Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Rømte fra sivilasjonen, leide hotell, tilbrakte hele helga nakne sammen. Det var deilig, sexy, intimt, erotisk, hemmelighetsfullt. Han hadde en deilig, sterk kropp - og tok meg i stillinger jeg aldri har blitt tatt i før. Både hardt og ømt. Etterpå reiste vi til hver vår kant av landet. :rodmer: Beste sexen jeg har hatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Rømte fra sivilasjonen, leide hotell, tilbrakte hele helga nakne sammen. Det var deilig, sexy, intimt, erotisk, hemmelighetsfullt. Han hadde en deilig, sterk kropp - og tok meg i stillinger jeg aldri har blitt tatt i før. Både hardt og ømt. Etterpå reiste vi til hver vår kant av landet. :rodmer: Beste sexen jeg har hatt.

:lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ganger i går, og på ettermiddagen i dag :danse: Med min fantastiske kjæreste :rodmer:

Også var det nesten så vi havnet i sengs igjen når vi var på vei ut fra leiligheten igjen... hihi (deilig å være ung og nyforelsket) :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For 10 minutter siden. Var veldig deilig, spesielt siden det har blitt lite impulssex midt på dagen i det siste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjappis i dusjen i går... bra :biggrin: å rekke det mellom alt som skulle ordnes (vi flytter) og jobbing med hus til langt på natt..

Anonym poster: 89cdad7c950b3ccdd143fef00d528420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 2 mnd siden. Sexen var god den :) Dette var med han som nå er min ex. Merker godt jeg ikke har fått meg noe på ei stund. Litt frustrert innimellom :/ men klarer meg.

Anonym poster: 68d53fa8258ff7a066328fb9b8a25f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt sex sikkert 500 ganger siden sist jeg postet her, men jeg kan i hvert fall si at jeg hadde sex i kveld med verdens skjønneste dame for et par timer siden. Yeah!

Ingenting er bedre enn sex med damen du er forelsket i. :)

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette her så spanande då?

Spanande nok til at du leste til siste side hvertfall.

Anonym poster: a1d2db1c75d905625a802fc83e6b499e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, var ikke samleie da men...

Samboeren min våkna med morrabrød, så da vi gikk i dusjen fant jeg ut jeg skulle overraske ham. Så jeg satte meg like godt på huk og gav ham en kombinert blowjob-handjob så han kom på brystet og halsen min. Første gang jeg har sett ham komme stående i årene vi har vært sammen, og selv påstår han at han aldri har kommet stående. I'm that good :danse:

Anonym poster: 470ba9de1d2dcccd5f8d486dfc272585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For ca et kvarter siden. Herlig impulssex som utviklet seg fra en spontan BJ :D bare hun som kom, men det er helt greit. Elsker å se henne få orgasme!

Endret av Mau5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time siden, men den får bare terningskast 3. Sex når forledrene mine er hjemme kan aldri bli helt bra. Blir til at jeg bruker lyttemusklene mer enn skjedemusklnene. Hadde terningskast 6 i går da, så jeg skal ikke klage :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...