¤Linda¤ Skrevet 21. juni 2010 #41 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Du er kjempeflink,Inspiration!Både med trening og på skolen... Kjempegode resultater da! Jeg er lærer foresten Null problem for deg å fikse de karakterene hvis du vil når du er en så skarp elev! Endret 21. juni 2010 av ¤Linda¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 22. juni 2010 Du er kjempeflink,Inspiration!Både med trening og på skolen... Kjempegode resultater da! Jeg er lærer foresten Null problem for deg å fikse de karakterene hvis du vil når du er en så skarp elev! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #43 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Siste dag på skolen idag. Nå er det en lang, men velforjent sommerferie. Kommer til å bli en del kjøring frem til oppkjøringen, som jeg forresten GRUER meg til Merker også at det er sterk spredning av pollen idag. Nyser jo som bare det.. Really irritating Virker ikke som om kroppen er i stand til å trene idag. Imorgen skal jeg bort, så kommer desisdert ikke til å bli trening imorgen. Kanskje på torsdag? Ha en fin sommer, alle sammen! Endret 24. juni 2010 av *Inspiration* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Hadde en sååå lang dag igår. Reiste hjemmeifra sent på natta, og var hjemme igjen i natt. Var ute hele dagen. Vi fikk også tilbake eksamensresultatene (kom opp i R1) Jeg fikk 6-1 Er fornøyd, siden jeg forventet å få en 5-1 Maten igår var helt *** 23. 06. 10 Frokost: 2 pizzaruller, vann Lunsj: 2 pizzastykker, brus Middag: 2 pizzastykker Mellommåltid: 2 glass med mangojuice Kveldsmat: 2 pizzastykker, vann Vi tok med pizza på turen, og derfor ble det bare pizza, pizza, pizza.. Men heldigvis var det hjemmelaget pizza, med grov-fin-blanding pizzabunn og ikke masse ost. Dessuten klarte jeg å ikke drikke så mye brus... Jeg gikk UTROLIG mye igår, og regner det som trening. Hvis jeg skal ta med den harde og raske gåingen, gikk jeg i ca. 60 min. Resten var sakte spasering, og blir ikke godkjent som trening 400/1000 min utført. 600 min igjen. Ser jo allerede nå at jeg ikke klarer 1000 min, men skal prøve å få trent mest som mulig (selv om jeg ikke er motivert i det hele tatt)... Endret 27. juni 2010 av *Inspiration* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #45 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) 24. 06. 2010 Frokost: et lite pizzastykke fra igår, vann Lunsj: --) Mellommålid:-- Middag:Godteri (kjøpte maaaase godteri igår) Kveldmat: 2 sandwich, vann Føler meg så utrolig sliten.. Har bare lyst til å gå også legge meg igjen Endret 25. juni 2010 av *Inspiration* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 24. juni 2010 #46 Del Skrevet 24. juni 2010 6-1? 5-1? Hæ? Skjønner ikke noe jeg, men godt du er fornøyd! DET var mye pizza det! Hadde også blitt sliten om jeg bare hadde spist pizza. Sender deg litt motivasjon jeg Jeg har nok av den for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #47 Del Skrevet 25. juni 2010 6-1? 5-1? Hæ? Skjønner ikke noe jeg, men godt du er fornøyd! DET var mye pizza det! Hadde også blitt sliten om jeg bare hadde spist pizza. Sender deg litt motivasjon jeg Jeg har nok av den for tida! Haha, var kanskje litt komplisert forklart. 6-1=5 fikk jeg. Og jeg trodde jeg skulle få 5-1 altså 4 Ja, ble en del pizza den dagen. Kan fortsatt merke det. Både på utsiden og innsiden Takk for motivasjonen. Trust me, jeg trenger det... Ha en fortreffelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) 25. 06. 2010: Frokost: To knekkebrød med brunost. IKKE SMØR Lunsj: 1 porsjon kulfi (asiatisk dessert) Middag: Det var maaase middag idag. Hmm.. spiste brun ris først. Dermed spiste jeg nan-brød med kylling-curri, vann. Som dessert ble det karamellpudding og kulfi (pakistansk is) Kveldsmat: En halv porsjon kulfi (det er såå godt) Vi skal ha besøk idag, så kommmer til å bli maasse god mat. Skal kjappe med også lage karamellpudding, og sette det i kjøleskapet jeg Tviler på at det kommer til å bli noe trening idag også. Men vi får se --- Dagen idag har vært såå utrolig lang. Hadde besøk, og etter det måtte jeg ut på et møte. Hodet mitt verker og jeg er helt utslitt. Dessuten er jeg stappmett. Virker som om jeg ikke trenger å spise mer resten av året Endret 26. juni 2010 av *Inspiration* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 25. juni 2010 #49 Del Skrevet 25. juni 2010 åååja, da skjønner jeg! 5 er bra da! Angående motivasjon, kanskje du trenger å prøve noe nytt eler variere litt? Tidligere når jeg har begynt å trene, men sluttet, har det vært fordi det ble for ensformig. Nå varierer jeg med ulikt terreng, og vurderer å begynne å