Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

På et hotellrom lørdag kveld under et julebord med ei random dame fra Ålesund... Møtte henne i barkø etter middag, og etter så ca 2 min i kø, bestemte vi oss for å gå på rommet hennes for å drikke litt champis. Det ble champis, men vi begynte nesten med en gang å kline noe som igjen førte til rådigg sex, både oppetter veggen, i sofaen og i senga. Hun var både pen og sexy, og hadde på stay-ups hvilket jeg bare elsker. Jeg kom et par ganger, hun mange. Vi drev vel på 1 time kanskje før vi gikk tilbake til festen. Vi avtalte å møtes igjen på enden av kvelden, men de ble avlyst siden hun dessverre måtte ta seg av ei venninne som ble dårlig :-(

Anonym poster: c4bdf1f5d54cd8e11ed0554ac1eb95db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2år siden sist. under 10 ganger på 5år før det. Plikt sex.. NO MORE!

Anonym poster: df5edeefd43544211c66302c35084f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre uker siden sist, med en FF. Å si det var fantastisk er en underdrivelse!!!

Anonym poster: 860fec7b418a84e287987164da017d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere i dag. Første gang vi har hatt sex, og det var helt utrolig. Får håpe det blir mer :danse:

Anonym poster: 610fedc4249490c0ce7e62dfeb12282d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart en uke siden, var egentlig litt sur på mannen, men siden det var siste dagen før vi skulle i et lite langdistanseforhold så var det nesten som om vi måtte. Ikke det at det var fælt, tvert i mot... :rodmer: startet på kjøkkenet og endte i stua :rolleyes:

Anonym poster: f99f27498453950d1e5649b189f9e63b

Har vi da lært at om en er litt sur så bør en pule? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm onsdag... Det var ganske kjedelig, selv om jeg kom. Haha. Skal ha sex i kveld også med samme duden, så håper det blir bedre. Hater når de bare ligger der og forventer at man skal gjøre alt sjæl. Men hva skal man gjøre når man liker dem for alt annet enn sexen da, må vel bare prøve å jobbe litt med det :d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke...

Med samboeren...

Kjipt, ligger der kun for å være grei

Anonym poster: 31e39a91263a3e74ecc19107e3bab0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt. Ikke noe å rope hurra for for noen av oss. Han fikk en veldig kjapp utløsning, men ikke orgasme. Jeg var bare sår. Nå må det sies at det er sjeldent det skjer så det kan vi fint leve med begge to.

Anonym poster: 6f6757e15a85b75c8550e4690f5a5239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I formiddag :) Litt latskap, for vi var trøtte og han skikkelig forkjøla, men fortsatt veldig bra. Også hadde vi sex i går kveld og går natt. Nyforelska...

Anonym poster: 100748ffb7dc1d96b89520756cdd4f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunfreak

Nesten konstant fra Torsdag til natt til Søndag, bare kommet oss ut av senge for å spise, inkludert en romantisk middag på Fredag. Brukte opp alle kondomene. Hadde også dusj sex.

Veldig bra!

Endret av Gunfreak
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten konstant fra Torsdag til natt til Søndag, bare kommet oss ut av senge for å spise, inkludert en romantisk middag på Fredag. Brukte opp alle kondomene. Hadde også dusj sex.

Veldig bra!

Respekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...