Gå til innhold

Tusle skal bli mamma til ei jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Masse bevegelse i magen for tiden, jeg kjenner godt at hun begynner å bli sterkere :rødme: Mannen prøvde å kjenne i går, men da ble hun helt stille, han har litt varme hender, mon tro om hun merker det? :hjerte: Han beroliger katter, hunder, babyer og nakken min :ler:

Jeg støvsugde og vasket hele leiligheten i går og gikk tur etterpå, kjempedumt, for gjett hvem som lå våken i natt med massive bekkensmerter, jo, det var meg, ikke det glupeste jeg har gjort, og så hørte jeg i dag tidlig at mannen gikk rundt i leiligheten med støvler på, tusen takk for den :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skulle vi vel gjort uten disse litt tankeløse mennene??? ;)

Min samboer har en tendens til å "glemme" å bytte arbeidstøy før han kommer inn i "ren sone" i stua/kjøkkenet. Jeg er alltid like fornøyd når han reiser seg fra sofaen... :(

Skrevet

Du sier noe der ;)

Han vet at jeg ikke burde gjøre husarbeid i det hele tatt, så da kan han i det minste ta av seg på beina før han labber inn. Arbeidstøy i sofaen er kjipt..

Skrevet

Åh, det der husker jeg at jeg også irriterte meg ganske grundig over da jeg var gravid. Jeg var jo så kvalm at jeg knapt klarte å bøye meg den første halvparten, og så igjen mot slutten. Resultatet var jo at innen lillejenta ble født, var leiligheten så bomba at den var "beyond redemption". :ler: Godt vi flytta... :skratte: Slapp av i dag og plei bekkenet ditt, Tuslevennen. :klemmer:

Skrevet

Jeg er så glad for at det ikke bare er meg :ler:

Takk, takk :klemmer:

Skrevet

Jeg har også en slik mann. :kjefte: God bedring til bekkenet, håper det blir bedre etter en roligere dag. :klemmer:

Skrevet

Hvem ville ha PM angående bloggen? Det er ikke noe fancy og avansert, men en hverdagsblogg :)

Skrevet

Hvem ville ha PM angående bloggen? Det er ikke noe fancy og avansert, men en hverdagsblogg :)

Ja! Jegjegjeg!

Skrevet

Jeg vil gjerne ha PM. :)

Skrevet

Takk! :klemmer: Jeg skal legge meg til som følger, men fikk ikke lov akkurat nå. :klø:

Skrevet

Takk! :klemmer: Jeg skal legge meg til som følger, men fikk ikke lov akkurat nå. :klø:

Er det noe jeg må huke av for? :vetikke: jeg er litt grønn på dette enda ;)

Skrevet

Er det noe jeg må huke av for? :vetikke: jeg er litt grønn på dette enda ;)

Nei, jeg tror det var en litt større feil. Kom bare ikke videre i prosessen da jeg klikket på "følg"-knappen.

Skrevet

Hmmmmm ??? Har du sendt til meg?? Jeg finner ingen PM fra deg....

Gjest ~Milla~
Skrevet

Takk for PM, skal legge meg til som følger, artig å følge med :)

Skrevet

PM sendt :)

Drømte at lillesnuppa ble født i natt, hun hadde lilla øyne og helt flatt fjes :hakeslepp:

:strix: 22 uker :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...