Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når vi dro hjem med datteren vår fra sykehuset(vår fjerde baby) utbryter den eldste store broren på 6 år:"åhhh mammaaa må vi ta med denne hjem å?"

En dag da lillesøster og storebror kranglet (de var 8 og 14) kalte storebroren lillesøsteren "drittunge" hun svarte da tilbake "det heter ikke unge, det heter barn!"

Ikke pinlig men litt søt/morsomt❤😊

Endret av Erica❤
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Denne var ikke pinlig, bare søt:

En venninne ventet barn og fortalte datteren at det blir en gutt.

Datteren på 3 år: Skal jeg bli storebror? :fnise:

Anonym poster: 235243ae6d7f160db8c980e601149844

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg var liten syntes jeg det var veldig morsomt å lage grimaser i tide og utide. Kunne f.eks smile og blunke litt til en eldre dame ved kassa, og når damen så kom bort for å hilse på, flekket jeg tenner og strammet musklene så ansiktet ble helt rødt mens jeg gurglet og knurret :fnise: Så ut som satans avkom!

En gang var jeg med mamma i butikken og så en pakke med tyggis som lignet på en type vi pleide å kjøpe i Sverige som mamma likte så godt. Slengte like så godt en haug med sånne på båndet mens mamma ikke så på, for å være snill mot henne. Hun så storøyd på meg og spurte hvorfor jeg gjorde det. Da sa jeg høyt og tydelig at "Men mamma, det er jo sånne du liker så godt!" I ettertid fant jeg ut at det ikke var tyggis, men kondom med masse artige smaker :laugh:

Anonym poster: 86ce24c9b96fe9ac71525f10554e4383

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med meg søsteren(4) til typen min på bussen. Jeg visste at hun pleide å snakke veldig høyt og kommentere alt hun så. Spesielt om andre mennesker. Så før vi gikk inn på bussen sa jeg til henne at hvis hun så noe som hun syntes var rart så kunne vi snakke om det når vi kom hjem igjen.

Vi gikk inn på bussen, etter kort tid kom det inn en ganske stor mann. Hun reiser seg opp, peker på mannen og roper: Han store mannen kan vi snakke om når vi kommer hjem :rodme:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde med meg søsteren(4) til typen min på bussen. Jeg visste at hun pleide å snakke veldig høyt og kommentere alt hun så. Spesielt om andre mennesker. Så før vi gikk inn på bussen sa jeg til henne at hvis hun så noe som hun syntes var rart så kunne vi snakke om det når vi kom hjem igjen.

Vi gikk inn på bussen, etter kort tid kom det inn en ganske stor mann. Hun reiser seg opp, peker på mannen og roper: Han store mannen kan vi snakke om når vi kommer hjem :rodme:

En sånn har jeg lest tidligere i tråden også, om en jente som sa det samme.

Anonym poster: 794215e3d2b3eaaea1460b9b8c408fb4

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Mammas historie fra da hun jobbet i barneskolen. Under en time hvor temaet var Noahs ark, rekker Lisa opp hånda og spør: Lærer? Levde du da?

Samme jente spurte også mamma om hvor mange år hun ble ett år hun hadde bursdag. Mamma svarte 40, hvorpå jenta sier: Herregud! Går det an å bli så gammel og fremdeles leve?!

Mamma fikk boosta selvtillitten der, gitt *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye morsomt her :D

for noen år siden hadde jeg med den nye kjæresten min på bursadags selvskap, da tantungen min på 7 oppdager dette utbryter hun høyt

"har du ny kjæreste IGJEN?"

jeg ble litt flau og svarte forsiktig "ja jeg har nok det"

fortsatte hun med "hvor mange kjærester har du egentlig hatt nå a?"

jeg hadde ikke hatt så mange som hun skalle ha det til, men jeg hadde bodd hos dem tidligere og hun anntok alltid at så fort jeg snakket med en fyr var vi kjærester...

samme jentungen kom noen år tidligere bort til meg på stranda hvor jeg satt med venninna mi. hun sa"hei anna, vil du komme bort på teppet vårt å få sex? vi har kjøpt masse sex vi" hun mente kjeks men kj lyden var visst litt vanskelig.

når jeg var veldig liten var jeg ikke veldig vandt med negere, så når jeg så en rett etter å ha begynnt i barnehagen utbrøt jeg høyt og tydelig

"HAN var MØKKETE han" og pekte. mamma var litt flau kan man si.

når jeg var med elskeren min på familiemiddag var broren hans på 8 veldig glad i meg.

i begynnelse var det kommenterer var ganske flørtete, jeg tok det ikke særlig seriøst, syntes bare det var litt søtt at han prøvde å ta over "dama" til sin nesten 20år eldre bror.

uttpå kvelden fortalte elskeren at vi skulle flytte sammen, da jeg hørte lillebroren hviske, litt for høyt, "Da blir're skikkelig knullings vettu" inn i øret på broren sin. jeg var for sjokket over språket på guttungen til å si noe.

haha, nå satt du hukommelsen min i spinn. Da jeg var liten skulle vi på mart'n i nærheten, og jeg var heller ikke så vandt med mørhuda menneske med burka. Gikk med mamma og fikk øye på ei dame med en sånn burka og ble ilende sint og ropte til mamma "hvorfor sa du ikke at man skulle kle seg ut som spøkelser i dag?!".

