AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #581 Del Skrevet 20. januar 2013 Da jeg var liten var jeg og pappa på butikken, vi stod i kø da jeg fant det for godt å brøle til pappa at dama foran oss hadde mere skjegg enn ham -UAB Anonym poster: 39a530a7b5ffaf57a442c1dd189e5b52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest susidusi Skrevet 20. januar 2013 #582 Del Skrevet 20. januar 2013 Lillebroren min, som da var 4 år, ble fortalt at storesøsteren vår var gravid. Tror ikke han koblet det helt, før han så at magen ble stor, og hun var ganske diger mot slutten. "Ja, men det er fordi hun har en baby inni magen sin det", sa jeg. Så etter at hun hadde dratt hjem, sier han "Tenk at xxx har SPIST en baby da.. Det var ikke særlig snilt" Han var overbevist om at babyen var spist, og skjønte ikke hvordan hun ellers hadde fått en baby INNI magen sin. Så ble hun gravid igjen for et års tid siden, og da var lillebror snart 6 år, og denne gangen sa han "Nå MÅ vi fortelle henne at hun må slutte å spise de stakkars babyene!!!" 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sága Grotesque Skrevet 20. januar 2013 #583 Del Skrevet 20. januar 2013 I butikken med min venninne og hennes lillebror en dag det var mye folk, hvor lillebroren hennes plutselig peker på en mann og hyler: "HAN PROMPA! HAN PROMPA! HØRTE DERE DET ELLER, HAN PROMPA!!!" En annen gang med samme unge, jeg skulle se etter ham mens venninna mi var innom en butikk, da han plutselig begynner å løpe nedover gangen. Jeg løper etter ham, hvorpå han begynner å skrike for full hals: "HJELP! HJELP! JEG BLIR KIDNAPPET! HJELP!" 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #584 Del Skrevet 25. januar 2013 Herregud, jeg elsker denne tråden!!! MER MER!! Anonym poster: 55952600f6e54dad719c663d8398d2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest susidusi Skrevet 25. januar 2013 #585 Del Skrevet 25. januar 2013 Dette har jeg blitt fortalt av mamma fra jeg og tvillingsøsteren min var små.. sånn typ 2-3 år gammel Mamma hadde besøk av noen venner, og de var ute på trappa å røykte en liten stund. Mens de var ute hadde jeg og søstra mi tatt ALLE truseinnleggene til mamma og klistret de på alle vinduene på stua. Vi gikk til slutt tom, og hadde da husket at mamma brukte jo å legge disse i søppelbøtta på badet da hun var ferdig med de. Så joda... på vinduene hang det også brukte truseinnlegg. Noe så grusomt. Mamma var visst flau som bare det... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 25. januar 2013 #586 Del Skrevet 25. januar 2013 Vi gikk til slutt tom, og hadde da husket at mamma brukte jo å legge disse i søppelbøtta på badet da hun var ferdig med de. Oh nooo, hahaha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miren Skrevet 26. januar 2013 #587 Del Skrevet 26. januar 2013 Var med mamma på butikken. Så var det en dame som sto og la noen bind oppi en pose. Og da ropte jo jeg at, mamma, den dama bruka samme bleier som deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 26. januar 2013 #588 Del Skrevet 26. januar 2013 Dette har jeg blitt fortalt av mamma fra jeg og tvillingsøsteren min var små.. sånn typ 2-3 år gammel Mamma hadde besøk av noen venner, og de var ute på trappa å røykte en liten stund. Mens de var ute hadde jeg og søstra mi tatt ALLE truseinnleggene til mamma og klistret de på alle vinduene på stua. Vi gikk til slutt tom, og hadde da husket at mamma brukte jo å legge disse i søppelbøtta på badet da hun var ferdig med de. Så joda... på vinduene hang det også brukte truseinnlegg. Noe så grusomt. Mamma var visst flau som bare det... Jeg tror jeg villa ha gravd meg ned om jeg var moren din, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 26. januar 2013 #589 Del Skrevet 26. januar 2013 Dette har jeg blitt fortalt av mamma fra jeg og tvillingsøsteren min var små.. sånn typ 2-3 år gammel Mamma hadde besøk av noen venner, og de var ute på trappa å røykte en liten stund. Mens de var ute hadde jeg og søstra mi tatt ALLE truseinnleggene til mamma og klistret de på alle vinduene på stua. Vi gikk til slutt tom, og hadde da husket at mamma brukte jo å legge disse i søppelbøtta på badet da hun var ferdig med de. Så joda... på vinduene hang det også brukte truseinnlegg. Noe så grusomt. Mamma var visst flau som bare det... Fyttigrisen da!!! Jeg har vært ut for et par kjipe opplevelser med kaffebesøk+valp+brukte bind fra bøtta på badet, men den der var verre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 26. januar 2013 #590 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg og broren min boret hull i stuegulvet, fordi vi tenkte at mamma og pappa ville syntes det var rasende festlig å kunn spionere på naboene under... Ikke så veldig populært akkurat, og vi hadde laget noen stygge hull i den dyre nye parketten 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 26. januar 2013 #591 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg og broren min boret hull i stuegulvet, fordi vi tenkte at mamma og pappa ville syntes det var rasende festlig å kunn spionere på naboene under... Ikke så veldig populært akkurat, og vi hadde laget noen stygge hull i den dyre nye parketten å gurimalla. hadde jeg vært en av foreldrene så tror jeg at jeg hadde dødd. hvordan reagerte de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 26. januar 2013 #592 Del Skrevet 26. januar 2013 å gurimalla. hadde jeg vært en av foreldrene så tror jeg at jeg hadde dødd. hvordan reagerte de? først var de ganske målløse, men når de hadde fått summet seg litt, måtte vi tømme sparegrisene våre for å "betale for skadene". Var jo ikke på langt nær nok penger, men vi lærte oss i hvert fall at ting koster penger... Husker jeg var skikkelig skuffet og lei meg. Vi trodde jo oppriktig at det var en knallgod ide. