jolie Skrevet 22. februar 2004 #181 Del Skrevet 22. februar 2004 Gratulerer med den store lille gutten! Gleder meg til å se bilde av vidunderet, og en utførlig fødselsrapport - selv om jeg må si at pappaen har vært flink med oppdatering her altså :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. februar 2004 #182 Del Skrevet 22. februar 2004 GRATULERER! Du klarer virkelig å overraske! Jeg håper alt står bra til med alle! Ionaa: Kos dere! Mannen: Vær flink hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 22. februar 2004 #183 Del Skrevet 22. februar 2004 Gratulerer med gutten! Stor klem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 23. februar 2004 #184 Del Skrevet 23. februar 2004 oioioi! :o Her har det skjedd ting sidan sist eg var inne og las. GRATULERER MED GUTTEN Klem frå Hermione Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. februar 2004 #185 Del Skrevet 23. februar 2004 Gratulerer så masse med gutten Kos dere! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 23. februar 2004 #186 Del Skrevet 23. februar 2004 Gratulerer så masse med lille gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 23. februar 2004 #187 Del Skrevet 23. februar 2004 Gratulerer så mye! Håper alt står bra til. - nå ble det ikke på den datoen svigers hadde sett for seg da... men enda tidligere. :o Ikke i april, ikke i mars, men i februar. Hvem skulle trodd det. Lillegutten ville vel ut å hilse på sine skjønne foreldre Kos dere i tiden fremover Klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 24. februar 2004 #188 Del Skrevet 24. februar 2004 GRATULERER SÅ MASSE MED GUTTEN !! Håper dere nyter barseltiden masse !! God klem fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 24. februar 2004 #189 Del Skrevet 24. februar 2004 Gratulerer så mye med en flott gutt! Nyt tiden framover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 24. februar 2004 #190 Del Skrevet 24. februar 2004 Ionamannen... Du må hilse så masse... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #191 Del Skrevet 24. februar 2004 Ionaa takker så mye for alle lykkeønskninger og gratulasjoner hun har fått! Jeg skrev disse ut og har tatt de med til henne på sykehuset... Både hun og "småen" som barnepleierene kaller ham for har det bra (bare han kan lære å spise selv nå...). Jeg fikk vært der masse idag, hun har enerom(iallefall til det kommer en annen inn der), og derfor har jeg fått være der hele dagen, og vært med både på mating, vask og stell. Skulle hilse så mye til alle sammen! Mayamor og Magnhild: møtte forresten Kali med mann på OBs posten idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 25. februar 2004 #192 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg snakker vel ikke bare for meg selv når jeg sier at jeg rågleder meg til å se bilde av det lille vidunderet Godt å høre at alt står bra til med mor og barn. Vi småtuppene her inne blir jo bekymra vettu, så det er godt med oppdatering fra en vel opplært mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. februar 2004 #193 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg har sett bilde, jeg har sett bilde... Han var kjempeskjønn!!! Hmmm... Kanskje jeg slipper unna Kali-mannen i helgen da. Spennende!!! Bra du oppdaterer her inne Ionaamannen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. februar 2004 #194 Del Skrevet 25. februar 2004 Kalimannen vil nok helst dømme håndballkamp og plage Magnhild, han... Ser dere for meg... Tji-hi... Flott at du oppdaterer her inne. Har de sagt noe om når du får dem hjem...? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. februar 2004 #195 Del Skrevet 27. februar 2004 Ville bare stikke innom å ønske den lille familen GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. februar 2004 #196 Del Skrevet 27. februar 2004 Holdt på å glemme: Skal hilse masse fra Jinx og si gratulerer! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 27. februar 2004 Forfatter #197 Del Skrevet 27. februar 2004 Hjemme Hjemme Hjemme :hoppe: Plutselig fikk jeg lov å reise hjem idag. Barnelegen var kjempefornøyd med utviklingen til Konrad og legen var fornøyd med meg. (Konrad må på helsestasjonen for veiing på mandag eller tirsdag...mens mammaen må til legen for å kontrollere blodtrykket igjen). Vi får ikke lov til å dra ut på trilletur ol på noen uker, heller ikke være i store forsamlinger og kun få besøk av friske folk. Han er jo litt liten og sart. Er temmelig trøtt nå etter så jeg er på vei i seng. Men jeg har lagt inn noen bilder da. (Om de har blitt godkjent enda) Klemmer fra Ionaa med en nyyyydelig liten gutt (og en flott stor gutt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. februar 2004 #198 Del Skrevet 27. februar 2004 Velkommen hjem, vennen. Gleder meg til å se deg og lille Konrad. Så da er navnet bestemt antar jeg...? Ikke et 13 på dusinet navn som jeg valgte iallefall... :oops: Hvordan er formen? Hvordan opplevde du fødselen? Regner med utfyllende rapport etterhvert... Håper å se deg snart. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 28. februar 2004 Forfatter #199 Del Skrevet 28. februar 2004 Et fyldig fødselsreferat skal komme straks. Må bare tenke godt gjennom det først...se hva jeg faktisk husker. Jeg skal i allefall inrømme at jeg har vært veldig heldig Bilde av småen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 28. februar 2004 #200 Del Skrevet 28. februar 2004 Så skjønn en liten gutt Ønsker den lille familien en aldeles strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå