Gjest Prøvekandidat Skrevet 23. mai 2010 #261 Del Skrevet 23. mai 2010 Det er vulgært å vise for mye hud. Offentlig altså. Jeg syns forøvrig også at tatoveringer ofte er vulgært. Du, damer i den aldersgruppen du er på jakt etter tror jeg ikke viser så mye hud, så det trenger du ikke bekymre deg for. Uansett så vil du jo se det med en gang og derfor ikke legge an på henne, no problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 23. mai 2010 #262 Del Skrevet 23. mai 2010 Min (og min kjæreste sin) favorittbikini: Den var flott, sånne bikinier liker jeg og jeg har en lignende selv. Mannen hadde ingen problemer med strandlivet og meg i en sånn bikini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. mai 2010 #263 Del Skrevet 23. mai 2010 Er du ironisk nå? Godt observert Men jeg kan jo ikke bare tenke på meg selv heller, jeg må jo også tenke på at andre menn ikke skal se noe jeg ikke ønsker de skal se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. mai 2010 #264 Del Skrevet 23. mai 2010 Det blir vel ikke ditt problem. En slik dame vil du jo ikke ha, har du skrevet flere ganger. Det er veldig mange folk i dagens Norge som er bortskjemte, kravstore og har dårlig vett. Mangel på oppdragelse hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 23. mai 2010 #265 Del Skrevet 23. mai 2010 Hva synes du om disse bikiniene da? 2 http://sandrajeanette.bloggbyen.com/wp-content/blogs.dir/399/files/xpiirke.files.wordpress.com/gal/pictures/bikini2a.jpg 5 http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/08/11/article-0-023DD23D00000578-713_468x800.jpg Disse likte jeg best, og mannen hadde nok foretrukket nr. 2. Skal man få litt farge på huden så må man vise litt hud, og på stranda er det naturlig å gjøre det, og solbading i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. mai 2010 #266 Del Skrevet 23. mai 2010 Du, damer i den aldersgruppen du er på jakt etter tror jeg ikke viser så mye hud, så det trenger du ikke bekymre deg for. Uansett så vil du jo se det med en gang og derfor ikke legge an på henne, no problem. Så fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 23. mai 2010 #267 Del Skrevet 23. mai 2010 Så fornuftig Ja, for du legger vel ikke an på noen som ikke tiltrekker deg? Har dama lite klær på og har tatovering så skygger du vel banen vel? Og da har du bekymret deg over flere tråder uten grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciara* Skrevet 23. mai 2010 #268 Del Skrevet 23. mai 2010 Det sier seg selv at ei dame som er veldig attraktiv blir mye pes. Slike individer vil være konkurranseutsatt. Spesielt uheldig blir det hvis hun også er bortskjemt, kravstor og har dårlig vett. Som en del har. Hvorfor er det mye pes? Hvis du ikke er bra nok til å vinne kampen, fortjener du henne kanskje ikke? Synes for øvrig du har et svært rart syn på damer. Det virker som om du tror at de fleste som ser bra ut hopper på en ny mann med en gang vi får muligheten. Det gjør de færreste, faktisk. Det er vel heller bedre å være ei som er vant ti oppmerksomhet, og ikke å bry seg om det, enn å være ei som får sultne blikk fra en mann for første gang på veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. mai 2010 #269 Del Skrevet 23. mai 2010 Ja, for du legger vel ikke an på noen som ikke tiltrekker deg? Har dama lite klær på og har tatovering så skygger du vel banen vel? Og da har du bekymret deg over flere tråder uten grunn.. Hmmmmmmm - ja, du sier noe. Men det er bedre å være føre var vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. mai 2010 #270 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvorfor er det mye pes? Hvis du ikke er bra nok til å vinne kampen, fortjener du henne kanskje ikke? Synes for øvrig du har et svært rart syn på damer. Det virker som om du tror at de fleste som ser bra ut hopper på en ny mann med en gang vi får muligheten. Det gjør de færreste, faktisk. Det er vel heller bedre å være ei som er vant ti oppmerksomhet, og ikke å bry seg om det, enn å være ei som får sultne blikk fra en mann for første gang på veldig lenge. Poenget er at man ikke vil ha en kamp igjennom hele forholdet. Sikkert flott for dama med masse oppmerksomhet etc., men det blir altså altfor mye pes for mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciara* Skrevet 23. mai 2010 #271 Del Skrevet 23. mai 2010 Poenget er at man ikke vil ha en kamp igjennom hele forholdet. Sikkert flott for dama med masse oppmerksomhet etc., men det blir altså altfor mye pes for mannen. Hvorfor er det en kamp for mannen? Jeg får selv mye oppmerksomhet av gutta, men når jeg er i et forhold, så er jeg i et forhold. Jeg er kresen når jeg velger kjærester, så når jeg først har funnet en, vil jeg satse alt på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 23. mai 2010 #272 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvorfor er det en kamp for mannen? Jeg får selv mye oppmerksomhet av gutta, men når jeg er i et forhold, så er jeg i et forhold. Jeg er kresen når jeg velger kjærester, så når jeg først har funnet en, vil jeg satse alt på ham. Enig med deg. Jeg