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 27. januar 2013 #593 Del Skrevet 27. januar 2013 først var de ganske målløse, men når de hadde fått summet seg litt, måtte vi tømme sparegrisene våre for å "betale for skadene". Var jo ikke på langt nær nok penger, men vi lærte oss i hvert fall at ting koster penger... Husker jeg var skikkelig skuffet og lei meg. Vi trodde jo oppriktig at det var en knallgod ide. huff ja. men de takla det vel ganske bra da. De hylte sikkert innvendig men de tok det iallefall med fatning og klikka ikke. Men det kan man jo heller ikke gjøre foran unger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #594 Del Skrevet 27. januar 2013 Denne MÅ jeg ta anonymt. Familieselskap og en liten har en samtale med mora si: Jenta: "Hvor gammal er hun som sitter der borte?" (peker på en eldre dame) Mora svarer at hun er på alder med jenta si bestemor. Jenta: "Men hvorfor har hun sånn som henger ned da??" (peker på haka og halsen sin og mimer med stor iver noe stort og rundt) PS: denne eldre damen hadde nok så utpreget kalkunhals Mora: "Det er ikke noe som har spesielt med alder å gjøre" Jenta: (høyt) "Jeg vil også ha sånn som henger neeeed!!" Holdt på å tisse på meg av latter ! Anonym poster: a98e57aa4095f7ed18dc77d3a34c0d7e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #595 Del Skrevet 28. januar 2013 Jobbet i en barnehage hvor halvparten av barna var funksjonshemmede, og vi hadde et digert basseng vi svømte/lekte i hver dag. En dag kom mor og far og henta sin håpefulle 5 åring......og han sa: Pappa, vet du hva? Han J......M......har MINST dobbelt så stor tiss enn det du har.....han la ekstra stor trykk på MINST, lesba litt...... Jeg var bare 22 år når jeg jobbet der, men merket at damene i barnehagen fikk interesse for meg, og dette ble spøkt med på julebordet dette året. Hele situasjonen var flaut, for far og mor og meg og de som fikk dette med seg. Velger å være anonym og kan legge til at "tissen" min ikke er så diger, som man skulle tro Anonym poster: d37273cad2b99e65eaf0618cfb68e549 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #596 Del Skrevet 28. januar 2013 Jobbet i en barnehage hvor halvparten av barna var funksjonshemmede, og vi hadde et digert basseng vi svømte/lekte i hver dag. En dag kom mor og far og henta sin håpefulle 5 åring......og han sa: Pappa, vet du hva? Han J......M......har MINST dobbelt så stor tiss enn det du har.....han la ekstra stor trykk på MINST, lesba litt...... Jeg var bare 22 år når jeg jobbet der, men merket at damene i barnehagen fikk interesse for meg, og dette ble spøkt med på julebordet dette året. Hele situasjonen var flaut, for far og mor og meg og de som fikk dette med seg. Velger å være anonym og kan legge til at "tissen" min ikke er så diger, som man skulle tro Anonym poster: d37273cad2b99e65eaf0618cfb68e549 Hahaha! Broren min gjorde noe lignende da han var ung også, men husker ikke historien i skrivende stund! hvordan hadde han sett "tissen" din egentlig Eller var det bare noe som bare ploppet ut av han uten noe hold Anonym poster: 7943dcf9f5141885da676f834cf364d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #597 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg og bestevenninna mi og hennes 6 år gamle datter var på butikken sammen. I køen så tar jentunge og klyper mannen foran oss i rompa, så sier hun faen meg, om meg "tante Kari har ikke kjæreste, vil du gifte deg med henne?" Jeg ble så flau at jeg trodde jeg skulle dø. Mannen sa forøvrig "nei, hehe, jeg er nok gift jeg " Anonym poster: 764d694aa066175cd9b3b35deeda0659 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #598 Del Skrevet 2. februar 2013 Mer, kom igjen :D Anonym poster: 462e13e31d128e1187947acfd0f35216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2013 #599 Del Skrevet 2. februar 2013 Dette er noe kjæresten min sa til tanta si ikke så lenge etter han falt i vannet over brygga og holdt på å drukne...han var ca 4-5år. De gikk i butikken for å kjøpe han is etter hendelsen. Mens de står i kø så promper han relativt høyt og ser på tanta si og roper ut "tante det var deg!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2013 #600 Del Skrevet 2. februar 2013 Sikkert mange som har fått med seg denne, men jeg bare må legge den ut her... http://nhi.no/sykdommer/hud/har-og-hodebunn/trikotillomani-13787.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå