Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, at han ikke vil ha brun base er jo greit nok, men dere vet at dere kan bytte farge etter humør? :tunge1: Kan jo bare kjøpe to farger på kalesje etc, så kan du ha rød (f.eks.) og han, tja, grått? :nigo: Relativt billig å handle kalesjer og denslags på eBay.co.uk. ;) Det er jo halve moroa med vogna! :filer:

Men da synes jeg dere skal gå for rød. :Nikke::fnise: Grå og rød vogn er forresten fint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, at han ikke vil ha brun base er jo greit nok, men dere vet at dere kan bytte farge etter humør? :tunge1: Kan jo bare kjøpe to farger på kalesje etc, så kan du ha rød (f.eks.) og han, tja, grått? :nigo: Relativt billig å handle kalesjer og denslags på eBay.co.uk. ;) Det er jo halve moroa med vogna! :filer:

Men da synes jeg dere skal gå for rød. :Nikke::fnise: Grå og rød vogn er forresten fint!

Jeg visste jo at det gikk an å bytte, men det har jeg ikke tenkt videre over, herregud, jeg har jo blitt helt tett :fnise: Snakk om å lage seg dilemmaer :hoho:

Grå og rød vogn er fint ja, det blir nok det :jepp: Ser av innleggene mine at jeg er litt ubestemmelig i dag :ler:

Skrevet

Kjempefine gravidemagen! :hjerte:

Vi har også lyst på bugaboo, men synes prisen er litt høy...håper på å finne en brukt, eller noe annet i lignende kompakte str. Vi har så liten bil, så vi må ha en vogn som blir liten sammenslått!

Skrevet

Kjempefine gravidemagen! :hjerte:

Vi har også lyst på bugaboo, men synes prisen er litt høy...håper på å finne en brukt, eller noe annet i lignende kompakte str. Vi har så liten bil, så vi må ha en vogn som blir liten sammenslått!

Tusen takk :rødme:

Prisen er nokså stiv, men Emmaljunga feks er ikke noe særlig billigere :jepp: Vi har bestilt oss diger bil, men har så mye parg som skal være med når vi skal på tur :ler:

Jeg vet ikke om noen vogn som blir like kompakt sammenslått, Teutonia kanskje? :vetikke:

-----------------------

Jeg leker meg med blogg, mannen mobber, men jeg syns det er moro med blogg jeg ;)

Skrevet

vingle: Bugaboo er en super vogn. Følg med litt på Finn, så går det an å gjøre ganske gode kjøp! Her, f.eks. Eller her.

Skrevet

Fine magen :rødme:

Syns ikke du ser feit ut jeg :riste:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Så spennende med blogg. Hva slags blogg er det du leker deg med?

Bare å gi en lyd om du trenger noe assistanse... driver egen blogghjelp på interiørbloggen min ;)

Skrevet

Fine magen :rødme:

Syns ikke du ser feit ut jeg :riste:

Takk og takk :hjerte:

Njee, jeg er det altså, hadde jeg fortalt vekten hadde dere dånt ;)

Så spennende med blogg. Hva slags blogg er det du leker deg med?

Bare å gi en lyd om du trenger noe assistanse... driver egen blogghjelp på interiørbloggen min ;)

Det er en blogspot-blogg :)

Ja, den så jeg, så smart :jepp:

------------------------

Pakke fra Ellos til vesla i dag. Tipper begge heldressene blir med på sykehuset :Nikke: Og hver gang hun sparker nå så får jeg sånn plutselig nå må jeg tisse-følelse, er det blæra mi som får gjennomgå tro? Det forsvinner like fort som det kommer egentlig :ler:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Blir så nyskjerrig jeg :sjenert: Er det en mammablogg, interiørblogg, privatblogg eller? ;)

Skrevet

Blir så nyskjerrig jeg :sjenert: Er det en mammablogg, interiørblogg, privatblogg eller? ;)

Ja ;) Jeg deler gjerne ut adressen når den er litt mer ferdig, nå har jeg bare laget en header :ler:

Skrevet

Har du tatt bort bildet? :klø: Hvis ikke, kan du legge det ut igjen, som bilde, ikke link? Hvis du orker da :) Jeg får ofte ikke sett linkene :sjenert:

Skrevet

Hei Tusle,

huff, det er lenge siden jeg har skrevet her nå... Jeg har hatt et par tøffe uker, og har så vidt orket å innom KG for å lese. Men i dag må jeg si det var litt artig å lese her :)

Så mannen vil ikke ha brun base, nei. Hos oss vil jeg helst ha brun bag på vogna, mens mannen vil ha svart skinn. Jeg liker ikke skinnvogner, synes de ser litt sånn "se-på-meg" ut...

