Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente


Tusle

Anbefalte innlegg

Huff, kaste opp bare man ler litt, det hørtes slitsomt ut!!

:strix: for stripe på magen!! Får alle den forresten?? :klø: Jeg har ikke sett noe til noen stripe foreløpig.. Kanskje jeg ikke får? :vetikke:

Alle får den ikke. Jeg fikk med nr 1, ikke nr 2 og foreløpig ikke med nr 3.

Sorry at jeg blander meg og svarer i dagboken din, Tusle. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J-cup ja :dåne: Viste heller ikke at det fantes :ler:

Å jodda ;)

Det var du :) Så bra :)

Høres helt fælt ut å kaste opp så mye, det har ikke jeg gjort i det hele tatt. Føler meg heldig, samtidig som jeg går og føler meg i elendig form hele tiden, så så heldig er jeg ikke...

Kult med stripe på magen, da har jeg noe å se frem til (titter etter den hele tiden, jeg :P)

Nei, det er ikke særlig festlig når det står på, men, det er jo verdt det :)

Ja, det er så snålt, den er ikke spesielt sterk enda, men den er der.

Skal si ting vokser :fnise:

:hoho: ja

Huff, kaste opp bare man ler litt, det hørtes slitsomt ut!!

:strix: for stripe på magen!! Får alle den forresten?? :klø: Jeg har ikke sett noe til noen stripe foreløpig.. Kanskje jeg ikke får? :vetikke:

Veldig slitsomt :jepp:

Ja, fine stripa :strix:

Alle får den ikke. Jeg fikk med nr 1, ikke nr 2 og foreløpig ikke med nr 3.

Sorry at jeg blander meg og svarer i dagboken din, Tusle. :klemmer:

Nummer 3? Å, gratulerer :strix:

Alt i orden, da fikk Cypress svar :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjoda, det er lov å klage. Veldig lov! For noen ganger er ting pyton, og da hjelper det ikke litt engang at andre har det verre. :klemmer:

Takk :klemmer: og det er jo igrunn sant det du sier :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er den foreløpig ikke så verst, men mat kan jeg bare glemme, bare tanken gjør meg litt grønn i fjeset :spy:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Usj, dumme kvalmen. Synes absolutt det er på tide at den reiser avgårde nå ;)

Mulig jeg er helt på bærtur, eller gravidtur :fnise: Hvor har du søkt fødeplass? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg vet så inderlig godt hvordan du har det. :( Krysset fingrene for at kvalmen og spyinga skulle gi seg for deg nå, men det ser jo ikke helt sånn ut... :troest:

J-cup, ja! Jeg stoppet (heldigvis) på HH (er det I på norsk?). Vi brystfagre må vel bare regne med litt ekstrautgifter til BHer i forbindelse med graviditet. ;) Hvis puppene er veldig ømme kan det være like greit å gå til anskaffelse av ammebh-er først som sist. Man trenger dem som regel "andre veien" igjen også (etterhvert som melkeproduksjonen roer seg), og det er mer behagelig med bøyleløse BHer etterhvert som magen blir større. Bravissimo har et par varianter. Ellers var jeg veldig godt fornøyd med Freya sine ammebh-er, men husker ikke hvor langt de går i cup. Amme-bhen fra Change, med bøyle, er også allright, men liten i cupen, og jeg tror ikke den går lenger enn til J. Jeg hadde altså H/HH i Freya, men måtte opp i J hos Change.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, dumme kvalmen. Synes absolutt det er på tide at den reiser avgårde nå ;)

Mulig jeg er helt på bærtur, eller gravidtur :fnise: Hvor har du søkt fødeplass? :sjenert:

Det syns jeg også :jepp:

Skal føde på sørlandet sykehus, Kristiansand, jeg ;)

Uff, jeg vet så inderlig godt hvordan du har det. :( Krysset fingrene for at kvalmen og spyinga skulle gi seg for deg nå, men det ser jo ikke helt sånn ut... :troest:

