Gå til innhold

Verdig å la folk vente i såkalte ventemottak i flere år ?


livesen

Anbefalte innlegg

Denne kriminelle, sutrende snyltergjengen har fått bedre mat enn den fortjener.

De skal tvangsutsendes, og vi får bare håpe det skjer så raskt som mulig.

Enig! Når de til og med får hjemmebaket brød ved siden av lapskausen, skal man faen ikke klage. Man må da kunne akseptere at når man har kommet til et annet land, har man ikke krav på det kjøttet man spiste i hjemlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne kriminelle, sutrende snyltergjengen har fått bedre mat enn den fortjener.

De skal tvangsutsendes, og vi får bare håpe det skjer så raskt som mulig.

Enig :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For noe sprøyt. Disse menneskene bruker saft og halal-mat, mangel på lekestativ og gud vet hva som påskudd. De har ikke lest koranen engang, garantert. Asylsøkerne sier selv at de selger narkotika og stjeler, og så setter de fyr på bygninger og ødelegger for millioner, hva sier boka om slik oppførsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

For noe sprøyt. Disse menneskene bruker saft og halal-mat, mangel på lekestativ og gud vet hva som påskudd. De har ikke lest koranen engang, garantert. Asylsøkerne sier selv at de selger narkotika og stjeler, og så setter de fyr på bygninger og ødelegger for millioner, hva sier boka om slik oppførsel?

Koranen godtar ikke slik oppførsel. Heller ikke de aller fleste muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de som etterlyser halalkjøtt burde sette seg inn i at det er lov å spise kjøtt som ikke er halalkjøtt dersom man

A) ikke har noe alternativ eller B) ikke vet at det ikke er halalkjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Er det bare jeg som misforstår, men har de to alternativ til det som er satt opp som mat? Likevel klager de og hevder de knapt kan spise? Hva er det for noen tullinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt råd til slik middag hver dag (eller hver dag i det hele tatt) skulle jeg jammen ikke klaget. Bortsett fra den risgrøten i kyllingkraft, da. Den ble jeg litt skeptisk til... Det er jo stor variasjon i menyen, og kjøtt, fisk og fugl er inkludert. Om man velger å ikke spise middagen, av religiøse eller andre grunner, får man til og med mulighet til å spise salat istedenfor. Og hva pokker er greia med å klage på saft? Skal vi begynne å kjøre ut lastebiler med Cola til mottakene, sånn at asylsøkerene kan leve som mennesker og ikke dyr? Det som virkelig skiller oss fra dyrene er jo som kjent at vi drikker Cola :murvegg:

Det er helt greit å ønske seg noe annet, ja til og med å spørre høflig om det er mulighet for det. Det begynner dog å bli skummelt når man forventer at andre land skal føye seg etter ens egne ønsker, og man tyr til vold og ødeleggelse for å oppnå det. Slike mennesker kan ikke bli i landet.

Endret av Antlers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øverste rubrikken er lunsj og den nederste var middag. Skulle ønske noen serverte meg varm lunsj hver dag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øverste rubrikken er lunsj og den nederste var middag. Skulle ønske noen serverte meg varm lunsj hver dag :sukk:

:sjokkert: Det fikk ikke jeg med meg. De spiser med andre ord bedre enn nordmenn flest. Ja, bortsett fra at de bare får saft, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koranen godtar ikke slik oppførsel. Heller ikke de aller fleste muslimer.

Likevel har ingen muslimer gått ut og fordømt opptøyene. Kun Antirasistisk senter har stått fram i media,og da for å gi sin støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øverste rubrikken er lunsj og den nederste var middag. Skulle ønske noen serverte meg varm lunsj hver dag :sukk:

Ok. Men da har de uansett et vegetaralternativ. Og hvem i all verden klager over to varme måltider om dagen? Fjotter! Cola er heller ingen menneskerett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Den menyen er bedre enn hva mange studenter spiser i løpet av en uke, og i tillegg er det flere retter å velge imellom. Hva i helvete er det de klager over? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

:klø: Er det bare jeg som misforstår, men har de to alternativ til det som er satt opp som mat? Likevel klager de og hevder de knapt kan spise? Hva er det for noen tullinger?

De er ikke tullinger. De vet at nordmenn er svake som gir etter om man bare klager nok. Offermentalitet virker svært effektivt overfor nordmenn, dette har de tydeligvis erfaring med, hvis ikke hadde de aldri våget det de gjør. Det er som små barn som er vant til å få viljen sin om de setter seg på bakbeina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel har ingen muslimer gått ut og fordømt opptøyene. Kun Antirasistisk senter har stått fram i media,og da for å gi sin støtte.

Ingen irakere, iranere, somaliere, kosovoalbanere, kurdere etc. etc. har heller gått ut og fordømt dette. Heller ingen vegetarianere. Mener du seriøst at de må gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg la ikke merke til at det er fire forskjellige menyer, og at første siden viser bare for en uke. De har jo for svingende luksusmat, langt bedre enn mange spiser i Norge! Servert gratis av norske skattebetalere, men de er ikke fornøyd og tenner på bygningene. Man blir målløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen irakere, iranere, somaliere, kosovoalbanere, kurdere etc. etc. har heller gått ut og fordømt dette. Heller ingen vegetarianere. Mener du seriøst at de må gjøre det?

De er tydeligvis så religiøse at de kun kan spise halalkjøtt. Men samtidig kommer de med trusler og setter fyr på boliger så liv kunne ha gått tapt. En slik religionsutøvelse setter islam i et underlig lys. Det er rart at ingen muslimsk talsmann føler behov for å si at de tar avstand fra dette.

Når Antirasistisk Senter i tillegg støtter asylantene, så synes jeg det hele blir enda mer rart. Da blir jo bare deres stemme stående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg blir flau på deres vegne! Er selv annen generasjons innvandrer ( godt integrert om jeg tørr å påstå), og blir flau for hver gang jeg leser eller hører slike historier.

Dette var faktisk å gå LANGT over streken, disse asylsøkerne satte ikke bare sine egne liv i fare, men også andres liv!

Er enig med dem som sier at disse asylsøkerne burde kastes ut. Når du søker asyl gjør du det fordi tilstanden i ditt eget land gjør det umulig for deg å leve, at det er så ille at du frykter for ditt liv. De av alle burde vite hva det vil si å sette pris på ting, og ikke ta ting for gitt. nei, hiv dem ut rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Dette blir jeg kvalm av!!! Ja, de spiser bedre enn studenter. I tillegg så ødelegger de for andre innvandrere som gjør så godt de kan. Jobber og interegrer seg på best mulig måte. At de ikke DE er forbanna og står frem skjønner ikke jeg. Jeg håper de gjør alvor av å sende dem tilbake. I tillegg burde det strammes kraftig inn på hvem de slipper inn i landet vårt.

Traff en polakk på byen en gang som sa til meg på en hånlig måte: Du skulle bare visst hvor lettlurte der nordmenn er! (samtalen begynte med at han skrøt av at han jobbet svart her og gjor det lenge)

Er også dritlei av å høre fra symtatisørene at vi nordmenn også gjør jo lovbrudd! Javel!!??? Har vi ikke nok med våre egne kjeltringer? Skal vi frivillig ta inn flere som kan voldta og svindle oss? Dette er stort sett det eneste argumentet sympatisørene har også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...