Gjest Ludovie Skrevet 31. mai 2010 #561 Del Skrevet 31. mai 2010 Åssen bikini har du forresten? Skal jeg godkjenne den for deg? hehe Øh. Tror ikke det, nei. Jeg har før øvrig mange bikinier. Og hvorvidt du liker eller "godkjenner" dem eller ei, bryr meg midt i ryggen. Dessuten så tror jeg at jeg ville ikledd meg burka hvis jeg skulle treffe deg i en eller annen sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. mai 2010 #562 Del Skrevet 31. mai 2010 Øh. Tror ikke det, nei. Jeg har før øvrig mange bikinier. Og hvorvidt du liker eller "godkjenner" dem eller ei, bryr meg midt i ryggen. Dessuten så tror jeg at jeg ville ikledd meg burka hvis jeg skulle treffe deg i en eller annen sammenheng. Ja, det er best å være på den sikre siden sikkert Her kan du få høre en fin sang forresten av ei fin dame http://www.youtube.com/watch?v=I4uzkBqAvn4&feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 31. mai 2010 #563 Del Skrevet 31. mai 2010 Tråden ryddet og stengt Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg