Gå til innhold

*lilly*

*lilly*

Anbefalte innlegg

Gratulerer med permisjon!:) Håper du får noen dager før lille kommer :) jeg vil gjerne tippe forresten,syns 28/9 virket som en fin dato!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en god plan for neste uke.

Jeg har igjen å lade kamera, ta med mobillader og mannen må pakke sitt.

Ellers er det en reall husvask som står på planen her, samt å strikke litt. Jeg har innsett at jeg ikke blir ferdig med det pleddet jeg holder på med så det blir med som håndarbeid og tidsfordriv før det blir action.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med permisjon! :) Håper du får noen dager før lille kommer :) jeg vil gjerne tippe forresten,syns 28/9 virket som en fin dato! :)

Takk! Tipping er notert ;) 

Hurra for permisjon!! Nååå er det ikke lenge igjen :jepp:

Tenk det, rart å tenke på at nå kan det nesten skje når som helst  :sjokkert:

Høres ut som en god plan for neste uke.

Jeg har igjen å lade kamera, ta med mobillader og mannen må pakke sitt.

Ellers er det en reall husvask som står på planen her, samt å strikke litt. Jeg har innsett at jeg ikke blir ferdig med det pleddet jeg holder på med så det blir med som håndarbeid og tidsfordriv før det blir action.

Deilig å ikke ha så mye planer! Jeg fikk pakka ferdig fødebagen i helga, siden hodet ikke er festet her syns JM jeg burde legge meg ned om vannet plutselig gikk - det var sparket jeg trengte for å få pakka ferdig - tanken på at mannen måtte gjøre det i hui og hast  :fnise:  Ikke overdriv vaskingen da, det er utrolig slitsomt som høygravid merker jeg! Blir kjempesliten bare av å støvsuge  :gravid:

Herlig med perm! Kos deg, håper du får litt tid før fødsel, men ikke for mye tid, heller. ;)

Jeg koser meg, og satser på å gjøre det (alene) etpar uker til! Hvordan går det med dere? Dere har vel kommet hjem nå?  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 uker idag :hoppe: Det går så fort!

Ekstra kontroll hos JM idag pga leie. Babyen ligger (mest sannsynlig) riktig vei, men høyt oppe og langt fra festet. Det er tydeligvis god plass, for hun svømmer rundt og er av og til litt på tvers - og det er jo ikke bra :sjenert: Uansett, JM vil følge litt ekstra med. Hun sjekket "vaginalt" også for bedre å kjenne hodet :rodme: Kunne kjenne at jeg var begynt å bli litt moden, men trodde ikke det ble fødsel med det første og det passer meg fint. Merker at kynnere kommer oftere og er litt vonde, så noe skjer det kanskje. Ønsker meg fødsel om ca to uker, så får vi se ;) Er ihvertfall ikke lei ennå :)

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper også at hun holder seg inne i halvannen til to uker til, da tipper jeg jeg begynner å bli utålmodig! :jepp:

Skal du ha en ekstra kontroll hos jordmor før neste ordinære for å sjekke leie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også at hun holder seg inne i halvannen til to uker til, da tipper jeg jeg begynner å bli utålmodig! :jepp:

Skal du ha en ekstra kontroll hos jordmor før neste ordinære for å sjekke leie?

Skal ha ny sjekk fredag, håper hun legger seg litt lenger ned snart. SF mål på 38,5 idag, så ingen tvil om at hun ligger høyt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ntåååh, dere prøver å tvinge henne ned. Dere må vel skjønne at hun trives med å ligge i tverrleie da  :fnise:

Og hurra for 38 uker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Litt update: fremdeles gravid, ok form og baby som ligger riktig vei men ikke så langt ned som jeg skulle ønske.. JM har sjekket modning, og det har skjedd litt på en uke, men ingenting som tyder på fødsel med det første :rolleyes: Må innrømme at jeg gjerne skulle ønske at hun kom snart - eller h*n bør jeg kanskje si, for om det er en jente har hun utvilsomt guttepuls ifølge JM. Så vi får se, må innrømme at jeg er litt spent og blir like glad for både gutt og jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt update: fremdeles gravid, ok form og baby som ligger riktig vei men ikke så langt ned som jeg skulle ønske.. JM har sjekket modning, og det har skjedd litt på en uke, men ingenting som tyder på fødsel med det første :rolleyes: Må innrømme at jeg gjerne skulle ønske at hun kom snart - eller h*n bør jeg kanskje si, for om det er en jente har hun utvilsomt guttepuls ifølge JM. Så vi får se, må innrømme at jeg er litt spent og blir like glad for både gutt og jente ;)

Blir spennende å se hvem av oss som føder først.. Her er det liiite tegn på modning... 

