Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente


Tusle

Anbefalte innlegg

I dag begynner jeg på jobb igjen og formen er sånn passe. Har hatt masse ligamentsmerter og riv og røsk i livmora de siste par-tre dagene, så jeg har litt blanda følelser. Har begynt å kjenne svake, små bevegelser innimellom nå; blafring og sånn 'boblefølelse' :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig kos :strix: Men det er ikke mye jeg kjenner og ikke hver dag, bare gleder meg til det blir mer :hjerte:

Nå har jeg sminket meg for første gang siden bryllupsreisen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er helgen overstått. Er tilbake på jobb igjen, det har gått bra, men lørdagen ble lang og tung, jeg fikk fullstendig gangsperre når jeg kom hjem og på søndagsmorningen klarte jeg nesten ikke å gå. Jeg tror jeg har noen låsninger etter et fall jeg hadde for noen år siden da jeg smalt i blåholka fra 1,5 meters høyde. Det har vært vondt lenge, men det har blitt verre etter at jeg ble gravid. Skal høre med legen om han kan sende meg til kiropraktor. Ellers er det lite å meddele, kjenner bittegran bevegelse når jeg virkelig konsentrerer meg, gleder meg til de blir kraftigere :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du kan få refusjon hos kiropraktor, så det er vel bare å sende seg selv dit ;) Jeg går dit for en låsning i bekkenet mitt. Er jeg for mye i bevegelse klarer jeg heller ikke å gå omtrent.

Så gøy å at du kjenner liv. Jeg er omtrent like langt som deg og kjenner ingenting. Ingenting morsomt ihvertfall, bare ligamentsmerter.

Tipper gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du kan få refusjon hos kiropraktor, så det er vel bare å sende seg selv dit ;) Jeg går dit for en låsning i bekkenet mitt. Er jeg for mye i bevegelse klarer jeg heller ikke å gå omtrent.

Så gøy å at du kjenner liv. Jeg er omtrent like langt som deg og kjenner ingenting. Ingenting morsomt ihvertfall, bare ligamentsmerter.

Tipper gutt :)

Jeg trodde man kunne det :klø: Jeg har legetime neste uke så jeg får høre med han da. Jeg føler at smerten sitter i skinka, nesten som isjas (men smerten stråler ikke nedover), har begynt å få de samme vondtene i den andre skinka også, ser ut som jeg har gjort på meg når jeg går :ler: Skal hvertfall ta det opp med legen.

Da noterer jeg gutt :jepp:

Uff, ikke bra med gangsperre og vondter. Det er ikke bekkenløsning, da? Sjekk med legen, ihvertfall!

Herlig med bevegelse! :hjerte:

Det er det jeg er redd for, siden det har begynt å sette seg i andre siden også, men jeg stivner helt når jeg er for lenge i ro. Natt til fredag og natt til søndag våknet jeg av smertene når jeg snudde meg og sånn og det har jeg ikke gjort før :vetikke:

Bevegelse :hjerte: Det er snodig, føler at jeg har en fisk i magen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippekupongen:

Becky1: :babygutt:

Dinedama: :babyjente:

Iril: :babygutt:

Joyce: :babyjente:

Mazilla: :babygutt:

Milla: :babygutt:

Trekkopfuglen: :babygutt:

Tusle: :babygutt:

:babygutt: er helt klart i ledelsen ;)

Føler for å lage en oversikt over ting vi har skaffet til småen. Jeg har laga en liste over ting vi trenger, men den skal perfeksjoneres før den blir publisert :)

*Bilsete-Maxi Cosi Cabriofix i fargen tango red + isofix base

To helsetepper, et lyseblått og et lyserosa (kjøpt lenge før vi startet prøvingen)

Sparkedress i strl 56, kortermet body i strl 56 (kortermet er jo ikke så praktisk i mars, men), Teddyoverall i strl. 62, to langermede bodyer i strl 56, pysjamas i strl 62 og to pysjamasjer i strl 60 (fra Cocoon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg kjent masse bobling i magen :hjerte: Det er veldig svakt, så jeg må konsentrere meg veldig, men det er der :)

Skal shine leiligheten nå og utover ettermiddagen, vi skal ha verdivurdering i dag, spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjent masse bobling i magen :hjerte: Det er veldig svakt, så jeg må konsentrere meg veldig, men det er der :)

Skal shine leiligheten nå og utover ettermiddagen, vi skal ha verdivurdering i dag, spennende.

Oioi! Med tanke på flytting? Ikke hitover vel? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Tusle! :goodbye:

Jeg legger bare igjen et spor etter å ha lest gjennom dagboka di. Du hadde så mange fine lister i ulike poster - så det kan nok hende at jeg plukker et tips eller to.

Koselig med flere sørlendinger her inne. :jepp:

Jeg bor i nærheten av Mandal, men jobber i Kristiansand. Hvor holder du hus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at jeg ikke har skrevet her på en stund, er altfor god til å bare sniklese jeg :ler:

Så koselig med bevegelse :rødme:

Jeg tipper også gutt ;)

Ha en fin dag Tusle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Med tanke på flytting? Ikke hitover vel? :lur:

Nei, med tanke på ny bil, vi skal bake det inn i huslånet, dersom leiligheten er verdt nok ;) Ikke flytting enda og det blir ikke i den retningen, jeg får ikke rikka på sørlendingen min.

Spennende med verdivurdering. Hvor har dere mest lyst til å flytte?

Vi skal ikke flytte riktig enda, verdivurderingen måtte til fordi vi skal kjøpe ny bil :)

Hei Tusle! :goodbye:

Jeg legger bare igjen et spor etter å ha lest gjennom dagboka di. Du hadde så mange fine lister i ulike poster - så det kan nok hende at jeg plukker et tips eller to.

Koselig med flere sørlendinger her inne. :jepp:

Jeg bor i nærheten av Mandal, men jobber i Kristiansand. Hvor holder du hus?

Hei, så koselig at du titter innom :vinke:

Det er bare å plukke tips :jepp:

Jeg er utskremt østlending, gift med en sørlending. Jeg bor i Kristiansand - vestkanten :)

Så at jeg ikke har skrevet her på en stund, er altfor god til å bare sniklese jeg :ler:

Så koselig med bevegelse :rødme:

Jeg tipper også gutt ;)

Ha en fin dag Tusle :klemmer:

Det hender jeg holder meg til sniklesing også :)

Det har vært litt stille nå, men jeg hørte hjertet hos jordmor i dag, så alt er bra.

Gutt skal noteres!

Takk det samme :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos jordmor i dag:

Uke: 15+3

BT: 120/80

HB: -

Vekt: +0

Hjerteslag :babysmokk:: 154

Urin: -

Ødem: -

SF-mål: -

Annet: Mulig begynnende bekkenløsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...