J-cup, ja! Jeg stoppet (heldigvis) på HH (er det I på norsk?). Vi brystfagre må vel bare regne med litt ekstrautgifter til BHer i forbindelse med graviditet. ;) Hvis puppene er veldig ømme kan det være like greit å gå til anskaffelse av ammebh-er først som sist. Man trenger dem som regel "andre veien" igjen også (etterhvert som melkeproduksjonen roer seg), og det er mer behagelig med bøyleløse BHer etterhvert som magen blir større. Bravissimo har et par varianter. Ellers var jeg veldig godt fornøyd med Freya sine ammebh-er, men husker ikke hvor langt de går i cup. Amme-bhen fra Change, med bøyle, er også allright, men liten i cupen, og jeg tror ikke den går lenger enn til J. Jeg hadde altså H/HH i Freya, men måtte opp i J hos Change.

Håper den gir seg, blir helt utmattet av å holde på sånn. Det eneste positive er jo at jeg freser ned i vekt (om det er noen som sperrer øynene opp nå, slapp av, jeg har masse å ta av ;) )

Ja, jeg har J-cup i bhene fra Change og fyller godt ut HH-cup i Freya-bher. Ømme? De er dritvonde om jeg kan si det sånn. Mannen glemte seg her om dagen og klådde litt, jeg brølte ut og skremte vettet at den stakkars gubben :ler: Ja,jeg har lurt på å kjøpe en ammebh og tror jammen jeg skal gjøre det :jepp: Setter veldig pris på tips fra deg altså, det er gull verdt :)

---------------------------------

Mannen har reist oppover for å hente en bil så her er det bare jeg, småen og dyra som er hjemme. Jeg er ikke mye til selskap uansett. Lyttet på fosterlyden i dag, har en sånn Angelsound, jeg fant den med en gang, h*n har flytta seg litt, ligger fremdeles langt til venstre, men nå er det nærmere navlen, den fineste lyden i hele verden :hjerte: Første gang jeg prøvde så fant jeg kun min egen hjertelyd, såå fornøyd da, lå der og flira og smilte, helt til jeg innså at hjertet slo så sakte, det var mitt eget gitt :fnise: Følte meg litt som Becky Bloomwood (shopoholikerbøkene), hun var på UL, og det hun trodde var babyen, som hun lå og pratet til, var sin egen blære :hoho: Forøvrig så anbefaler jeg alle gravide å lese "en shopaholiker med baby", den er hysterisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme? De er dritvonde om jeg kan si det sånn. Mannen glemte seg her om dagen og klådde litt, jeg brølte ut og skremte vettet at den stakkars gubben :ler:

Det der husker jeg var helt jævlig :ler:

Ut å kjøre bil skulle vi og så var det selvfølgelig veiarbeid en eller annen plass der de hadde skrapt vekk asfalten.. :glare:

Jeg satt og holdte fast puppene og hylte mens mannen kjørte så saaaaaaakte han kunne over den stakkars biten med grusvei :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der husker jeg var helt jævlig :ler:

Ut å kjøre bil skulle vi og så var det selvfølgelig veiarbeid en eller annen plass der de hadde skrapt vekk asfalten.. :glare:

Jeg satt og holdte fast puppene og hylte mens mannen kjørte så saaaaaaakte han kunne over den stakkars biten med grusvei :hoho:

Å fytterakkern, vet hvordan det er ja, men vi ser sikkert utrolig glupe ut der vi hyler og skriker og verner om puppene .:skratte: Men det gjør vondt altså og nå har det begynt å 'lyne' i de også, går sånne ilinger igjennom, lissom, ævve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Ahh Sørlandet, blir sikkert veldig bra :)

Ømme pupper ja, er liksom ikke det samme å få en kos av samboern lenger :fnise: Jeg skvetter til... visste ikke at det gikk an å få så ømme pupper. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla har åpna tippeliste og det vil jeg ååååå :)

Ordinær UL er 6.oktober, tipp, tipp :) Selv tror jeg at jeg bærer på en :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definitivt :babygutt: ! KG-klanen trenger noen maskuline tilskudd etter raset av jenter i sommer... :ler:

Stemmer i med den, jeg! Men jeg tipper jo alltid feil, så da blir det sikkert jente.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...