Håper jeg modner i all stillhet! 

Skal til JM i neste uke kanskje hun kan sjekke da... 

Lykke til med siste innspurt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme status hos meg som hos deg :) er også litt spent på om det er gutt, med guttemage, guttepuls og generelt fremmede som kommenterer den "fine guttemagen" :P veldig spent på om vi går på overtid noen av oss ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å se hvem av oss som føder først.. Her er det liiite tegn på modning...

Håper jeg modner i all stillhet!

Skal til JM i neste uke kanskje hun kan sjekke da...

Lykke til med siste innspurt :D

Takk! Håper det modnes hos deg og, leste forøvrig at modning kan skje veldig raskt så om det ikke er modent behøver det ikke bety overtid. Etter litt googling fant jeg ut at sex tre ganger etter hverandre på kort tid har samme effekt som en modningspille :lur: Så det er min plan, spørs hva mannen sier :ler: Du får spørre JM om hun kan sjekke, er jo greit å vite status!

Lykke til du og!! Jeg er også veldig spent på hvem som er først ute, vi er jo flere med omtrent lik termin. Håper vi alle slipper noe særlig overtid, begynner å bli litt lei jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme status hos meg som hos deg :) er også litt spent på om det er gutt, med guttemage, guttepuls og generelt fremmede som kommenterer den "fine guttemagen" :P veldig spent på om vi går på overtid noen av oss ^^

Det blir litt ekstra spennende ja! Vi har jo mye rosa fra før, så om det er gutt får vi bare kjøpe litt nytt blått. Har stort sett strikket i ganske nøytrale farger, så det kan uansett brukes. Hvordan er formen din da? Kjenner du noe modning? Lei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

ShiningStar - 27. september

j86 - 26. september

Blomst12. - 28. september

Pusilus - 29. september

*lilly* - 1. oktober

Juliane - 2. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke du hatt litt troen på at det er gutt allikevel hele veien, eller blander jeg deg med noen andre da? :klo: Uansett morsomt at både du og frøkenanonym holder muligheten åpen for at det er en gutt likevel, blir jo ekstra spennende med oppdatering etter fødsel da. :jepp: Jeg for min del kommer til å bli tatt fullstendig på senga hvis det kommer ut en gutt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du hatt litt troen på at det er gutt allikevel hele veien, eller blander jeg deg med noen andre da? :klo: Uansett morsomt at både du og frøkenanonym holder muligheten åpen for at det er en gutt likevel, blir jo ekstra spennende med oppdatering etter fødsel da. :jepp: Jeg for min del kommer til å bli tatt fullstendig på senga hvis det kommer ut en gutt. :fnise:

Tja, jeg har jo lurt litt da, men det er mest pga pulsen. Hadde veldig typisk jentepuls med storesøster og syns det er litt rart at det skulle være så annerledes nå. Men JM presiserte at hun hadde hatt flere jentebabyer med guttepuls, så det er mulig det med pulsen bare er tull! Vi får se, må innrømme at jeg hadde syns det hadde vært litt morsomt om det faktisk kom ut en gutt, det hadde blitt en skikkelig overraskelse :ler: Vi blir like glad uansett, men navnet hadde utvilsomt vært enkelere med gutt for vi har fremdeles ikke bestemt oss for jentenavn :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

j86 - 26. september

ShiningStar - 27. september

Blomst12. - 28. september

Pusilus - 29. september

*lilly* - 1. oktober

Juliane - 2. oktober

Rydda litt i tippelista, første dato er i morgen :) Får se, men tviler litt på fødsel med det første!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper...3.oktober. Bare for å være kjip. :fnise: Å hadde veldig guttepuls husker jeg. :jepp:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...