Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!


cypress

Anbefalte innlegg

Jeg har også fått stor mage. Men før hadde jeg kjempestor mage, så det går riktig vei. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mage jeg også.. "Kose seg lit for mye om sommeren mage" tror jeg vi kaller den.. :riste: Bare og ta seg sammen og trene mer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dere er søte! Jeg har ikke trent nå på over 4 uker selv, og det merker jeg godt på mage"flesket". Først var jeg jo på ferie i halvannen uke, og så skjedde det der med blødningen og det, og da ville jeg ikke trene. Jeg følte liksom at kroppen trengte å være litt i ro. Men i dag skal jeg sette i gang igjen!! :jepp:

Etterpå skal jeg til gynekologen igjen også! :tommelopp: Han har flyttet siden jeg var hos han sist, så i går måtte jeg ringe og dobbeltsjekke at han fortsatt har ultralydapparat på kontoret sitt, så vi kan ta det. Kontordamen lo litt av meg da, men kunne bekrefte at han har det.. Så i dag skal jeg få se Embryus!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Cypress!

Så koselig å lese at det fungerte for dere denne gangen! Tenk, nå har du en liten bebis i magen.... :rødme:

Gleder meg til å skravle videre med deg gjennom svangerskapene våre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du skal få se Embryus :hjerte: Gleder meg til å høre om det senere i dag, hvordan det var å se lillebaby første gang, kan tenke meg det er helt ubeskrivelig fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelsket!!! :hjerte: :hjerte:

Alt står bra til med Embryus, og han utvikler seg normalt og fint. Han er visst litt eldre enn jeg trodde, gyn mente nå han er 8 uker akkurat. Hjertet slår som det skal, og han har fått noen knopper som visst skal bli armer og ben. :rødme: Og jeg fikk med et bilde av han som jeg kan vise til mannen. Jeg skal se om jeg klarer å snike meg til å scanne det og legge det ut her etterpå, men da må jeg passe på så ingen på jobb ser det...

Å så herlig det var å se han altså!!! Aldri har det vært så koselig å gå til legen som nå!!

Vi satt opp ny time til ultralyd i uke 12. Da skal han se på nakkefolden og sjekke om ungen har Downs og sånt. Det er visst én promille sjans for det når jeg er 30 år, så det er jeg ikke spesielt bekymret for. Men greit å vite!! :jepp:

Gleder meg til å se han igjen allerede jeg!!!

Men dere - hvorfor omtaler jeg han som HAN hele tiden tro?? Er det et tegn??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje fordi Embryus høres ut som et guttenavn? Hvis mannen hadde kalt babyen for Embrya hadde du sikkert sagt hun.

Eller kanskje det er et tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en/et embryus. Nærliggende form for et er jo en :vetikke:

Dårlig teori fra min side :ler:

Men man skal ikke kimse av magefølelsen, jeg har hele tiden ment at lilletrulta er ei jente :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelsket!!! :hjerte: :hjerte:

Alt står bra til med Embryus, og han utvikler seg normalt og fint. Han er visst litt eldre enn jeg trodde, gyn mente nå han er 8 uker akkurat. Hjertet slår som det skal, og han har fått noen knopper som visst skal bli armer og ben. :rødme: Og jeg fikk med et bilde av han som jeg kan vise til mannen. Jeg skal se om jeg klarer å snike meg til å scanne det og legge det ut her etterpå, men da må jeg passe på så ingen på jobb ser det...

Å så herlig det var å se han altså!!! Aldri har det vært så koselig å gå til legen som nå!!

Vi satt opp ny time til ultralyd i uke 12. Da skal han se på nakkefolden og sjekke om ungen har Downs og sånt. Det er visst én promille sjans for det når jeg er 30 år, så det er jeg ikke spesielt bekymret for. Men greit å vite!! :jepp:

Gleder meg til å se han igjen allerede jeg!!!

Men dere - hvorfor omtaler jeg han som HAN hele tiden tro?? Er det et tegn??? :klø:

Oi, var dette din første svangerskapskontroll ? Jeg skal på min første den 01. juli. Hva skjer på den første kontrollen, egentlig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, skjønne lille babyen din! :rødme:

Tror du det er en :babygutt: selv eller? Jeg hadde sterk følelse for at min var det, fra ca uke 6-7 tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa også "han" veldig ofte selv om jeg trodde det var en jente. Nå viste det seg jo å være en gutt da så om det er et tegn kan man jo lure på.. ;) Ellers kanskje man sier det fordi det er en baby? Altså hankjønnsord. :klø: Ett eller annet er det i alle fall! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier "den" jeg :sjenert: Og mannen kjefter på meg hver gang, og sier at han skal begynne å kalle meg for "den" også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet jammen ikke helt hva jeg tror det er jeg... Det er vel egentlig ikke lov til å si det, men jeg håper litt at det er en jente... Men er det en gutt, er det selvfølgelig helt i orden det og!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg også litt mer en jente, for jeg har så godt forhold til min egen mor, og mannen har et veldig dårlig forhold til sin mor. Og jeg er redd for at jeg aldri får se barnebarna mine :ler: Men nå er jeg bare veldig glad for gutt. Det var veldig praktisk med fargen på rommet hans. Og jeg tror spesielt min far setter stor pris på en gutt. Det vil kanskje være lettere for mannen å forholde seg til en babygutt enn en babyjente også. Og det kommer nok flere barn etterhvert, og da får jeg kanskje en lillesøster til Goffel :)

Spennende å se hva du får, Cypress! Dere vil vite det, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jaja, vi skal vite det ja!! Jeg er alt for nysgjerrig (og control freak.. :sjenert: ) til ikke å vite det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper bittelitt mest på en gutt, men det er fordi vi har guttenavnet klart, mens jentenavn virker fullstendig umulig.. :fnise:

Må være lov å være ærlig om sånt vel? :sjenert: Er jo ikke akkurat som om vi blir lei oss om det blir motsatt av det vi håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...