Gå til innhold

Velge bikini for dama?

Tabris

Anbefalte innlegg

Jeg liker i hvert fall damer betydelig bedre enn jeg liker menn - sånn sett!

Hva?! Liker du menn enda dårligere enn du liker kvinner?! Du har ikke spesielt mye pent å si om kvinnekjønnet, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva?! Liker du menn enda dårligere enn du liker kvinner?! Du har ikke spesielt mye pent å si om kvinnekjønnet, for å si det sånn...

Andre menn interesserer meg ikke.

Men det er ikke bare fordeler med kvinner heller. Derfor vil jeg ha ei med flere fordeler enn ulemper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg kan godt forstå det så lenge dere er single og vil kapre en mann, men det stopper jo ikke der. Selv når dere er i parforhold så trenger dere oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn. Hvorfor???

Fordi jeg vil føle meg vel og pen. I dagens samfunn med tynne modeller trykt godt opp i trynet trenger jeg mer enn "hei sexy" fra mannen min, jeg vil bli sett på av andre menn, få mer selvtillit. Men jeg sprader ikke rundt i tanga av den grunn. Og min mann føler han har gjort det bra, kapret ei pen dame når mange menn ser på meg, og det booster hans selvtillit.

Slik er det hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

For en fyr! Alle mannfolk burde vise interesse for og godkjenne damas klær.

Du er ikke sann! Jeg kan til en viss grad forstå at du vil ha noe å si hvis du betaler for klærne til damen din, men hvis en mann skulle bestemme hva jeg skulle "få lov til" å kjøpe for mine egne tjente penger, er det rett ut.

En annen ting, hva med oss som ikke har en mann? Hvem skulle liksom bestemme og godkjenne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg vil føle meg vel og pen. I dagens samfunn med tynne modeller trykt godt opp i trynet trenger jeg mer enn "hei sexy" fra mannen min, jeg vil bli sett på av andre menn, få mer selvtillit. Men jeg sprader ikke rundt i tanga av den grunn. Og min mann føler han har gjort det bra, kapret ei pen dame når mange menn ser på meg, og det booster hans selvtillit.

Slik er det hos oss.

Ja, det er vel kanskje sånn for mange, virker det som.

Jeg er nok litt annerledes. For meg betyr det faktisk veldig lite hva andre mener. Jeg mener da at andres syn på f.eks dama mi, betyr veldig lite for mitt syn på henne. Hun er mitt valg uansett, uavhengig av alle andre.

Jeg tror også at det er et åpent spørsmål om man kan få noe bedre selvtillit, bare av andres oppmerksomhet i seg.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er mitt valg uansett, uavhengig av alle andre.

Men får hun velge selv? Eller tvinger du henne til å bli sammen med deg? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel kanskje sånn for mange, virker det som.

Jeg er nok litt annerledes. For meg betyr det faktisk veldig lite hva andre mener. Jeg mener da at andres syn på f.eks dama mi, betyr veldig lite for mitt syn på henne. Hun er mitt valg uansett, uavhengig av alle andre.

.. Og derfor må du være med på å velge og godkjenne bikinien til damen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella, jeg prøvde meg med NudieBeach, men det gikk visst heller ikke bra, i følge Steinar... :ler:

Du får ikke lov ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Korrekt, fordi han ikke bryr seg om hva andre mener... Henger ikke på greip, Steinar.

Og jeg skal love deg at det er mye bedre, (Steinar) for ei kvinne menn snur seg etter å ligge på homseområdet på en nudie-beach, enn på en sjekkestrand. Merk mine ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får hun velge selv? Eller tvinger du henne til å bli sammen med deg? :skratte:

Jeg gjør så godt jeg kan for å tvinge henne i hvert fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt, fordi han ikke bryr seg om hva andre mener... Henger ikke på greip, Steinar.

Og jeg skal love deg at det er mye bedre, (Steinar) for ei kvinne menn snur seg etter å ligge på homseområdet på en nudie-beach, enn på en sjekkestrand. Merk mine ord.

Det er faktisk ikke påbudt å gå på en sjekkestrand heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør så godt jeg kan for å tvinge henne i hvert fall ;)

Wow, da må du være rimelig desperat;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Herregud, du er så treig- alle strender jeg har vært på, utenom den nevnte nudist-stranda, har det vært helt håpløst å være på, fordi man ikke får gå i fred, eller fordi det er et fesjå fra ville helvete.

Da foretrekker jeg å være i fred på en stor nudist-strand hvor ingen verken sjekker eller plager meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har ikke tenkt å la noen andre velge og godkjenne den i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har ikke tenkt å la noen andre velge og godkjenne den i hvert fall!

?! Ååå, så damen din kan ikke velge og godkjenne sitt eget undertøy og badetøy? Det er altså du som har siste ordet?

Kjære vene, skulle trodd det var snakk om godkjenning av langt mer alvorlige ting her enn en ussel bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, da må du være rimelig desperat;)

Tja, det må bli rett. Sånn sett er jeg rimelig desperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du er så treig- alle strender jeg har vært på, utenom den nevnte nudist-stranda, har det vært helt håpløst å være på, fordi man ikke får gå i fred, eller fordi det er et fesjå fra ville helvete.

Da foretrekker jeg å være i fred på en stor nudist-strand hvor ingen verken sjekker eller plager meg.

Jaja, det vet du vel best selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?! Ååå, så damen din kan ikke velge og godkjenne sitt eget undertøy og badetøy? Det er altså du som har siste ordet?

Kjære vene, skulle trodd det var snakk om godkjenning av langt mer alvorlige ting her enn en ussel bikini.

Riktig bikini er viktige saker det.

I hvert fall når det dreier seg om dama mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...