Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!


cypress

Anbefalte innlegg

Gud, så mange sånne historier det er!! :hakeslepp: Leste akkurat en historie Mazilla skrev i en annen bok, om en jente som hadde fått beskjed av legen om at hun hadde abortert, og gått og trodd det i et par måneder, uten at det stemte!!!

Sykt altså! Veldig glad jeg har time til ultralyd i morgen. Jeg er jo forberedt på at svaret er at det ikke er noe mer der, men da VET jeg det i hvert fall!!

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen min sa heldigvis ikke at jeg HADDE abortert, men at sjansen var stor. Jeg ble sendt til ultralyd og tok hcg-prøver, og fant ut at alt var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sånne historier ja.. Godt du slipper å gå rundt og lure altfor lenge ihvertfall! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne følge deg Cypress :klem:

Du vet i hvert fall at du kan bli gravid, og om det så har gått galt nå, så kommer det en spire som klamrer seg fast snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg mistet så fikk jeg vanlige menssmerter og i forkant hadde jeg brun utflod et par dager. Jeg blødde minimalt og det lille som kom ut var en blodig klump...Jeg mistet i slutten av uke 5, måtte ikke ha utskrapning siden det var så tidlig.

Endret av mocci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innlegg i boka mi! følger med deg her!

enig med deg at det er verdt det å bestille time selv bare for å få sjelefred!

lykke til i morgen! uansett så er det godt å få vite!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, tenker på deg, Cypress :klemmer: :klemmer: Syntes det var veldig rart at legen din ikke sendte deg til ul altså! Hadde ei venninne som mistet i uke 7 nå nylig, og hun hadde volsdomme smerter (trodde nesten hun skulle dø mens det holdt på, og brydde seg ikke om hva som skjedde med ungen der og da, hun ville bare slippe smertene), og fikk ul for å se hva som skjedde der inne. Trodde det var vanlig at det gjorde det :sjenert: Men veldig fint at du har fått deg ul selv, selv om du må betale for det.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger deg gjerne her også jeg cypress :klemmer:

Håper du får vite ting sikkert og endelig i morgne, slik at du slipper å gå rundt og bekymre deg mer enn nødvendig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i morgen kl 11 har jeg time, og da får jeg nok vite helt sikkert.

Det hadde selvfølgelig vært fantastisk om jeg har tatt sorgen på forskudd, men jeg tør ikke håpe ordentlig på det.

Jeg fikk sykemelding i dag og i morgen. Jeg tenkte egentlig å gå på jobb i morgen, men da jeg fikk time sånn midt på dagen fant jeg ut at jeg i hvert fall tar formiddagen hjemme. Så får jeg se hva slags beskjed jeg får før jeg bestemmer meg for om jeg vil bli hjemme resten av dagen også.

Det er første gang noen gang at jeg har fått sykemelding fra en lege. Jeg ble litt sånn "Hva gjør jeg med denne?" da jeg fikk den.. :rolleyes: Og ble først stresset av at det stod "Abort spontan" på årsak til fraværet. Jeg var jo ikke interessert i at folk på jobben skal få vite det!! Men så oppdaget jeg at det var mitt eget eksemplar, og at det jeg skal levere til jobben er blank på det punktet.. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Heisann Cypress.

Vet akkurat hvordan du har det, det er ikke mye godt :klemmer:

Men kjempebra du får deg en UL i morgen, så slipper du å gå å lure.

Om du har mistet, håper jeg du er like heldig som meg, og slipper utskraping.

Jeg var 5+4 når jeg mistet.

Ønsker deg lykke til i morgen :klemmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:klemmer:

Jeg skjønner godt du betaler for sjelefreden cypress, det hadde jeg også gjort!

Lykke til i dag, uansett er det vel bedre å vite noe sikkert enn å gå og lure og tenke...

Tenker på deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...