Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Tusle

Anbefalte innlegg

Definitivt en kul! :jepp: Skjønner hva du mener med at det er utrolig å tenke på! Gleder meg til jeg også får en liten kul, forhåpentligvis blir det litt mindre uvirkelig da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Definitivt en kul! :jepp: Skjønner hva du mener med at det er utrolig å tenke på! Gleder meg til jeg også får en liten kul, forhåpentligvis blir det litt mindre uvirkelig da.. ;)

Ja, det er egentlig litt vilt, at inni magen svever det en liten tass :hjerte: For meg er det ganske uvirkelig enda, gleder meg til jeg begynner å kjenne bevegelse :)

Åååh lille Kuli :rødme:

Kuli :hjerte:

Fine babykulen :rødme:

Takk :)

Åååå, så skjønn liten Tusle-kul :rødme:

Jeg er stolt av den altså, selv om den knapt syns :fnise:

-------------------------------------

Milde muffins! Jeg har så lyst til å shoppe :nigo: Jeg har fått sykepenger, men de må jeg spare til regninger, gud, så kjipt :ler: Og forresten, nå er det under 2 uker til jeg skal til jordmor første gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Jeg er så lur, bestilte bittelitt fra LaRedoute og betaler med sånn faktura, smarting. Da ble det to Cocoonpysjer i størrelse 60, denne og denne :hjerte:

Endret av Tusle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah! Jeg er så lur, bestilte bittelitt fra LaRedoute og betaler med sånn faktura, smarting. Da ble det to Cocoonpysjer i størrelse 60, denne og denne :hjerte:

:rødme: Så søte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Så søte!

Ja, jeg vet de er helt :hjerte:

Grattis med kulen, så koselig! :klem:

Mvh Yvonne :heiajente:

Takk, takk :klemmer:

Fiiiine pysjene :rødme:

Er fristet til å legge inn en bestilling der jeg også ;)

Jepp, det syns jeg du skal ;)

Hvor er Tusle-mor hen... :lete:

Åååh :hjerte: Her er jeg :klemmer:

Hadde svangerskapets verste dag i går, helt grusomt, jeg kastet opp, kastet opp og kastet opp, bare jeg lo eller gjespa så spøy jeg, veldig lite festlig. I dag er formen bedre og jeg håper det vedvarer :Nikke:

Og en annen ting, fy fader, jeg har gått ned i vekt, men puppa, de har jaggu vokst, nå er jeg i ferd med å vokse ut av en, hold dere fast, J-cup :hakeslepp: Disse BHene kjøpte jeg noen få uker før jeg ble gravid og da var de en romslig full-cup på meg, nå ser de ut som litt småtrange balconette-BHer, milde muffins, jeg gir nesten opp :fnise: Hvor langt ned i alfabetet er det meningen at jeg skal? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer å streke over :strix: :

Unnfangelsen finner sted omkring:

6. juni 2010

Hjertet begynner å slå:

1. juli 2010

Embryoet beveger seg:

25. juli 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster:

1. august 2010

Alle indre organer er ferdig formet:

1. august 2010

Risikoen for spontanabort avtar:

15. august 2010

Kvalmen avtar for de fleste:

22. august 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd):

29. august 2010

Fosteret svelger og tisser:

12. september 2010

Tid for ultralyd:

19. september 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser:

26. september 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster:

10. oktober 2010

Fosteret begynner å høre:

31. oktober 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå:

28. november 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned:

2. januar 2011

Svangerskapspermisjonen begynner:

8. februar 2011

Antatt termindato:

1. mars 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fydda, det hørtes ikke særlig godt ut! Bra formen er bedre i dag, håper den holder seg god! :Nikke:

Wow, J-cup?! :dåne: Hvor stort finnes det egentlig? Spør bare fordi jeg aldri har måttet sette meg inn i annet enn starten av alfabetet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste ikke at det fantes J-cup, jeg.. :sjenert:

Mine har vokst noe voldsomt de også, men jeg begynte jo så smått, at det i grunnen bare er fint. Vet ikke helt om jeg hadde vært like fornøyd om jeg havnet i midten av alfabetet. Får vel ikke BH'er på vanlige butikker da?

Håper virkelig den oppkasten slipper taket i deg snart, det er helt grusomt å gå sånn! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fydda, det hørtes ikke særlig godt ut! Bra formen er bedre i dag, håper den holder seg god! :Nikke:

Wow, J-cup?! :dåne: Hvor stort finnes det egentlig? Spør bare fordi jeg aldri har måttet sette meg inn i annet enn starten av alfabetet.. :sjenert:

Nei, det var helt pyton! Det håper jeg også :)

Hehe, jeg vet at det finnes ned til K, må jeg ha større enn det så kjøper jeg jurbeskytter fra felleskjøpet :hoho:

Visste ikke at det fantes J-cup, jeg.. :sjenert:

Mine har vokst noe voldsomt de også, men jeg begynte jo så smått, at det i grunnen bare er fint. Vet ikke helt om jeg hadde vært like fornøyd om jeg havnet i midten av alfabetet. Får vel ikke BH'er på vanlige butikker da?

Håper virkelig den oppkasten slipper taket i deg snart, det er helt grusomt å gå sånn! :hug:

Å jodda, det finnes ;) Nei, man gjør ikke det, jeg kjøper mine på undertøysforetninger, 80 J er liksom ike helt standard konfeksjon :fnise:

Det håper jeg også, men burde ikke klage, er jo andre som har det mye verre enn meg.

:klemmer:

----------------------------

Hihi, jeg har begynt å få den mørke stripa på magen, kan skimte den såvidt nå, den er tydeligere lenger ned mot trusekanten og så blir den svakere opp mot navlen, gøy :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjoda, det er lov å klage. Veldig lov! For noen ganger er ting pyton, og da hjelper det ikke litt engang at andre har det verre. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var du :) Så bra :)

Høres helt fælt ut å kaste opp så mye, det har ikke jeg gjort i det hele tatt. Føler meg heldig, samtidig som jeg går og føler meg i elendig form hele tiden, så så heldig er jeg ikke...

Kult med stripe på magen, da har jeg noe å se frem til (titter etter den hele tiden, jeg :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kaste opp bare man ler litt, det hørtes slitsomt ut!!

:strix: for stripe på magen!! Får alle den forresten?? :klø: Jeg har ikke sett noe til noen stripe foreløpig.. Kanskje jeg ikke får? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...