Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!


cypress

Anbefalte innlegg

Vodka og pepsi max.. fikk litt sånn flashback fra ungdomstiden nå :ler: det smaker jo hore...

tar heller bacardi razz og pepsi max

Æsj, må ha sprite da :lol:

Så gøy med kopper og bok! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cypress: der fikk jeg endelig til ordentlig banner... :ler:

Lykke til med "lekedrikkinga" ! Jeg savner heller ikke alkohol enda, litt for tidlig! Jeg ga også opp snus fra øyeblikket jeg fikk vite om den lille huleboer'n...:)

Iril: Jeg har en veldig søt graviditetsjournal av A. Christine Harris. Den er gul og har bilde av mor med barn på framsiden. Den beskriver hva som skjer med fosteret fra dag til dag :)

Noen her inne som har skaffa seg den fantastiske boka " et barn blir til" av Lennart Nilsson ? Nydelige bilder av embryoet og fosteret inne i magen i forskjellige stadier! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Koppene mine vant. :fnise:

Du var tidlig hjemme...

Ja, de vant! :jepp:

Hva heter den og hvor kjøper man den? Jeg vil også ha!

Jeg er vanligvis avholds, men av alle ting har jeg fått sånn skikkelig lyst på øl nå. Har jo hørt man kan få cravings på rare ting, men øl.. :sjenert:

Den jeg kjøpte heter Dagbok for gravide av Miriam Stoppard, og jeg kjøpte den på Ark. Det er bilde av en dame med stor mage og en rosa singlet på. Det sto masse bra i den altså, jeg leset i den ganske mye i går kveld. Den om handler alt fra før man er gravid til etter fødselen, litt om amming og sånt. Det handler mest om mor da, og er ikke så mye en bok som barnet har noe glede av senere. Det var det andre bøker som var mer egnet til, men de jeg fant var enten rosa eller blå, så jeg venter med å kjøpe det til jeg vet kjønnet.

Cypress: der fikk jeg endelig til ordentlig banner... :ler:

Lykke til med "lekedrikkinga" ! Jeg savner heller ikke alkohol enda, litt for tidlig! Jeg ga også opp snus fra øyeblikket jeg fikk vite om den lille huleboer'n...:)

Iril: Jeg har en veldig søt graviditetsjournal av A. Christine Harris. Den er gul og har bilde av mor med barn på framsiden. Den beskriver hva som skjer med fosteret fra dag til dag :)

Noen her inne som har skaffa seg den fantastiske boka " et barn blir til" av Lennart Nilsson ? Nydelige bilder av embryoet og fosteret inne i magen i forskjellige stadier! :rødme:

Oi, beskriver boken din hva som skjer fra dag til dag?? Det gjør ikke min.. :sjenert:

Den andre boken hørtes også fin ut. Den må jeg sjekke ut. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å. Det er jo i dag du skal lekedrikke, det var ikke i går (Bare fordi StoreMy drikker vin tror hun visst at alle andre gjør det samtidig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, da skjønte jeg hvorfor du skrev at jeg var tidlig hjemme! :klaske:

Jepp, det er i dag ja! Må på polet nå og prøve å finne en alkofri vin som ikke smaker høgg... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, da skjønte jeg hvorfor du skrev at jeg var tidlig hjemme! :klaske:

Jepp, det er i dag ja! Må på polet nå og prøve å finne en alkofri vin som ikke smaker høgg... :sukk:

Ja, det var derfor jeg skrev det. Hehe.

Lykke til med vinjakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de vant! :jepp:

Den jeg kjøpte heter Dagbok for gravide av Miriam Stoppard, og jeg kjøpte den på Ark. Det er bilde av en dame med stor mage og en rosa singlet på. Det sto masse bra i den altså, jeg leset i den ganske mye i går kveld. Den om handler alt fra før man er gravid til etter fødselen, litt om amming og sånt. Det handler mest om mor da, og er ikke så mye en bok som barnet har noe glede av senere. Det var det andre bøker som var mer egnet til, men de jeg fant var enten rosa eller blå, så jeg venter med å kjøpe det til jeg vet kjønnet.

Oi, beskriver boken din hva som skjer fra dag til dag?? Det gjør ikke min.. :sjenert:

Den andre boken hørtes også fin ut. Den må jeg sjekke ut. :jepp:

Ja, det står både om den lille i magen fra dag til dag i tillegg til nyttige tips og kostholdsråd til mor.