svømme og trene litt styrke også Kanskje noe å tenke på? Ha en fortreffelig dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #50 Del Skrevet 25. juni 2010 åååja, da skjønner jeg! 5 er bra da! Angående motivasjon, kanskje du trenger å prøve noe nytt eler variere litt? Tidligere når jeg har begynt å trene, men sluttet, har det vært fordi det ble for ensformig. Nå varierer jeg med ulikt terreng, og vurderer å begynne å svømme og trene litt styrke også Kanskje noe å tenke på? Ha en fortreffelig dag du også! Ja, har tenkt at det er selveste treningsmetoden som virker så kjedelig. Men jeg vil helst drive med trening hjemme. Jeg er en sånn person som ikke føler seg komfortabel med å trene ute. Jeg vet ikke hvorfor, men selv om jeg løper i skogen alene, føler jeg meg så "rar" Litt vanskelig å beskrive følelsen.. Har du noen ideer om hva jeg kan gjøre hjemme, og som er effektivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 25. juni 2010 #51 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg syns også det var ubehagelig å trene ute helt til jeg begynte med det. De fleste tenker at de ikke liker å bli stirret på mens de svetter, men jeg tror folk ser at man trener og tenker "kanskje jeg også må begynne snart, så flink hun er!". Jeg løper uten sminke, fett hår i hestehale og gamle t-skjorter Likevel føler jeg ikke folk stirrer fordi jeg svetter, men fordi jeg faktisk trener. Jeg har en trenings-dvd med enkle styrkeøvelser for mage, rumnpe og lår som jeg nesten aldri bruker, fordi jeg syns det ble for kjedelig Kanskje sånn rockering? Bytte styrkeprogram? Begynne å løpe rundt huset? Nei, trening hjemme er vanskelig... Du finner helt sikkert på noe lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg syns også det var ubehagelig å trene ute helt til jeg begynte med det. De fleste tenker at de ikke liker å bli stirret på mens de svetter, men jeg tror folk ser at man trener og tenker "kanskje jeg også må begynne snart, så flink hun er!". Jeg løper uten sminke, fett hår i hestehale og gamle t-skjorter Likevel føler jeg ikke folk stirrer fordi jeg svetter, men fordi jeg faktisk trener. Jeg har en trenings-dvd med enkle styrkeøvelser for mage, rumnpe og lår som jeg nesten aldri bruker, fordi jeg syns det ble for kjedelig Kanskje sånn rockering? Bytte styrkeprogram? Begynne å løpe rundt huset? Nei, trening hjemme er vanskelig... Du finner helt sikkert på noe lurt Takk for svar og oppmuntring. Skal tenke på det. Vurderer å vente til jeg har fått lappen. Da kan jeg først kjøre til et "øde" område og heller løpe der. Her hvor jeg bor, er det veldig "befolket" og det er ikke skog her. Og jeg vil ikke løpe på asfalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #53 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) 26.06.2010 Frokost: brun ris, kylling-curri, salat og chutney + multivitamin fruktdrikk Mellommåltid: -- Lunsj:-- Middag:-- Kveldsmat: en lollipop is, tre hveteboller og en mango. Dagens gjøremål: - trene - tran - jerntablett - ikke spise usunt, kjeks, godteri, is osv. - se filmen "flat mage, sterk rygg" (lånte den fra bibloteket for flere dager siden, men har ikke giddet å så på den enda) - smile og være glad Endret 27. juni 2010 av *Inspiration* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #54 Del Skrevet 27. juni 2010 26.06.2010 Dagens gjøremål: - trene - tran - jerntablett- ikke spise usunt, kjeks, godteri, is osv. - se filmen "flat mage, sterk rygg" (lånte den fra bibloteket for flere dager siden, men har ikke giddet å så på den enda) - smile og være glad Dagen ble ikke som jeg trodde allikevel. Måtte inn på Gardemoen og hente mamma fra flyplassen, og det tok en del tid. Derfor fikk jeg ikke spist på mange timer. Var heelt svimmel under hele kjøreturen, så pappa stakk innom Kiwi (var det eneste som var oppe kl. halv elleve ) og kjøpte litt "mat" til meg Jaja, better luck next time, sier jeg bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #55 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) 27. 06. 