Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!


cypress

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye Cypress, for det bankende hjertet i magen din :hoppe: Sitter med tårer i øynene, og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg for jeg er så glad på deres vegne :rødme:

Og :hoppe: litt ekstra for at du er halvveis til de magiske 12 :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye Cypress, for det bankende hjertet i magen din :hoppe: Sitter med tårer i øynene, og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg for jeg er så glad på deres vegne :rødme:

Og :hoppe: litt ekstra for at du er halvveis til de magiske 12 :)

:klemmer:

Ååå.. :rødme: Så søt du er da!! : :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg satser på nå, at siden den først har fått i gang hjertet, så må det vel være en tøffing som klarer resten også.. :jepp:

Kom forresten på en søt ting mannen sa i går. Jeg har tidligere fortalt han at det er vanlig å være mye trøtt i begynnelsen, fordi det går med mye energi på å lage en perfekt baby. :) Og i går var jeg også trøtt. Da sa Mannen "kanskje du lager ører og nese i dag da!" Så han følger tydeligvis med innimellom når jeg forteller. :ler: Det syns i hvert fall jeg var litt koselig. Og så leste han faktisk FLERE av artiklene i Svangerskapsboken her om dagen!! :hakeslepp: Det hadde jeg ikke trodd han skulle gidde, men det ble jeg glad for at han gjorde. Så kan han lese om at han må ta hensyn til den vordende mors hormonsvingninger og sånt.. :lur:

Den gjør nok det skal du se :)

:ler: Så morsom og søt kommentar fra mannen din :) Kjempebra at han er engasjert og leser allerede :) Det håper jeg min vil også, mange som klager på at mannen er lite interessert i begynnelsen... Min snakker allerede masse om babyer da, han sier nesten hver dag at han har sett en søt baby i byen eller på bussen eller noe, og når svigers bygget ny terrasse nå så sa han at han så for seg babyen vår leke der :hjerte: Så håper min blir like engasjert som din når den tid kommer :) Forhåpentligvis neste år!

Hehe, hormonsvingninger kan det nok være lurt å forberede seg litt på ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt kommentar da :hjerte:

Noen som har en mann som er engasjert ja :ler:

Min har ikke åpnet boka, bare bladd så smått i den... kjøpte til og med sånn artig bok om det å bli pappa. Verdens beste pappa eller noe heter den, han har så vist sett på coveret vel..

Men han gleder seg så klart, man har vel bare forskjellig måter og vise det på... Men merker det at slikt som husarbeid som må taes og som jeg nesten ikke klarer... det er liksom vanskelig å skjønne at han må hjelpe til der... men DET er i alle fall en MANNFOLK ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok jo blodprøver også, for å sjekke hCG-nivået. Og nå fikk jeg akkurat mail fra legen jeg var hos på mandag om at det er stigende nivå, så alt er normalt. Jeg hadde ikke hjerte til å fortelle han at jeg allerede har vært på ultralyd, så jeg skrev bare takk tilbake. Men da har jeg fått det dobbelt bekreftet at alt er bra! :strix: UTROLIG glad for det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg er kvalm.... Prøver å spise Mariekjeks, og det hjelper litt, men.. Er så redd for å måtte kaste opp på jobb, da er katta ute av sekken i hvert fall!! Såååå treige er ikke de mennene som jobber her, at de ikke tar DEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv ritzkjeks.. Jeg syns i allefall det var bedre med noe salt i stedet for søtt.

Du kan også prøve ingefærkapsler, postafen (reisesyketabletter), Sitronvann og Seabands :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme og oppkast er nok ganske avslørende ja :Nikke:

Særlig når man har passert 30 år, og er gift/samboende :roll:

Håper du finner noe som hjelper :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på butikken og kjøpt både Ritz og tyrkisk pepper nå! Merkelig nok tester jeg sukkertøyene først... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så merkelig jeg :rolleyes: Ville jeg også gjort :Nikke:

Jeg sugde en del på IFA siden de er sukkerfrie når jeg var på kvalmen og de lindret faktisk :Nikke:

Men med engang det var fritt i munnen kom kvalmen igjen... men det var jo ikke meg imot å spise IFA hele dagen da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...