Den andre boka er helt vidunderlig vakker...Bildene i den gjør så jeg får tårer i øynene... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har funnet kopper :) Kan tenke meg det blir stas å fortelle familien om det i morgen! Kos deg i kveld :)

Den boken av Lennart Nilsson er helt fantastisk, skjønner ikke at det går an å ta så fine bilder inni magen! Vi så bildene på lysbildefremvisning på videregående, fantastisk :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boken av Lennart Nilsson er helt fantastisk, skjønner ikke at det går an å ta så fine bilder inni magen! Vi så bildene på lysbildefremvisning på videregående, fantastisk :rødme:

Ja, den boka er kjempefin. (Jeg har en del småsøsken, så jeg har vært igjennom sånne bøker et par ganger, Lennart Nilsson sin er definitivt favoritten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har funnet kopper :) Kan tenke meg det blir stas å fortelle familien om det i morgen! Kos deg i kveld :)

Den boken av Lennart Nilsson er helt fantastisk, skjønner ikke at det går an å ta så fine bilder inni magen! Vi så bildene på lysbildefremvisning på videregående, fantastisk :rødme:

Nei, at det går an å få så klare og stemningsfulle bilder inne i en mage....helt vanvittig! :jepp:

Ja, den boka er kjempefin. (Jeg har en del småsøsken, så jeg har vært igjennom sånne bøker et par ganger, Lennart Nilsson sin er definitivt favoritten)

Jepp! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det bra i går, Cypress? Lykke til på middag i dag. Det kribler litt i min mage med tanke på det, så jeg tør ikke tenke på hvor mye det kribler i din. Kommer svigermor også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg spent på hvordan det gikk å fortelle i dag! :hoppe: Var sikkert kjempegøy å se reaksjonene :)

Hvordan var festen i går? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på oppdatering fra både lekedrikking i går og fortelling av nyheten i dag :popcorn:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så flott bilde av Embryus :rødme:

Jeg er nok miljøskadd selv uten å være gravid jeg, for jeg synes allerede at alt med graviditet og babylaging er veldig spennende :fnise:

Tror nok det er mer vanlig å være som deg, som først får interessen når det faktisk er litt mer aktuelt :Nikke:

Blir spennende å lese fortsettelsen her, og ikke minst, se flere bilder av Gloria, Engelbert, Engla, eller hva nå navnet blir :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ai æm bækk!

Festen i går gikk kjempefint. Jeg hadde jo vært så smart og helt en alkoholfri vin i en vanlig flaske, så det var det ingen som reagerte på. Pluss at det var mer en middag enn en fest også, så det gikk relativt rolig for seg. Så det var bra. :) Formen var topp også, så jeg holdt ut helt til slutt. På vei hjem dro jeg til og med innom utestedet der Mannen var med et par kamerater, og satt der en liten stund med dem.

Og i dag har vi fortalt mine foreldre og moren til Mannen, pluss min søster, den store nyheten. Vi hadde satt oss til bords og spist forrett, da jeg fant ut at jeg måtte gi koppene. Mamma hadde nemlig lagd en stor ørret til middag, og det kan jo ikke jeg spise!! Så jeg var nødt til å fortelle det før fisken ble servert. Jeg sa at de skulle få en gave i anledning det nye kjøkkenet, og hentet gavene. De pakket opp samtidig, og mamma var den første som fikk åpnet og så hva som sto på koppen. Bestemor??? sa hun. Så da tok jeg frem ultralydbildet og sa at, ja det passer nå, for dere skjønner at denne som er på bildet her ligger inne i magen min. Da ble det oppstandelse kan dere tro. Ingen grining, men de ble vedig glade, og det ble mye klemmer og glade ansikter. :rødme:

Pappa ble helt rar, og senere på kvelden satt han bare i sofaen og kikket i lufte og så sa han, "tenk at du skal få barn!" Det tok nok litt tid for å gå opp for han. Han var veldig søt da.. :rødme: Han måtte ta kopi av ultralydbildet og ha selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte reaksjoner fra familien din :) Jeg ser for meg at mamma begynner å glede av glede når jeg en gang (forhåpentligvis) skal komme med samme nyheten, mens pappa igjen nok reagerer meg sånn som din ;) Men han er jo tydelig stolt når han måtte kopiere UL-bildet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...