Mazilla Skrevet 25. august 2010 #141 Del Skrevet 25. august 2010 Definitivt en kul! Skjønner hva du mener med at det er utrolig å tenke på! Gleder meg til jeg også får en liten kul, forhåpentligvis blir det litt mindre uvirkelig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. august 2010 #142 Del Skrevet 25. august 2010 Åååh lille Kuli :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. august 2010 #143 Del Skrevet 25. august 2010 Fine babykulen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 25. august 2010 #144 Del Skrevet 25. august 2010 Åååå, så skjønn liten Tusle-kul :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. august 2010 Forfatter #145 Del Skrevet 26. august 2010 Definitivt en kul! Skjønner hva du mener med at det er utrolig å tenke på! Gleder meg til jeg også får en liten kul, forhåpentligvis blir det litt mindre uvirkelig da.. Ja, det er egentlig litt vilt, at inni magen svever det en liten tass For meg er det ganske uvirkelig enda, gleder meg til jeg begynner å kjenne bevegelse Åååh lille Kuli :rødme: Kuli Fine babykulen :rødme: Takk Åååå, så skjønn liten Tusle-kul :rødme: Jeg er stolt av den altså, selv om den knapt syns ------------------------------------- Milde muffins! Jeg har så lyst til å shoppe Jeg har fått sykepenger, men de må jeg spare til regninger, gud, så kjipt Og forresten, nå er det under 2 uker til jeg skal til jordmor første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. august 2010 Forfatter #146 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hah! Jeg er så lur, bestilte bittelitt fra LaRedoute og betaler med sånn faktura, smarting. Da ble det to Cocoonpysjer i størrelse 60, denne og denne Endret 26. august 2010 av Tusle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 26. august 2010 #147 Del Skrevet 26. august 2010 Hah! Jeg er så lur, bestilte bittelitt fra LaRedoute og betaler med sånn faktura, smarting. Da ble det to Cocoonpysjer i størrelse 60, denne og denne :rødme: Så søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. august 2010 #148 Del Skrevet 26. august 2010 Grattis med kulen, så koselig! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. august 2010 #149 Del Skrevet 26. august 2010 Fiiiine pysjene :rødme: Er fristet til å legge inn en bestilling der jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 29. august 2010 #150 Del Skrevet 29. august 2010 Hvor er Tusle-mor hen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. august 2010 Forfatter #151 Del Skrevet 30. august 2010 :rødme: Så søte! Ja, jeg vet de er helt Grattis med kulen, så koselig! Mvh Yvonne Takk, takk Fiiiine pysjene :rødme: Er fristet til å legge inn en bestilling der jeg også Jepp, det syns jeg du skal Hvor er Tusle-mor hen... Åååh Her er jeg Hadde svangerskapets verste dag i går, helt grusomt, jeg kastet opp, kastet opp og kastet opp, bare jeg lo eller gjespa så spøy jeg, veldig lite festlig. I dag er formen bedre og jeg håper det vedvarer Og en annen ting, fy fader, jeg har gått ned i vekt, men puppa, de har jaggu vokst, nå er jeg i ferd med å vokse ut av en, hold dere fast, J-cup Disse BHene kjøpte jeg noen få uker før jeg ble gravid og da var de en romslig full-cup på meg, nå ser de ut som litt småtrange balconette-BHer, milde muffins, jeg gir nesten opp Hvor langt ned i alfabetet er det meningen at jeg skal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. august 2010 Forfatter #152 Del Skrevet 30. august 2010 Enda mer å streke over : Unnfangelsen finner sted omkring: 6. juni 2010 Hjertet begynner å slå: 1. juli 2010 Embryoet beveger seg: 25. juli 2010 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 1. august 2010 Alle indre organer er ferdig formet: 1. august 2010 Risikoen for spontanabort avtar: 15. august 2010 Kvalmen avtar for de fleste: 22. august 2010 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 29. august 2010 Fosteret svelger og tisser: 12. september 2010 Tid for ultralyd: 19. september 2010 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 26. september 2010 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 10. oktober 2010 Fosteret begynner å høre: 31. oktober 2010 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 28. november 2010 Mange fostre legger seg med hodet ned: 2. januar 2011 Svangerskapspermisjonen begynner: 8. februar 2011 Antatt termindato: 1. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. august 2010 #153 Del Skrevet 30. august 2010 Fydda, det hørtes ikke særlig godt ut! Bra formen er bedre i dag, håper den holder seg god! Wow, J-cup?! :dåne: Hvor stort finnes det egentlig? Spør bare fordi jeg aldri har måttet sette meg inn i annet enn starten av alfabetet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. august 2010 #154 Del Skrevet 30. august 2010 Visste ikke at det fantes J-cup, jeg.. Mine har vokst noe voldsomt de også, men jeg begynte jo så smått, at det i grunnen bare er fint. Vet ikke helt om jeg hadde vært like fornøyd om jeg havnet i midten av alfabetet. Får vel ikke BH'er på vanlige butikker da? Håper virkelig den oppkasten slipper taket i deg snart, det er helt grusomt å gå sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. august 2010 Forfatter #155 Del Skrevet 30. august 2010 Fydda, det hørtes ikke særlig godt ut! Bra formen er bedre i dag, håper den holder seg god! Wow, J-cup?! :dåne: Hvor stort finnes det egentlig? Spør bare fordi jeg aldri har måttet sette meg inn i annet enn starten av alfabetet.. Nei, det var helt pyton! Det håper jeg også Hehe, jeg vet at det finnes ned til K, må jeg ha større enn det så kjøper jeg jurbeskytter fra felleskjøpet Visste ikke at det fantes J-cup, jeg.. Mine har vokst noe voldsomt de også, men jeg begynte jo så smått, at det i grunnen bare er fint. Vet ikke helt om jeg hadde vært like fornøyd om jeg havnet i midten av alfabetet. Får vel ikke BH'er på vanlige butikker da? Håper virkelig den oppkasten slipper taket i deg snart, det er helt grusomt å gå sånn! Å jodda, det finnes Nei, man gjør ikke det, jeg kjøper mine på undertøysforetninger, 80 J er liksom ike helt standard konfeksjon Det håper jeg også, men burde ikke klage, er jo andre som har det mye verre enn meg. ---------------------------- Hihi, jeg har begynt å få den mørke stripa på magen, kan skimte den såvidt nå, den er tydeligere lenger ned mot trusekanten og så blir den svakere opp mot navlen, gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. august 2010 #156 Del Skrevet 30. august 2010 Åjoda, det er lov å klage. Veldig lov! For noen ganger er ting pyton, og da hjelper det ikke litt engang at andre har det verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. august 2010 #157 Del Skrevet 30. august 2010 J-cup ja :dåne: Viste heller ikke at det fantes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 30. august 2010 #158 Del Skrevet 30. august 2010 Det var du Så bra Høres helt fælt ut å kaste opp så mye, det har ikke jeg gjort i det hele tatt. Føler meg heldig, samtidig som jeg går og føler meg i elendig form hele tiden, så så heldig er jeg ikke... Kult med stripe på magen, da har jeg noe å se frem til (titter etter den hele tiden, jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. august 2010 #159 Del Skrevet 30. august 2010 Skal si ting vokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. august 2010 #160 Del Skrevet 31. august 2010 Huff, kaste opp bare man ler litt, det hørtes slitsomt ut!! for stripe på magen!! Får alle den forresten?? :klø: Jeg har ikke sett noe til noen stripe foreløpig.. Kanskje jeg ikke får? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå