Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går. Vi liker det begge ganske røft, så han ropte meg inn på soverommet, rev av meg klærne og tok meg hardt der og da. Det var fantastisk som vanlig~

Anonym poster: 59f99b9de03e2e02b8ea3eb98faa6449

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regnes strengt tatt ikke som samleie men i går kveld fikk jeg skikkelig deilig g-punkts håndjobb, og det var veldig kjekt ;-)

Anonym poster: f38c431a96876a45466f556938f49ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Eurodice

I går. Vi liker det begge ganske røft, så han ropte meg inn på soverommet, rev av meg klærne og tok meg hardt der og da. Det var fantastisk som vanlig~

Anonym poster: 59f99b9de03e2e02b8ea3eb98faa6449

Det går vel hardt utover klesbudsjettet ditt hvis han river av deg klærne ofte :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natt til i går. Det var utrolig bra!

Han bare plutselig vekte meg og så hadde vi så heftig sex at jeg er sikker på at naboene våknet :fnise:

Masse eksprimentering og virkelig god sex! Var kanskje mest deilig fordi jeg ikke forventet det i det hele tatt da han egentlig er helt utslitt om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt!

Aner fortsatt ikke helt hva som gikk av mannen.......jeg lå og las og han bare våknet opp og strøk meg over ryggen og baken........(jeg er gift med verdens mest kveldstrøtte mann), også var han brått heltent og klar for en runde i sengehalmen! (skal ikke klage:D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen. Ble fist-fucked for første gang i mitt 35 årige liv. Vet ikke om jeg vil gjøre det en gang til. Var mer en "eksotisk" opplevelse enn direkte godt. Og så er jeg fremdeles litt vond, selv om det er onsdag i dag...

Anonym poster: f38c431a96876a45466f556938f49ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 3 uker siden, med en kompis.

Og sex'en var aldeles utmerket! Vil ham mer, men det er ikke lov desverre.

Har for øvrig ikke vært singel så lenge, slet veldig med sexlysten med eksen og trodde den hadde forsvunnet.. Men vips så var den tilbake igjen :-D Bare så synd at avtagende sexlyst har vært en gjenganger i alle mine forhold.. er sex bare bra i begynnelsen når man er forelsket? :-/

Anonym poster: 74e841f823764a39868b47482f388a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tidlig,

Det var fantastisk deilig -og morsomt, fordi vi spøkte og lo masse underveis. Det er min mann og meg i et nøtteskall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde så fantastisk sex i natt, må bare fortelle om det! Vi klarte ikke slutte, hver gang vi ble ferdig, bare begynte vi igjen, og han kom sånn 6 ganger, utrolig deilig! Kjempehardt og røft og masse forskjellige stillinger! Helt utrolig!

Anonym poster: 1b382aea624bde01091d234623ac1982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 3 uker siden, med en kompis.

Og sex'en var aldeles utmerket! Vil ham mer, men det er ikke lov desverre.

Er han eller du under den seksuelle lavalderen, eller er han i et forhold?

Endret av Leifern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...