2010 Frokost: En tyttebær caprisonne + vannmelon Lunsj: Middag: Kveldsmat: Idag er det middag hos en venn, så det kommer sikkert til å bli masse dessert og usunn mat der. Nå for tiden er jeg så frustrert over meg selv. Føles som om jeg ikke duger til noe, og jeg har så innmari dårlig samvittighet. Ser at det er 4 dager siden jeg sist trente. Det virker ikke så lenge, men for kroppen min kunne det vært for et år siden. Føler meg så lat, og hele livet virker helt surt. Nå er det jo meningen at jeg skal nyte sommerferien, etter en helt år med hard jobbing, men jeg klarer det ikke. Jeg gleder meg til jeg blir ferdig med oppkjøringen, for det er først da sommerferien kan begynne for meg. Jeg er såå nervøs for oppkjøringen. Er det noen råd noen vil komme med? vet det finnes så mange tråder om råd osv, men er det noen som vil dele noen allikevel? Have a nice day! Endret 25. juli 2010 av *Inspiration* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 27. juni 2010 #56 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg skulle selv trene i dag, men ble ikke noe av det. Prøver å ikke ha dårlig samvittighet, men jeg skjønner hva du mener Livet kommer i veien av og til, og sånn er det bare. Du skal ikke føle deg udugelig, for det er du absolutt ikke! Angående oppkjøring... Er så mange tips man kan gi, men jeg kan jo si hva som hjalp for meg. Kjørelæreren min har vært sensor, og når vi så hvem sensor var, ble jeg veldig beroliget når kjørelæreren sa at nå var du heldig, *** er kjempegrei! Så kanskje du kan høre med kjørelærer og bli litt beroliget du også? Ellers når det hjelder det teoretiske, jeg ble spurt om hva jeg ville ha gjort for å gå gjennom bilen før en langtur. Nevnte ting som bremsekraftforsterker, sjekke olje, vann og spylevæske, lys, osv. Tror de har ganske god margin for hva som er godkjent Og siden du har øvelseskjørt en god del burde det ikke være noe problem! Men vær sikker på at du kan sjekke olje på bilen i alle fall. Hvis du har fått et ark med oversikt over hva og hvordan du sjekker forskjellige ting på bilen, gå gjennom det et par dager før oppkjøring Kjør som du pleier, men vær ekstra oppmerksom på skilting, ikke stoppe på gangfelt, se godt til høyre (ikke bare et kjapt blikk sensor ikke ser), kjør rolig inn mot rundkjøringer, plasser deg tidlig... Ja, generelt, gjør det du har lært Det går helt sikkert bra, du er heldig og har oppkjøring på sommeren! Jeg hadde i slutten av november jeg, så de første månedene kjørte jeg omtrent bare på snø og speilis Sånn, var det langt nok for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #57 Del Skrevet 28. juni 2010 Tusen takk for et LANGT og utfyllende svar, Gina Ja, det ble vel litt vel langt, ble det ikke? Prøver jo å ikke få dårlig samvittighet, men får jo det allikevel. Rare greier dette her Hadde også kjøretime hos kjøreskolen idag. H*n sa at jeg kjører bra, og jeg hadde ingen alvorlige feil. Måtte bare passe på farten litt mer. Så h*n mente at det eneste som kunne føre til at jeg ikke bestod, var hvis jeg rotet det til selv. Så nå skal jeg prøve å ha kontroll på nervene og ikke bli til et nervevrak (det kommer til å bli vanskelig!)... Ha en superduper fin dag, Gina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #58 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Har jo selvfølgelig ikke trent idag . Jeg er helt lat jeg, men jeg klarer det bare ikke. Jeg får på en måte ikke startet min sommerferie før oppkjøringen er bestått. Derfor får jeg aldri kommet i gang med det jeg haddde planlagt å begynne med i ferien. Kjipt, men sånn er jeg bare.. 28. 06. 2010 Frokost: Müsli med lettmelk Lunsj: Tyggis (hadde kjøretime her, så fikk ikke spist) Middag: Ris med makroni, og middag av avokado med chutney (pakistansk saus) Kveldsmat: -- Ser at jeg er veldig dårlig med å skrive inn hva jeg spiser. Problemet er at jeg har så dårlig kortidshukommelse. Så jeg husker liksom ikke hva jeg har spist fagen før. Derfor virker det som om jeg kun spiser frokost hver dag, og ikke mer enn det . Men jeg spiser, er bare det at når jeg dagen etter skal skrive det inne, så husker jeg det ikke lenger ... Ha en kjempe fin dag, alle sammen Endret 28. juni 2010 av *Inspiration* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #59 Del Skrevet 7. juli 2010 Lite som skjer her ser jeg.. Har vært syk de siste dagene, og formen er ikke helt på topp. Vært sengeværende noen dager, og var på sykehuset igår for å sjekke nyrene og tarmen. Det sies at det er noe feil der.. Dessuten nærmer den STORE dagen seg (oppkjøring ) og nervøsiteten vokser som bare det. Og det hjelper ikke at magen streiker og jeg nesten ikke vil ha i meg noe mat. Skulle jo måle meg på søndag også, men var så sliten at jeg klarte det ikke. Så må ta det med ro frem til jeg vet hva som feiler magen. Ellers skinner sola, og jeg prøver å nyte den så mest som mulig (må være forsiktig p.g.a. sterk pollenallergi). Har ikke trent på over en uke, men til min STOR forbauselse har jeg ikke dårlig samvittighet.. mhmmm Anyway, ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 7. juli 2010 #60 Del Skrevet 7. juli 2010 Uff da, håper det ikke er noe alvorlig Ta det ekstra med ro, ikke tenk på trening før du er frisk igjen Lykke til med oppkjøring :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå