Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!


cypress

Anbefalte innlegg

Engelbert da..? :fnise: Gloria hadde nok ikke vært førstevalget mitt heller.. :) Angelica og Gabriel.. nei, jeg heller mot Engelbert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:klappe: Takk for alle herlige navneforslag dere!!! De er SÅÅÅ notert bak øret!! ;)

Du...? Hvordan får du til sånn fin babysignatur...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare klikk på min signatur, så kommer du til en side der du kan lage signaturer. Det finnes mange andre også, så hvis du ser en annen som har et design du liker bedre, klikker du bare på en annen. Uansett, når du har kommet til den siden følger du instruksjonene for å få en signatur, legger inn info etc. Da får du til slutt en kode som du må kopiere, og lime inn i feltet her på KG der du endrer signaturen din. Så skal det funke!

Var det forståelig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg ute og spiste med en venninne som også er graivd. Hun er litt lenger enn meg, og har et barn fra før da. Vi snakket om graviditet og barn HELE tiden. 100 % av det vi snakket om handlet om babyer. Og jeg syns ikke det var kjedelig en gang!!! Helt sykt. Jeg husker under hennes første svangerskap, da fikk hun ikke mye utløp for behovet for å snakke om sånt hos meg! Jeg syns det var så utrooolig uinteressant! Snakk om å forandre seg fort.

Nå gleder jeg meg så utrolig til helg!!! :strix: Jeg skal på en jentebursdag i morgen, så jeg må late som jeg drikker igjen, men det skal vel gå bra. Det er én der som vet om min "tilstand", så hun får hjelpe til. :fnise:

Og på søndag skal vi hjem til foreldrene og break the news! Håper de blir glade!! Eller, det gjør de sikkert, men jeg gleder meg til å se reaksjonen! Vi har fortsatt ikke fått tak i kopper eller noe annet å gi dem, men finner vi ikke det, så er det ikke så farlig heller. Det er vel nyheten som er det viktige uansett, ikke koppene.. :ler:

Ha en fin dag alle!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare klikk på min signatur, så kommer du til en side der du kan lage signaturer. Det finnes mange andre også, så hvis du ser en annen som har et design du liker bedre, klikker du bare på en annen. Uansett, når du har kommet til den siden følger du instruksjonene for å få en signatur, legger inn info etc. Da får du til slutt en kode som du må kopiere, og lime inn i feltet her på KG der du endrer signaturen din. Så skal det funke!

Var det forståelig??

God morgen, Cypress! :kaffekopp:

Jeg prøvde å lime inn på "signatursiden" min, men fikk bare linken til nettstedet til å bli stående... :sjenert::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok valgt feil kode. Det er mange forskjellige, noen for blogger, noen for forum etc. Jeg husker ikke hvilken det er som funker, men prøv deg fram, så får du det helt sikkert til! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica! Bare ikke la den lille engelen få vite at hun opprinnelig het Embryus... :gullengel::nigo:

Knall navn :tommelopp: det er jo et av mine mellomnavn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du nok valgt feil kode. Det er mange forskjellige, noen for blogger, noen for forum etc. Jeg husker ikke hvilken det er som funker, men prøv deg fram, så får du det helt sikkert til! :jepp:

Yay! Der fikk jeg det til! Men hvorfor er banneret så kort...? Blir det lengre etterhvert, eller er det noe jeg må gjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! Der fikk jeg det til! Men hvorfor er banneret så kort...? Blir det lengre etterhvert, eller er det noe jeg må gjøre ?

Du har nok valgt Mini ticker og ikke Full size. :jepp: Det skjer på siden som har overskriften "Select ticker format". På'n igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går var jeg ute og spiste med en venninne som også er graivd. Hun er litt lenger enn meg, og har et barn fra før da. Vi snakket om graviditet og barn HELE tiden. 100 % av det vi snakket om handlet om babyer. Og jeg syns ikke det var kjedelig en gang!!! Helt sykt. Jeg husker under hennes første svangerskap, da fikk hun ikke mye utløp for behovet for å snakke om sånt hos meg! Jeg syns det var så utrooolig uinteressant! Snakk om å forandre seg fort.

Nå gleder jeg meg så utrolig til helg!!! :strix: Jeg skal på en jentebursdag i morgen, så jeg må late som jeg drikker igjen, men det skal vel gå bra. Det er én der som vet om min "tilstand", så hun får hjelpe til. :fnise:

Og på søndag skal vi hjem til foreldrene og break the news! Håper de blir glade!! Eller, det gjør de sikkert, men jeg gleder meg til å se reaksjonen! Vi har fortsatt ikke fått tak i kopper eller noe annet å gi dem, men finner vi ikke det, så er det ikke så farlig heller. Det er vel nyheten som er det viktige uansett, ikke koppene.. :ler:

Ha en fin dag alle!!! :klemmer:

Vet hun gravide venninna di at du er gravid?

Lykke til med lekefylla på lørdag. Da blir det agering for alle penga. Men det er lett, man lar seg bare rive med av stemninga og plutselig er man "fullere" enn alle de som drikker. Det har i alle fall skjedd med meg flere ganger. Hehe.

Søndag blir en bra dag. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, hun vet at jeg er gravid. Hun var vel den første jeg fortalte det til (etter mannen da). De som vet det pr nå er tre venninner av meg og to kamerater av mannen. Jeg bestemte meg for en stund siden for at nå skal ingen flere få vite det før besteforeldrene.

Lekefylla blir gøy ja!! Eneste jeg lurer litt på hvordan jeg skal snike meg unna er en varslet velkomstdrink. Jeg får bare late som jeg drikker og gå på do og helle ut etter hvert tror jeg. Jeg skal nok finne på noe! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sett glasset til munnen og lat som du drikker! Jeg har helt noen drinker i do jeg og.. :lur: Hvis mannen er med kan du be han blande drinker til deg. Evt helle alkoholfri vin på en vanlig vinflaske. "Penicilintrikset" er i alle fall bare som å annonsere graviditeten! :fnise: Folk legger mye mindre merke til ting enn man skulle tro... Drikker du øl kan du snike deg ut på do og bytte ut ølet med vann! Vann med ølsmak.. mmmmm :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir vel noen sånne operasjoner. Og det er nok mye enklere å bare late som jeg drikker enn å late som jeg er syk. Det tiltrekker mindre oppmerksomhet det!

Ahh.. den som var 12 uker... så mye enklere det blir da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...