Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

I forfjor en gang, kan ikke si at jeg liker tanken på at vi er i 2013. Husker fint lite av det, men 2011 var i hvert fall et greit år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går natt, vi hadde hatt sex to ganger tidligere den dagen uten at han kom, så han var helt vill da det først skjedde. Med andre ord; deilig, men kortvarig.

Anonym poster: 44c3485da13c3824b9975b8e837084b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går utpå ettermiddagen, og det var bra saker :) Bra forspill, bra puling og masse kos. Bra gjort av en mann som noen timer tidligere falt ut av senga etter nyttårsfesten :fnise:

Anonym poster: 100748ffb7dc1d96b89520756cdd4f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For litt over ei uke siden. Ikke så mye å skryte av, kjenner jeg er litt frustrert! På jakt etter en mann som faktisk kan pule nå, høhø.

Anonym poster: 5823847438aa47e729503109ef25c7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tre ganger på kvelden nyttårsaften. det var digg! :)

Anonym poster: faf6533e64d4ebeb727140247acb09c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredagskvelden.

Vi tente i peisen, krølla oss sammen i sofaen tett inntil hverandre og skulle bare slappe av helt til jeg ble litt klåfingra.

Ble en av de kveldene man husker på den fine måten.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt :rodmer:

Har nettopp kjørt ham hjem :)

Anonym poster: ef57142e17dc8f10b2e94ed6234c1f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt.. Og det gjorde vondt.. :(

Anonym poster: 1aa1c2af2c74bd13b05c06aa76a9ebe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kveld/natt :rodmer:

ONS uten at noen av oss hadde følelser for den andre. Helt digg å bare ligge i samme seng, kos på hverandre og ha sex uten å bekymre seg for noe som helst. Hun squirt-et på toppen av det hele, og det visstnok mer enn hun hadde gjort på lenge. En helt herlig kveld og natt, ganske enkelt :rodmer: (selv om det er mye forbedringspotensiale. Det er jo ONS, tross alt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går ettermiddag. Det var hardt og intest, men lidenskapelig. Han var SÅ klar for meg. Med en gang jeg kom nær han tok han hånden min og la den på den erigerte penisen. Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, for noen timer siden. :) Var helt greit, men var bedre i går. I går var det helt sinnsykt!

Anonym poster: ad493a1b4786f8537a6c642bc6f628ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld, på badet. Jeg ropte inn i stua at jeg trengte hjelp med noe, og da han kom til badet fant han meg sittende naken på benken. Ble litt skifting av stillinger (mye som ser sexy ut i hodet mitt som ikke er like behagelig i virkeligheten), men det var den beste orgasmen på en liten stund nå :)

Anonym poster: 272c6c34dca34851bd01644add31df6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...