Håper dere finner ut av dette med vogna etterhvert, og du: kjempefin gravidemage :)

Skrevet

Har du tatt bort bildet? :klø: Hvis ikke, kan du legge det ut igjen, som bilde, ikke link? Hvis du orker da :) Jeg får ofte ikke sett linkene :sjenert:

Det ligger ute som bilde, ikke som link, rart du ikke ser det :klø:

Hei Tusle,

huff, det er lenge siden jeg har skrevet her nå... Jeg har hatt et par tøffe uker, og har så vidt orket å innom KG for å lese. Men i dag må jeg si det var litt artig å lese her :)

Så mannen vil ikke ha brun base, nei. Hos oss vil jeg helst ha brun bag på vogna, mens mannen vil ha svart skinn. Jeg liker ikke skinnvogner, synes de ser litt sånn "se-på-meg" ut...

Håper dere finner ut av dette med vogna etterhvert, og du: kjempefin gravidemage :)

Har forstått at du har hatt det litt vanskelig om dagen :kose:

Nei, mannen er ikke så glad i brunt, og jeg elsker brunt, så der er vi litt forskjellige :)

Dere blir ikke helt enige dere heller nei? Håper dere også finner ut av det :jepp:

Tusen takk :rødme:

Skrevet

Adresse til bloggen? :jepp:

Skrevet

Adresse til bloggen? :jepp:

Du får adresse når bloggen er klar :hug:

Skrevet

vingle: Bugaboo er en super vogn. Følg med litt på Finn, så går det an å gjøre ganske gode kjøp! Her, f.eks. Eller her.

Takk Joyce! Jeg er innom og sjekker med jevne mellomrom etter annonser i oslo-akershus-østfold-området ;) Det lå en rimelig ute fra Fjellhamar for ikke lenge siden, men jeg ville vente til etter UL med å kjøpe... og da var den revet vekk... Men de to der skal jeg vurdere nærmere :klemmer:

Så artig med blogg Tusle, gleder meg til å ta en titt :)

Skrevet

Vi har også kjøpt Bugaboo på finn. Er veldig fornøyd så langt. Basen er grå og resten av tilbehøret er svart, men med rød parasoll! (En liten fargeklatt må til...)

Vi betalte 5500,- for ei vogn modell 2009. Den er ikke falma i stoffet og er helt tydelig godt vedlikeholdt.

Håper dere finner ut av farger og tilbehør. Vi endte opp med nøytralt svart/grått siden vi ikke visste hva som var i magen. I tillegg ser jeg for meg at vi beholder denne vogna om vi skulle få flere barn også, og da var det dumt å kjøpe en rød base - selv om det er utrolig lekkert!

Skrevet

Jeg sender PM til de som vil ha når bloggen er klar ;)

Vi har også kjøpt Bugaboo på finn. Er veldig fornøyd så langt. Basen er grå og resten av tilbehøret er svart, men med rød parasoll! (En liten fargeklatt må til...)

Vi betalte 5500,- for ei vogn modell 2009. Den er ikke falma i stoffet og er helt tydelig godt vedlikeholdt.

Håper dere finner ut av farger og tilbehør. Vi endte opp med nøytralt svart/grått siden vi ikke visste hva som var i magen. I tillegg ser jeg for meg at vi beholder denne vogna om vi skulle få flere barn også, og da var det dumt å kjøpe en rød base - selv om det er utrolig lekkert!

Det blir grå base her også, og så får vi heller ha litt farge på tilbehøret :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...