Gå til innhold

Strenge Frk. Gerds fangehule

Strenge Frk.Gerd

Anbefalte innlegg

Resultatet blir sabla bra! :briller:

Men vi er -ekstremt- nøye nå..Jeg er ung, lat og ville kanskje ikke ha vært så sinnsvakt nøye ( Vi har fikser alle mulige tenkelige og utenkelige detaljer.. oi der var det en ledning som lå litt stygt.. den fikser vi, og så bruker vi akryl på sprekken.. oi.. her var det et skruehull. sparkel takk..sååå må vi pusse pent over der vi har sparklet ja.. oi, en liten flekk der.. nå må vi vaske).. men pappa er av den gamle skolen og vil helst at man skal etterlate alt perfekt pent og pyntelig. Og jeg er jo enig i at det er flott å etterlate ting pent og pyntelig selv om det sikkert er noen latsabber som kjøper kåken.. samt at han er entusiastisk og iherdig på hjelpingen (han har jo jobben sin ved siden av dette).. og det gjør at jeg også innser at jeg må bare stille opp 100% på alt han sier og nikke pent.. Selv når han er helt narvestad.

Er jo bare en uke igjen da.. vi har holdt på med ryddingen og alt sammen siden april. Jeg leker med tanken på hva hadde jeg gjort hvis jeg hadde våknet i morgen tidlig og all denne harde jobbingen hadde bare vært en drøm.. og jeg hadde våknet i april med all jobben foran meg på nytt! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hogwash

Tror ikke jeg vet av noen fedre som ikke har blitt mer og mer Narvestad med årene...

Har du tenkt å belønne deg/dere skikkelig når dere er ferdige?

Virker som dere fortjener noe utfra skriveriene her inne ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belønning skal det bli ja! :sjarmor:

Har i første omgang tenkt å huke tak i de hittils 10 stykker som har hjulpet i en eller annen grad, og invitere de på en feiring hvor jeg går til innkjøp av det hjertens lyster av mat og drikke! :briller:

Så fort kåken er solgt såklart.. har ikke råd før det.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ja, hun er vel oppe snart!

Japp.. seng og søvn ja.. :natti:

Godnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå bør du komme deg i seng så du ikke får kjeft av Suzy! :ler:

Haha! Ja, hun er vel oppe snart!

Japp.. seng og søvn ja.. :natti:

Godnatt!

:hoho:

Ja her er jeg og sjekker at alt er på stell altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover også bare om natta... Men det derre deadlinepresset er som 10 kopper kaffe + en bøtte med iskaldt vann hver morgen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en smule imponert nå altså... Hadde ikke fungert med så lite søvn - uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har seige seeeige gener. :ler:

Kommer fra farsfamilien.. pappa har tidvis arbeidet 3-4 dager i strekk.. uten søvn, uten pause, lite mat og MYE kaffe. Rekorden var 5 dager...men da var han et vrak.

Min rekord er 3 dager.. så jeg er ikke like tøff.. men jeg takler 3 dager uten videre noe problem så det skjer ofte under eksamenstider og oppgaveinnleveringer. :sjenert:

Da bare kjører jeg på non-stop til jeg er ferdig, har faktisk fått best karakterer av den metoden også.

Haha, vi er litt sånn Trekk-opp-mennesker hvis man først trekker oss opp så går vi til vi stuper. :ler:

Nå har jeg vasket alle gulvene, listene, vinduene og karmene for n'te gang.. fotografen kommer om en halvtime.. så da har jeg tid til en halv kopp kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss - helt motsatt av meg altså - jeg er mer på jevn energi og må ha mine sju til åtte timer hver natt hvis ikke blir det helt galt og full ubalanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjetter at de aller fleste er bygget slik at man trenger jevnt påfyll av søvn og mat. Det er nok det sunneste også! :ler:

Tror det verste man kan finne på er å bli med meg på ferie, f.eks interrail turene et par har slengt seg på mer eller mindre frivllig. De blir som regel til rene overlevelsesturer- Jeg elsker jo å bli møkkete, utmattet og skrubb-sulten etter dager fulle av utfordringer og opplevelser.. med andre ord ikke så avslappende og rehabiliterende.

Det er snakk om å bli kidnappet den ene dagen i livet de gikk på en smell og ble fulle nok til at de ga et rungende "Ja, jeg blir med på interrail nå med en eneste gang jeg. Skal bare pakke sekken.. sees om 15 min!" (jepp, jeg kidnapper fulle folk!)

Innen de har fått igjen sans og samling befinner de seg i københavn hos en av de mange vennene mine i utlandet de aldri har hørt om før, med en tilfeldig pakket sekk og interrail billett. Og så går det ville eventyret videre..

WEEE! Fikk nettopp beskjed om at to venner fra utlandet kommer på årets hagefest som er yikes.. om 1 uke..! :S

Nå sitter jeg og venter på at malingen skal tørke.. og lurer på om jeg ikke skal rydde opp heimen imens (jeg bor rett ved mamma sin leilighet.. så er bare å stikke hjem og fortsette der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Jeg har hvite prikker i hele ansiktet og en hvit flekk på nesa. Jeg ser ut som et fantasidyr! :ler: Herlig!

Forhåpentligvis får jeg enda flere malingsprikker i ansiktet innen i morgen kveld da jeg skal ut og feire en vennine på kvelden.. så kan jeg vise frem prikke-fjeset mitt! :ler: Gleder meg!

Bare synd at det er kun hvite prikker.. er litt kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...