Gå til innhold

Velge bikini for dama?


Tabris

Anbefalte innlegg

Så det du tror Steinar, er at om du ikke er med og passer på, vil dama du er sammen med, dama du har valgt fordi det er noe ved henne som tiltaler deg (herunder også hennes klesstil) plutselig forandre seg, gå amok og kjøpe den bikinien med minst stoff og mest vulgære snittet hun bare finner?

Neida, det tror jeg egentlig ikke :)

Men det kan være kjekt å passe litt på henne for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå overgår du deg selv Steinar, dette er det absolutte lavmål du har ytret din mening om her på KG. Er det mulig sier jeg bare, du skulle visst levd på 1700 tallet du gitt.

Du snakker så fint om respekt til tider i div. tråder, men en kan jo lure hvor langt den stikker da med disse uttalelsene. Du kan ikke få respekt hvis du ikke gir respekt, og det er jo tydelig at du ikke respekterer kvinner.

Om jeg treffer en slik en som deg, som begynner å kontrollere meg om mine valg, nei, da stikker jeg. Makan!

Jeg trenger ikke å kontrollere noen når man kommuniserer i sammen og blir enige.

Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dama skifter under håndkle på badestranda er heller ikke noe særlig altså!

Tror nesten jeg skal forby det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

At dama skifter under håndkle på badestranda er heller ikke noe særlig altså!

Tror nesten jeg skal forby det.

Skal du forby det? Du vil heller at hun går rundt med våt bikini og får soppinfeksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg trenger ikke å kontrollere noen når man kommuniserer i sammen og blir enige.

Deilig!

Jeg har ikke orket å lese alt du skriver, men jeg har ennå til gode å se at du forteller oss hvorfor du mener du har behov for og rett til å ha kontroll over et menneske som liksom skal være din partner og kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine forsøk på å provosere blir bare tydeligere og tåpeligere, Steinar. Det er tydelig at du bare skriver i håp om å få reaksjoner, det hele blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du forby det? Du vil heller at hun går rundt med våt bikini og får soppinfeksjon?

Hmmmmm, når du sier det sånn.

Men jeg liker det dårlig ettersom jeg vet at mange passer på å ta seg en titt.

Mannfolk er mannfolk - tro aldri noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

At dama skifter under håndkle på badestranda er heller ikke noe særlig altså!

Tror nesten jeg skal forby det.

Det er jeg enig med deg i. Det er mye lettere å skifte uten å ha håndkle rundt seg, det er bare i veien :ironi: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke orket å lese alt du skriver, men jeg har ennå til gode å se at du forteller oss hvorfor du mener du har behov for og rett til å ha kontroll over et menneske som liksom skal være din partner og kjæreste.

I et parforhold ønsker begge parter å ha en viss kontroll over den andre - vil jeg påstå.

Det blir rimelig naivt å innbille seg at man kan oppføre seg som singel når man lever i sammen i et parforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

At dama skifter under håndkle på badestranda er heller ikke noe særlig altså!

Tror nesten jeg skal forby det.

Ja, det er vanskelig å skifte bikini under håndkle på stranda; man skulle helst hatt tre armer.

Jeg er helt enig med deg i dette; det enkleste er jo å skifte UTEN håndkle rundt seg :jepp:

Det aller enkleste vil jo tross alt være å ta med damen din på nudiststrand, Steinar. Da slipper du å bekymre deg for bikini og håndkleskift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vanskelig å skifte bikini under håndkle på stranda; man skulle helst hatt tre armer.

Jeg er helt enig med deg i dette; det enkleste er jo å skifte UTEN håndkle rundt seg :jepp:

Det aller enkleste vil jo tross alt være å ta med damen din på nudiststrand, Steinar. Da slipper du å bekymre deg for bikini og håndkleskift :)

Pøh! Blir aldri aktuelt. Hun er bare for mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

I et parforhold ønsker begge parter å ha en viss kontroll over den andre - vil jeg påstå.

Det blir rimelig naivt å innbille seg at man kan oppføre seg som singel når man lever i sammen i et parforhold.

Du er temmelig paranoid vil jeg påstå. Hvordan er din oppfatning av hvordan single i sin alminnelighet oppfører seg i motsetning til når man lever i et parforhold? Fortell meg det i klartekst, er du snill, jeg har tungt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvordan reagerer damen din da, Steinar, om du forteller at du nå forbyr henne å skifte under et håndkle på stranda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er temmelig paranoid vil jeg påstå. Hvordan er din oppfatning av hvordan single i sin alminnelighet oppfører seg i motsetning til når man lever i et parforhold? Fortell meg det i klartekst, er du snill, jeg har tungt for det.

Tja, når man er singel så gjør man akkurat som man selv vil - noe man ikke kan gjøre lenger i et parforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan reagerer damen din da, Steinar, om du forteller at du nå forbyr henne å skifte under et håndkle på stranda?

Det vet jeg ikke ennå ;)

Men likte ikke dette med at hun kan få sopp av våt bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Jeg er litt nytsgjerrig på hva som er for vulgært på stranda.. De fleste går jo i vanlig bikini liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nok ikke mange menn av mitt kaliber her vettu - dessverre for dere :smoke::ler:

Å, så uendelig trist for oss. Boo-f**king-hoo.

Ha meg unnskyldt mens jeg tusler til kjøleskapet og henter min Bollinger for å skåle for et liv i salig Steinar-frihet.

Endret av AngeliqueW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg skulle faktisk ha godkjent bikinien først. Og skulle hun gå på stranden uten meg, så måtte det vært et unntak. Det naturlige hadde vært at vi var i sammen.

regner med at dama får bestemme når du skal runke også da! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg trenger ikke å kontrollere noen når man kommuniserer i sammen og blir enige.

Deilig!

Sant nok, men i ditt hode er jo alt på dine premisser, dine vurderinger og avgjørelser.Da er det ikke mye enighet, unntagen hun er veldig underdanig og lar deg ta styringa.

Hadde leieboere som var slik jeg, han virket hyggelig han, hun og, men hun kunne jo ikke ta en avgjørelse, uansett hvor liten og ubetydelig avgjørelse det var. Jeg måtte høre med han fikk jeg alltid beskjed om. Hmrf :frustrert:

Jeg syntes oppriktig synd på henne da, noe så viljeløst og antakelig lydig menneske var skremmende å møte. Jeg antar det er ei slik ei som vil fungere med deg, Steinar40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at dama får bestemme når du skal runke også da! :skratte:

Trenger ikke det med dame vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...