Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Definitivt en kul! :jepp: Skjønner hva du mener med at det er utrolig å tenke på! Gleder meg til jeg også får en liten kul, forhåpentligvis blir det litt mindre uvirkelig da.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, så skjønn liten Tusle-kul :rødme:

Skrevet

Definitivt en kul! :jepp: Skjønner hva du mener med at det er utrolig å tenke på! Gleder meg til jeg også får en liten kul, forhåpentligvis blir det litt mindre uvirkelig da.. ;)

Ja, det er egentlig litt vilt, at inni magen svever det en liten tass :hjerte: For meg er det ganske uvirkelig enda, gleder meg til jeg begynner å kjenne bevegelse :)

Åååh lille Kuli :rødme:

Kuli :hjerte:

Fine babykulen :rødme:

Takk :)

Åååå, så skjønn liten Tusle-kul :rødme:

Jeg er stolt av den altså, selv om den knapt syns :fnise:

-------------------------------------

Milde muffins! Jeg har så lyst til å shoppe :nigo: Jeg har fått sykepenger, men de må jeg spare til regninger, gud, så kjipt :ler: Og forresten, nå er det under 2 uker til jeg skal til jordmor første gang :jepp:

Skrevet (endret)

Hah! Jeg er så lur, bestilte bittelitt fra LaRedoute og betaler med sånn faktura, smarting. Da ble det to Cocoonpysjer i størrelse 60, denne og denne :hjerte:

Endret av Tusle
Skrevet

Hah! Jeg er så lur, bestilte bittelitt fra LaRedoute og betaler med sånn faktura, smarting. Da ble det to Cocoonpysjer i størrelse 60, denne og denne :hjerte:

:rødme: Så søte!

Skrevet

Grattis med kulen, så koselig! :klem:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Fiiiine pysjene :rødme:

Er fristet til å legge inn en bestilling der jeg også ;)

Skrevet

Hvor er Tusle-mor hen... :lete:

Skrevet

:rødme: Så søte!

Ja, jeg vet de er helt :hjerte:

Grattis med kulen, så koselig! :klem:

Mvh Yvonne :heiajente:

Takk, takk :klemmer:

Fiiiine pysjene :rødme:

Er fristet til å legge inn en bestilling der jeg også ;)

Jepp, det syns jeg du skal ;)

Hvor er Tusle-mor hen... :lete:

Åååh :hjerte: Her er jeg :klemmer:

Hadde svangerskapets verste dag i går, helt grusomt, jeg kastet opp, kastet opp og kastet opp, bare jeg lo eller gjespa så spøy jeg, veldig lite festlig. I dag er formen bedre og jeg håper det vedvarer :Nikke:

Og en annen ting, fy fader, jeg har gått ned i vekt, men puppa, de har jaggu vokst, nå er jeg i ferd med å vokse ut av en, hold dere fast, J-cup :hakeslepp: Disse BHene kjøpte jeg noen få uker før jeg ble gravid og da var de en romslig full-cup på meg, nå ser de ut som litt småtrange balconette-BHer, milde muffins, jeg gir nesten opp :fnise: Hvor langt ned i alfabetet er det meningen at jeg skal? :hakeslepp:

Skrevet

Enda mer å streke over :strix: :

Unnfangelsen finner sted omkring:

6. juni 2010

Hjertet begynner å slå:

1. juli 2010

Embryoet beveger seg:

25. juli 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster:

1. august 2010

Alle indre organer er ferdig formet:

1. august 2010

Risikoen for spontanabort avtar:

15. august 2010

Kvalmen avtar for de fleste:

22. august 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd):

29. august 2010

Fosteret svelger og tisser:

12. september 2010

Tid for ultralyd:

19. september 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser:

26. september 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster:

10. oktober 2010

Fosteret begynner å høre:

31. oktober 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå:

28. november 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned:

2. januar 2011

Svangerskapspermisjonen begynner:

8. februar 2011

Antatt termindato:

1. mars 2011

Skrevet

Fydda, det hørtes ikke særlig godt ut! Bra formen er bedre i dag, håper den holder seg god! :Nikke:

Wow, J-cup?! :dåne: Hvor stort finnes det egentlig? Spør bare fordi jeg aldri har måttet sette meg inn i annet enn starten av alfabetet.. :sjenert:

Skrevet

Visste ikke at det fantes J-cup, jeg.. :sjenert:

Mine har vokst noe voldsomt de også, men jeg begynte jo så smått, at det i grunnen bare er fint. Vet ikke helt om jeg hadde vært like fornøyd om jeg havnet i midten av alfabetet. Får vel ikke BH'er på vanlige butikker da?

Håper virkelig den oppkasten slipper taket i deg snart, det er helt grusomt å gå sånn! :hug:

Skrevet

Fydda, det hørtes ikke særlig godt ut! Bra formen er bedre i dag, håper den holder seg god! :Nikke:

Wow, J-cup?! :dåne: Hvor stort finnes det egentlig? Spør bare fordi jeg aldri har måttet sette meg inn i annet enn starten av alfabetet.. :sjenert:

Nei, det var helt pyton! Det håper jeg også :)

Hehe, jeg vet at det finnes ned til K, må jeg ha større enn det så kjøper jeg jurbeskytter fra felleskjøpet :hoho:

Visste ikke at det fantes J-cup, jeg.. :sjenert:

Mine har vokst noe voldsomt de også, men jeg begynte jo så smått, at det i grunnen bare er fint. Vet ikke helt om jeg hadde vært like fornøyd om jeg havnet i midten av alfabetet. Får vel ikke BH'er på vanlige butikker da?

Håper virkelig den oppkasten slipper taket i deg snart, det er helt grusomt å gå sånn! :hug:

Å jodda, det finnes ;) Nei, man gjør ikke det, jeg kjøper mine på undertøysforetninger, 80 J er liksom ike helt standard konfeksjon :fnise:

Det håper jeg også, men burde ikke klage, er jo andre som har det mye verre enn meg.

:klemmer:

----------------------------

Hihi, jeg har begynt å få den mørke stripa på magen, kan skimte den såvidt nå, den er tydeligere lenger ned mot trusekanten og så blir den svakere opp mot navlen, gøy :jepp:

Skrevet

Åjoda, det er lov å klage. Veldig lov! For noen ganger er ting pyton, og da hjelper det ikke litt engang at andre har det verre. :klemmer:

Skrevet

J-cup ja :dåne: Viste heller ikke at det fantes :ler:

Skrevet

Det var du :) Så bra :)

Høres helt fælt ut å kaste opp så mye, det har ikke jeg gjort i det hele tatt. Føler meg heldig, samtidig som jeg går og føler meg i elendig form hele tiden, så så heldig er jeg ikke...

Kult med stripe på magen, da har jeg noe å se frem til (titter etter den hele tiden, jeg :P)

Skrevet

Huff, kaste opp bare man ler litt, det hørtes slitsomt ut!!

:strix: for stripe på magen!! Får alle den forresten?? :klø: Jeg har ikke sett noe til noen stripe foreløpig.. Kanskje jeg ikke får? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...