vet ikke helt hva Steinar ser for seg, må være noe sånt som at en haug med mannfolk alltid henger etter dama hans og kommer med forslag til dette og hint, og prøver å slå ned Steinar for å overta dama sånn at Steinar hele tiden må være klar til å kjempe. Sånn er det som regel ikke, de fleste menn nøyer seg med å se, kanskje de drister seg til å komme med et kompliment en sjelden gang.. men som sagt før i en annen tråd, komplimenter er ikke nok til å komme i buksa på de fleste damer. Og som Ciara sier, har man først valgt en kjæreste noe som betyr at man er i et forhold, så holder man seg til kjæresten uten at det byr på nevneverdige problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciara* Skrevet 23. mai 2010 #273 Del Skrevet 23. mai 2010 Enig med deg. Jeg vet ikke helt hva Steinar ser for seg, må være noe sånt som at en haug med mannfolk alltid henger etter dama hans og kommer med forslag til dette og hint, og prøver å slå ned Steinar for å overta dama sånn at Steinar hele tiden må være klar til å kjempe. Sånn er det som regel ikke, de fleste menn nøyer seg med å se, kanskje de drister seg til å komme med et kompliment en sjelden gang.. men som sagt før i en annen tråd, komplimenter er ikke nok til å komme i buksa på de fleste damer. Og som Ciara sier, har man først valgt en kjæreste noe som betyr at man er i et forhold, så holder man seg til kjæresten uten at det byr på nevneverdige problemer. Haha, du sier noe der Ikke vet jeg hvilke damer Steinar har vært i et forhold med, eller som gir han det inntrykket, men de fleste av mine venninner er veldig pene, og tro det eller ei - mange av dem er i et LANGVARIG forhold. I følge Steinar henger jo ikke dette på greip. Min konklusjon er derfor: Enten har Steinar et helt forskrudd syn på jenter, eller så omgås han damer som er så lette på tråden at de ikke er representative for Norges kvinnelige befolkning. Jeg hadde for øvrig syntes det var svært synd å velge en partner jeg ikke var hundre prosent tiltrukket av, fordi andre damer kom til å se på ham. Heldigvis er jeg sikker nok på meg selv, og guttene jeg velger, til ikke å la sånne faktorer påvirke valget mitt. Hvis sånne elementer spiller inn, har man store kommunikasjonsproblemer og et stort selvfølelseproblem, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 23. mai 2010 #274 Del Skrevet 23. mai 2010 Det er veldig mange folk i dagens Norge som er bortskjemte, kravstore og har dårlig vett. Mangel på oppdragelse hjemme. Du verden, for en oppsiktsvekkende observasjon! Det gjelder vel helst yngre generasjoner enn din. Slik jeg har forstått det, vil du ha en dame sånn fra ca. 10 år yngre enn deg, da er vel ikke dette problemet så altfor stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. mai 2010 #275 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvorfor er det en kamp for mannen? Jeg får selv mye oppmerksomhet av gutta, men når jeg er i et forhold, så er jeg i et forhold. Jeg er kresen når jeg velger kjærester, så når jeg først har funnet en, vil jeg satse alt på ham. Joda, høres fornuftig ut det der da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciara* Skrevet 23. mai 2010 #276 Del Skrevet 23. mai 2010 Joda, høres fornuftig ut det der da. Jepp, og jeg tror faktisk de fleste jenter tenker sånn. Enten må du ha hatt maks uflaks med jenter som er umodne, vinglete eller lite villige til å binde seg, eller så tolker du dem på en svært merkelig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 23. mai 2010 #277 Del Skrevet 23. mai 2010 Tråden ryddet Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 23. mai 2010 #278 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Det sier seg selv at ei dame som er veldig attraktiv blir mye pes. Slike individer vil være konkurranseutsatt. Spesielt uheldig blir det hvis hun også er bortskjemt, kravstor og har dårlig vett. Som en del har. Jeg for står ikke det at det er pes for de om du stoler på henne så hadde du ikke vært red for at andre menn skal se på henne eller sjekket henne opp. For de du viste at hun ville avise dem. nor det kommer til dorlig hvet og bortkjemt en trenger ikke å ha utsende med seg for å passe under der Endret 23. mai 2010 av green tea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. mai 2010 #279 Del Skrevet 23. mai 2010 Godkjent bikinien? Jaha? Badetøy er vel badetøy? Det er noe man bader i, hvilken rolle spiller det hvordan bikinien er? Så lenge man ikke går helt kliss naken ser jeg ikke problemet. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. mai 2010 #280 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg for står ikke det at det er pes for de om du stoler på henne så hadde du ikke vært red for at andre menn skal se på henne eller sjekket henne opp. For de du viste at hun ville avise dem. nor det kommer til dorlig hvet og bortkjemt en trenger ikke å ha utsende med seg for å passe under der Nei, det behøver ikke være en sammenheng mellom attraktivt utseende og det å være bortskjemt, men jeg tror det ofte vil være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg