Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da kan ikke bestemora di være gammel :ler:

har ikke sakt min bestemor har sånn...for jeg har ingen bestemor. slutt å styr dama di! du eier hun ikke

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jo, den var tekkelig, men det er jo ikke hele badedrakta.

Ja, den kunne jeg kanskje godkjenne :)

Svart er en bra farge syns jeg.

Jippi... Steinar godkjente tankinien min. :klappe:

(Jeg overså at du skrev "kanskje" med vilje)

Mens mannen min vil helst se meg i noe slikt, og [14428993]&pos=Matcha%20med%20-%20Pos%203]denne.

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, den kunne jeg kanskje godkjenne :)

Svart er en bra farge syns jeg.

Du virker helt forrykt! Kanskje godkjenne? Går det an å få noe mer tekkelig? Denne badedrakten skulle vel helst hatt lange ermer og ben, i hvert fall til knærne.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

EN jævla bestemorstruse??? :skratte:

Pssst..

Den øverste kanten kan brettes ned.

Jeg liker best thaimodeller, fordi de skjuler "mammamagen" min, og er mest flatterende til min kropp. ;)

Gjest Ciara*
Skrevet

Begriper ikke hva denne Steinar-fyren er så redd for! Han har vel uttalt at dama ikke bør være for attraktiv, så jeg tviler på at andre menn kommer til å niglo på henne :fnise:

Gjest Anjelika
Skrevet (endret)

Begriper ikke hva denne Steinar-fyren er så redd for! Han har vel uttalt at dama ikke bør være for attraktiv, så jeg tviler på at andre menn kommer til å niglo på henne :fnise:

Jeg tror ikke han trenger å være så redd for at han får seg dame i det hele tatt.

Forsåvidt burde det være ganske greit etter Steinar-logikk, i og med at antallet ufornuftige risikoer i Steinars hverdag ville skutt til værs om et menneske kom inn i livet hans.

Endret av Anjelika
Gjest Ciara*
Skrevet

Jeg tror ikke han trenger å være så redd for at han får seg dame i det hele tatt.

Forsåvidt burde det være ganske greit etter Steinar-logikk, i og med at antallet ufornuftige risikoer i Steinars hverdag ville skutt til værs om et menneske kom inn i livet hans.

Det er sant. Men noen tidligere i tråden spurte om han hadde fast følge, da sa han at "det var under utredning."

Gjest Anjelika
Skrevet

Det er sant. Men noen tidligere i tråden spurte om han hadde fast følge, da sa han at "det var under utredning."

Aha. Kanskje de er i prosessen med å gjennomgå regelverket hans. Da det er en ganske lang liste krever det nok et par år, en uavhengig komité og en håndfull advokater.

Skrevet

Oh, jeg har en sånn gammel badedrakt faktisk hehe.. Fikk den av mormor .. er fra 50 tallet!

Skrevet (endret)

Det sier seg selv at ei dame som er veldig attraktiv blir mye pes. Slike individer vil være konkurranseutsatt.

Spesielt uheldig blir det hvis hun også er bortskjemt, kravstor og har dårlig vett. Som en del har.

Endret av Steinar40
Skrevet

Ja, det er som det sies - det er fordeler og ulemper med alt i livet.

Så spørsmålet er bare om det er flere fordeler enn ulemper med dama :klø:

Skrevet

Oh, jeg har en sånn gammel badedrakt faktisk hehe.. Fikk den av mormor .. er fra 50 tallet!

Tøft! :smoke: hehe

Skrevet

Men jeg kan ikke bare tenke på meg selv vettu.

Er du ironisk nå?

Gjest Eurodice
Skrevet

Det sier seg selv at ei dame som er veldig attraktiv blir mye pes. Slike individer vil være konkurranseutsatt.

Spesielt uheldig blir det hvis hun også er bortskjemt, kravstor og har dårlig vett. Som en del har.

Det blir vel ikke ditt problem. En slik dame vil du jo ikke ha, har du skrevet flere ganger.

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Det blir vel ikke ditt problem. En slik dame vil du jo ikke ha, har du skrevet flere ganger.

Jeg skjønner ikke problemet, han går vel ikke på jakt etter noe han ikke er interresert i?. Det ville jo ikke være særlig fornuftig?! :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...