurat nå er på-mannen litt dum.. han sitter på bussen og skriver bare ett-ords-svar på meldinger på nett...

Dump ham! :kjefte:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan! Det der hadde aldri skjedd med Buss-mannen, han ville ikke latt bussturen distrahere ham fra å sende meldinger til deg. :jolie:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...