Tror mamma skulle ønske at bakken åpnet seg en liten stund der.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min på tretten beskriver en person: han var veldig gammel, litt yngre enn deg kanskje...

Endret av Erica❤
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi var på besøk til svigers, og minstejenta elsket å stå opp sammen med farmora si tidlig om morgenen. Mannen og meg benyttet anledningen til en liten kjapp en før vi og sto opp for å spise frokost med resten av familien.

Da jeg kom inn på stua så løper minsten mot meg og klemte meg, med hodet inntil pysjbuksa.

Så kommer det høyt fra den unge, håpefulle; "Mamma; du lukter sau"..... Asså............jeg tror jeg døde litt på meg ei stund der.

Anonym poster: 721baf3b006d67f40ee0aaa76e206dd9

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med meg minstejenta (3 år) på kjøpesenteret. Vi går rundt å kikker, og så kommer en litt fyldig dame gående i motsatt retning. Jenta mi smiler pent til damen, og damen smiler tilbake, rett etter vi har passert hverandre utbryter 3 åringen entusiastisk " Mamma! Det er TYKKE damer også her!" .

Jeg blie litt flau ja...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi var på besøk til svigers, og minstejenta elsket å stå opp sammen med farmora si tidlig om morgenen. Mannen og meg benyttet anledningen til en liten kjapp en før vi og sto opp for å spise frokost med resten av familien.

Da jeg kom inn på stua så løper minsten mot meg og klemte meg, med hodet inntil pysjbuksa.

Så kommer det høyt fra den unge, håpefulle; "Mamma; du lukter sau"..... Asså............jeg tror jeg døde litt på meg ei stund der.

Er jeg veldig treg om jeg ikke tok denne? :klo:

Anonym poster: 878de6d91b3eb0f19f7cf36394079878

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er jeg veldig treg om jeg ikke tok denne? :klo:

Luktet sikkert litt etter at hun hadde hatt sex:p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Luktet sikkert litt etter at hun hadde hatt sex:p

Lukter man sau etter å ha hatt sex?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå var jo dette det barnet hennes sa.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tok med bror min på da 4 år på trikken. Dette var midt i onepiece-perioden, da alle fjortisene gikk rundt med det og syntes de var kule. Det kom inn en jentegjeng, alle i onepiece, og lillebroren min ser begeistret på dem, reiser seg opp i setet, peker og begynner å synge Teletubby-sangen for full hals, samtidig som han veiver entusiastisk med armene og prøver å få meg til å se. Fikk ham ikke ned igjen heller, han var stoooor teletubbyfan, nemlig! :fnise:

Og så husker jeg da den andre bror min på 12 så LOTR-filmene for første gang. Det viste seg at han nærmest hadde et talent for å etterligne Gollum, og med den tynne, beinete kroppen hans komme han også imitere ham veldig bra. (Nei, vi sulter ham ikke! :danse: ) Iallfall; guttungen forsvant en dag vi var i butikken, og jeg fant ham igjen ved frysedisken. Rettere sagt krøpet sammen på Gollum-vis like bak et hjørne; der satt han på huk og niglodde på alle som så på ham og strøk en ring han hadde i hånden og hveste "MY PRECIOUSSSSSSSSS!" med jevne mellomrom. Var en del som kvapp der ja! :laugh:

Anonym poster: 86ce24c9b96fe9ac71525f10554e4383

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Dette kom fra en barnemunn, hvis du leste teksten. Ingen som lukter sau etter sex, såvidt jeg vet, men hva en 4-åring får seg til å si er ikke godt å si!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette kom fra en barnemunn, hvis du leste teksten. Ingen som lukter sau etter sex, såvidt jeg vet, men hva en 4-åring får seg til å si er ikke godt å si!

Var vel heller hvorfor dette var så flaut som var poenget. Ingen andre kunne jo vite at han evnt refererte til lukta av sex.

Anonym poster: 9399c44d94d4ad79dc8c003ae108cbc7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var vel heller hvorfor dette var så flaut som var poenget. Ingen andre kunne jo vite at han evnt refererte til lukta av sex.

Anonym poster: 9399c44d94d4ad79dc8c003ae108cbc7

Jeg tror nok svigers skjønte hvorfor det luktet spesielt av skrittet mitt når barnebarnet utbrøt dette jo..... Hun var så lita, at hodet hennes var i høyde med skrittet mitt da hun klemte rundt meg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bartenina

En venninne fortalte meg en gang om hennes tantebarn på 3 år tror jeg, som hadde fått seg en noe spesiell "hobby".

Når de var i matbutikken og hun satt i handlevognen som mor dyttet, så sa hun stille og rolig "hjelp...hjelp...hjelp".

Tror ikke mor syntes det var så morsomt, for når hun prøvde å hysje på henne, så følte hun at alle trodde hun var skyldig i barnemishandling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...