Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Sist lørdag kveld og søndag morgen - det var bra :) Vi har ikke hatt sex så mange ganger ennå, så jeg gleder meg til fortsettelsen. Fine, deilige mann.

Anonym poster: 100748ffb7dc1d96b89520756cdd4f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja...

Kommer ann på hvordan man definerer samleie.

Mannen og jeg tenkte vi skulle ha et deilig kjapt morraknull før minstemann våknet i morges.

Han rakk og komme inn i meg, støte to-tre ganger før vi hørte små føtter utenfor døra.

Vi fikk kasta oss ned i senga mens vi sukket skuffet begge to.

må si det er modig av deg å skrive så perverst innlegg og samtidig ha bilde av ditt eget barn på avataren din. vet ikke om poden din synes det er like kult å kanskje en gang risikere å finne igjen innleggene dine på internett hvor han/hun ufrivillig er avbildet

Anonym poster: 59ab57ee0c0f262a96fa30ad4601436c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si det er modig av deg å skrive så perverst innlegg og samtidig ha bilde av ditt eget barn på avataren din. vet ikke om poden din synes det er like kult å kanskje en gang risikere å finne igjen innleggene dine på internett hvor han/hun ufrivillig er avbildet

Anonym poster: 59ab57ee0c0f262a96fa30ad4601436c

Jeg synser at moralpolitiet her er litt overivrig når du kaller dette innlegget perverst. I verste fall vil barnet bli eldre og oppdage at mor en gang har vært ung, kanskje ikke beste måte å oppdage det på, men men.

Endret av MrSmith
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest + Carnage +

Ble råpult i ettermiddag, deilig å kjenne seg som et menneske igjen. :)

(Ta den her med et smil)

Lurer du alle kompisene dine ut på joggetur? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inatt... jeg var full, han var full... Det var jo godt, men det varte ikke så lenge da. Han gikk fordi kameraten hans drev å maste på tlf. jaja :P

Anonym poster: 01d6fb370c32913f2eaa264f83d711e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sardintroll

(Ta den her med et smil)

Lurer du alle kompisene dine ut på joggetur? :fnise:

Hehe, nei, det var ikke joggetur denne gangen, og han visste hva han gikk til. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par minutter siden :danse: Han har stukket til nærmeste butikk for å kjøpe bacon. Hvor fantastisk er ikke denne ettermiddagen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter at jeg våknet opp i morges....hos svigers. En liten stillesex da svigermor sov på ene rommet vegg i vegg, og jentungene sov på andre rommet vegg i vegg.

Mannen ble brutalt kastet unna da jeg hørte minstejenta sto opp og kom inn på soverommet. Samtalen var som følger; "kan jeg stå opp og ta en mandarin??" "Ja, bare du å slå på tvn og spis mandariner. OG LUKK DØREN!!!!!"

Og sånn går nå dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ti minutter siden.

Stod i dusjen og ante krig og ingen fare da mannen plutselig snek seg innpå meg og tok for seg. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går ettermiddag, og det var helt sykt bra! Heldige, heldige meg med en så fin mann :fnise::rodmer:

Anonym poster: 7f8e00d8ab8efe041e70d158d25d68bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke siden sist. Det var godt da, tror jeg bare lå og rista til slutt ;)

Men, kjipt med kjærste mange mil unna.. =\

Anonym poster: bd1c77bfef682a3b3703c7f4bf8e11dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går kveld med samboeren min :hjerter_rundt:

Det var digg, som alltid!

Anonym poster: 3f3271abbf9e8edb397d68a129670173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist helg, jeg ser ganske vanlig ut, er 24 og får normalt ikke med meg annet enn 40 år gamle dundrer med hjem. Men så står jeg ved bardisken alene og en sykt pen dame kommer bort til meg og flørter noe sykt, jeg må kjenne om jeg kjenner at brystene hennes er falske! Ikke noe lureri, hun tar meg med hjem til henne. Går inn på soverommet. Men her stopper morroa for min del for jeg er ganske uerfaren og sjenert og hun vil at jeg skal late som om jeg vodtar henne! Ikke bare er det perverst og noe jeg aldri kunne gjort med en fremmed, men jeg er edru og hun er driting så jeg frykter at jeg vil bli anmeldt for voldtekt etterpå.

Men hun har tydeligvis tatt med seg beskjedne menn hjem før for hun begynner å slå meg mens vi er nakne, naturlige da er jo å ta tak i armene hennes, vi velter ned i senga og det er jo en halvveis voldtektsposisjon og vi ender med halvveis voldtektssex(proffene på KG synes sikkert at dette er ganske uskyldig) hvor jeg holder henne nede og tømmer meg.

Anonym poster: 3321a7591ad3638c5f4dca983003033d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld. Greit nok, gikk litt vel mye på rutine for min del, menmen. Jenta kom, så da var det greit. I dag med meg selv. Jadda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For to dager siden. Bakfra opp mot det store speilet i gangen. Litt rart, veldig gøy og sjukt pirrende.

Anonym poster: 28fef0cfb39934f04ccda102e5c38f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...