Gå til innhold

Strenge Frk. Gerds fangehule


Strenge Frk.Gerd

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Synes han romkompisen høres genial ut. Sier hva han mener, går så over til å gjøre det beste utav situasjonene. Panikk -> handling = genialt.

Jøje! Der har vi formelen for livet folkens :cool: Nobelprisen kan settes på gavebordet *hoste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes han romkompisen høres genial ut. Sier hva han mener, går så over til å gjøre det beste utav situasjonene. Panikk -> handling = genialt.

Jøje! Der har vi formelen for livet folkens :cool: Nobelprisen kan settes på gavebordet *hoste*

:hoho: Jaggu sant - men kanskje aller mest formelen for arbeid (for min del). Det haster ikke før det virkelg gjør det og da yter man sitt beste :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, skal si han fikk fart på seg! Stakkars mann!

Men skal sies at det var min far det var mest synd på.. Var han sitt hus jeg inviterte så mange til.. :sjenert:

Men min far er alltid fornøyd så lenge han får flørte med alle de ufattelig vakre og sjarmerende venninene mine! :lur:

Men han synes selvsagt at alle kvinner er ufattelig vakre.. Han har det med å få de fleste damer, uansett alder til å fnise og rødme som skolejenter med spøkefulle kommentarer som

"Fy du var da en herlig bamsemums! Si meg, er du fyllt med krem og syltetøy?!"

"Mraar! Du er et deilig grønt eple jeg skal bite i! Pass deg, nå kommer jeg og skreller deg!!"

"Jeg skal kaste deg i stekepanna og brune deg, din deilige biff!"

Mange som sier at jeg burde lage en sitatbok med alt det rare han sier. :P

Enig i at panikk er den beste motivasjon for effektivitet! Panikk er jeg også rimelig god på! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens sang!

Viste seg at frk turist fra NYC var også enke.. og at vi har mye av samme bakgrunn.. Spesielt.. men veldig ja hva skal man si.. det er utrolig å møte noen som forstår deg på et dypt dypt nivå! (jeg har drukket masse rødvin! Jeg frafaller derfor alt ansvar for all sentimentalt søl jeg skriver på KG i natt når jeg kommer hjem! Eventuellt skylder på "kunstnersjel" Men queen er søren i meg GENIALT!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Den sangen... Og viten om hans viten da han sang den... *frysninger* Og DEN stemmen! Ingen over, ingen ved siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant??!! Får også gåsehud og frysninger. Freddie var en eksepsjonell artist!

"Show must go on" er min absolutte favoritt av queens, deretter "Don't stop me now" Og " a kind of magic".

Fy fader så gøy i går ble. :P

Endte opp med å møte en av mine bestevenniner.. og vi har det alltid ufattelig morro sammen haha..Så vi har holdt på til omtrent nå vi.. :nigo: KOm nettopp hjem fra henne.

Føler meg fullstendig alkoholforgiftet, men det var absolutt verdt det for vi har skapt noen uforglemmelige minner.

Dette blir visst en god gammaldags fyllehelg, takfest i kveld med omtrentlig hele gjengen.

Bare så det er sagt; Jeg kommer ikke til å se særlig vakker ut i morgen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombe, det er ikke veldig trygt å gå hjem fra fest nei.

Jada, angrepet 200 meter hjemmeifra. Men takket være rask reaksjon fra romkompis kom jeg trygt hjem etter at jeg ringte han for hjelp :) (jeg holdt tilfeldigvis mobilen min i det jeg ble angrepet.. så han fikk ikke mobilen.. men veske med alt inklusive, dytta meg overende.. sparket meg og løp med veska hehe.. skikkelig mors beste barn gitt)

Men skal og bør ettertrykkelig nevnes at i det jeg fikk tak i tidligere nevnte romkompis og fikk forklart situasjonen (Jeg da en smule gråtende, hikstende og sjokkert) så var romkompisen umiddelbart klar til å snu verden på hue og ræva (utifra hva mine andre venner forklarte) for å komme hjem innen 2 sekunder for å støtte/hjelpe/redde meg. Hva skal man si? :)

Skjønne, søte, heltmodige mannen! :D

Endret av Strenge Frk.Gerd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Huff, går det bra med deg?

