Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillesøster kom som en rakett i går kveld, født like etter at vi kom til sykehuset :sjokkert: Hun er selvsagt helt utrolig nydelig akkurat som storesøster :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle! :klemmer: Vi koser oss masse, hun elsker pupp og kroppsvarme så vi kooooser oss :hjerte: Jeg nyter godt av å være tobarnsmor og ammingen går supert. Storesøster er stolt og syns lillesøster er veldig søt, men vi må passe på for hun er ganske hardhendt og skjønner nok ikke helt hva en baby tåler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lilly :klem:

Magisk!

Vi har de samme utfordringene med storesøsteren her, hun er veldig kjærlig, men kan være hardhendt når hun glemmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er lille søte O en uke allerede, og alt går egentlig veldig fint! Hun er så nydelig :hjerte: Puppene er såre/sprengte, men ikke mer enn hva man må regne med. Satser på det ordner seg med lufttørking.. Litt av årsaken er nok at O sovet ganske lenge om gangen, det resulterer i sprengte pupper og gjør det vanskelig for henne å få skikkelig tak, noe vi ble veldig gode på i starten. Men, det går som sagt greit, melkeproduksjonen stabiliseres jo etterhvert.

Inntil vidre har vi ganske så fine netter, der hun legger seg sammen med oss ca 23, 23:30 og sover til ca 04 eller 05. Får mat og sover til 08 eller 09. Er ikke vant med dette fra storesøsteren, og vet at det fort kan endres, men enn så lenge nyter vi det :) Onsdag kommer helsesøster på besøk, da blir det spennende å sjekke vekt. Hun gikk veldig lite ned på sykehuset, så håper jo det har fortsatt i samme retningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, så fint å høre at alt er fint med dere. :nigo: Kan jeg få vite navn? :jepp:

 

Nettene høres jo helt supre ut enn så lenge! Deilig når det er sånn altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som deilige netter, nyt det! :) Krysser fingrene for at du snart er kvitt både sårhet og spreng også.

Jeg vil veldig gjerne også vite navn, hvis du vil dele? Sjekket alternativene du sendte på PM en gang i tiden, men der var det ingen navn på O. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så fint å høre at alt er fint med dere. :nigo: Kan jeg få vite navn? :jepp:

Nettene høres jo helt supre ut enn så lenge! Deilig når det er sånn altså.

Det varer nok ikke så lenge, men behagelig er det jo ;) Fin start på tobarnslivet! PM med navn er sendt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som deilige netter, nyt det! :) Krysser fingrene for at du snart er kvitt både sårhet og spreng også.

Jeg vil veldig gjerne også vite navn, hvis du vil dele? Sjekket alternativene du sendte på PM en gang i tiden, men der var det ingen navn på O. ;)

Blir kvalm av å se på den ene puppen, det ser virkelig ikke bra ut.. håper det går fort over.

PM er sendt! Og ja, du har rett - navnet vi valgte dukket først opp på sykehuset og føltes veldig riktig. Både jeg og mannen lurte fælt på hvorfor vi ikke hadde tenkt på det før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Oisann, her var det lenge siden jeg har vært innom! Vi har det veldig fint, tobarnslivet går strålende og vi koser oss med jentene våre :hjerter: Litt hektisk er det jo, men storesøster har ikke hatt et snev av sjalusi, hun er bare utrolig glad i lillesøster og det gjør alt så mye enklere. Så får vi heller se hvordan det går når lillesøster blir mer mobil og vil ha lekene hennes ;) Hun vokser og spise godt, følger kurven til søsteren nesten helt nøyaktig men er nok en litt annen type. Ganske bestemt og krever litt mer (enn jeg kan huske) søsteren gjorde. Hun er utrolig sjarmerende, tuller, tøyser og skravler i vei! Generelt veldig blid så lenge hun har underholdning! Elsker storesøster, for der er det alltid mye tøys og moro :ler: Hun har stort sett vært frisk, litt småsnufs og en dag med feber så langt. Håper det går bra med dere andre, om noen skulle titte innom ( har vel falt ut av alle sine innlegg) 

:klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...