Det materielle ordner seg alltids, men kan fort få seg en støkk av sånt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp! Det går bra! Fikk såklart en støkk ja hehe.. Men hm, eneste som bekymrer meg litt nå er at både visa kort og nøkler lå oppi der (visa kortet er ubrukelig, brukte det kun som leg).. Uansett. lett ¨å legge 2+2 sammen og finne ut hvor jeg bor. Vi må skifte lås hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humm, da har vi i det minste barikadert døren på ekte mcgyver vis! For en innretning haha! Men skal love at ingen kommer inn hit nå ass.. ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa! Det der var litt skummelt :overrasket:

Låsskift er forresten ganske så dyrt (oppdaget det da døra mi gikk i vranglås og jeg måtte hasteskifte på en søndag en gang :roll:), men det høres jo ut som dere 8du og macgyver?) har fikset det bra så lenge :ler:

God mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, vi har brukt en kleshenger, en krok, noe hyssing, litt ståltråd til å sette fast sikkerhetsnøkkelen så man ikke får vridd den om .. om vi kommer ut igjen? Ikke godt å si! :ler: Men helt genialt system..

For å legge til hele vanviddet så er vi faktisk to i bygården her som heter det samme, vi har den samme litt små uvanlige stavingen på fornavn, samt samme etternavn- de to eneste i hele norges land med denne komboen. Hun flyttet plutselig inn en dag og ble naboen min. Etter å ha skremt vettet av moren min som trodde jeg hadde kjøpt naboleiligheten.

Så vi har nok av forvirringsmomenter å forvirre en innbruddstyv med ja! :nigo:

Urk ja! Lås er dyrt! 5000 kr! :( Men vi kjenner noen låssmeder som kanskje kan hjelpe litt med å gi meg en faktura på dette istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk rørt på meg litt i dag.

Var ute på tokt for å grave opp litt cash til div. hastende utgifter. Tenkte at pantelåneren er jo en flott ide når man har 20 kg med sølvtøy som kan innløses i nærmest fremtid likevel. Så jeg lesset det oppi en bag, heiv den på skulderen og vandret avgårde til byen (ca 40-50 min)- Vel fremme ristet mannen i luken på hodet "Nei her trenger du papirer for såpass mye sølv!".

Skal sies at i skrivende stund var jeg selvsagt totalblakk ettersom mannen som overfalt meg stjal jo vesken min, og skifteattesten pantemannen skulle ha lå et godt stykke inn i bærum hos en som har hjulpet meg med arvemeldingen.

Så da ble det en 3-4 times gåtur med sølvtøy ut i bærum...Alt går når man er litt sta. :lur:

Men skal sies jeg snek tilbake :nigo:

Fått skiftet lås og advart samtlige naboer om at det kan komme uvedkommne inn i oppgangen også... sånn i tilfelle!

Endret av Strenge Frk.Gerd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du driver nå med mye rart - fikk litt av et bilde i hodet av deg med en haug sølv i en bag! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så garantert ut som en av de tre røverne i kardemommeby :nigo:

Skal ned på andre forsøk straks. Lurer på hvor mye jeg kan få lånt..Håper at det kanskje blir litt ekstra etter alt er betalt, så jeg kan få kjøpt meg en sommerkjole eller to :sjenert:

Men jeg bør være litt forsiktig, er fortsatt kanskje en måned til leiligheten blir solgt.. og da kan det sikkert komme flere utgifter underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var igrunnen Casper og Jesper og Jonathan jeg hadde i mitt indre øye ja :hoho:

Du lever jammen fra hånd til munn.. Er det ikke slitsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg blir fort vant til ting, så jeg er langt ifra sliten av det nå. :) Selv om det blir nok en lettelse at leiligheten blir solgt og at alle utgiftene ved bortfaller, og jeg kan få betalt ned resten av begravelses utgiftene osv. Bare å slippe å ha det på skuldrene blir en lettelse.

Nå har jeg vært student i 2 år, så gikk ikke fra å leve et totalt luksusliv til fattiglus innen alt ramlet sammen økonomisk.

Men man lærer mye verdifullt av slike situasjoner, nød lærer naken kvinne å spinne er ingen klisje. Jeg var ganske sparsommelig fra før av, men nå har jeg lært ganske mange lure knep.

Har blitt rene Mcgyverern på økonomisk matlaging! :lur:

Her om dagen fikk jeg faktisk 2 digre bæreposer med mat av en venn av familien, så nå bare koser jeg meg. :ler: (ååå de er så snille!!!)

Endret av Strenge Frk.Gerd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Likar det du skriv (sjølv om eg sjelden skriv på forumet lenger, er det overtatt av fjortisar? Eller er verkeleg folk så tette?). Uansett, dette verkar ikkje vere som det verste fangerommet å bli innelåst i... Lykke til med hussal! Det er alltid spennande :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :vinke:

Haha, ja det har nok alltid vært mye forskjellig folk på KG!

Takk for lykke ønskninger! :) Absolutt spennende ja, og deilig å bli FERDIG med til slutt. :briller:

Fikk huka tak i mange tusen i går hos pantelånern!

Så jeg feiret med en boks fruktblanding med fløte.

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

himmmeeeelsk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...