Strenge Frk.Gerd Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #161 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg kan se at jeg kan gi det inntrykket.. Men i dag har jeg tatt det bittelitt mer med ro.. Skal legge meg straks (sier jeg nå, jeg sier det samme om 3 timer) så jeg får sovet ut litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 17. juni 2010 #162 Del Skrevet 17. juni 2010 WOW!!! Kan jeg få komme inn, er du snill...?? ;-)))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. juni 2010 #163 Del Skrevet 18. juni 2010 Tror det største problemet er å slippe ut igjen Kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #164 Del Skrevet 18. juni 2010 Beklager Kjetil, nå er det fullt her. Det vil si; Mot den riktige bestikkelsen så kan vi kanskje finne plass til deg likevel. Hint: Frukt med fløte, nytrukket kaffe med masse melk, ferskt grovbrød med generøse brunostskiver gjør strenge damer meget gjestmilde. Hehe, jeg bare tuller, Kjetil alle er velkommne! Men som hogwash sier, ingen slipper ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #165 Del Skrevet 19. juni 2010 ingenting er som å komme hjem fra en vennine lovelig sent og meske seg med knekkebrød med gulost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. juni 2010 #166 Del Skrevet 19. juni 2010 ingenting er som å komme hjem fra en vennine lovelig sent og meske seg med knekkebrød med gulost! Det måtte bli å sitte på sofakanten og nyte frokostkaffen og vite at man skal trene fra ti til fire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #167 Del Skrevet 19. juni 2010 Trening.. Der har jeg slacket unna! Da er vi ferdige med denne dagens økt.. Begynner å se enden på det. men vi har jo frem til helgen å jobbe før visningen! Gleder meg til å drikke kaffe i morgen tidlig. gledet meg til det i hele dag (Drakk ikke kaffe i dag ).. Jeg gleder meg til mye rart hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. juni 2010 #168 Del Skrevet 20. juni 2010 Det er vel en viss trening i å gå hit og dit og å sjaue så mey som du har gjort i det siste Skjønner godt du gleder deg til kaffe - jeg gleder meg over kaffe akkurat nå - og skal avgårde på mer tren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. juni 2010 #169 Del Skrevet 20. juni 2010 En har det jammen travelt med å komme seg på trening når en ikke har tid til å skrive ferdig ordet en gang... *Lure på hvor heite mannfolka er der Suzy trener er* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #170 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Jeg ble stalket på et treningsstudio en gang av en gorilla-muskle-biff fyr. Han ønsket at jeg skulle ta fotografier av musklene hans og lytte på hjertet mitt. Det var ikke nødvendigvis akkurat det i seg selv som var mest creepy.. heller det faktum at han på mirakuløst vis plutselig flyttet til leiligheten ved siden av meg en dag. Nå har jeg KAFFE! Og fått sovet i hele syv timer i natt. muskler og ledd verker som søren akkurat i det jeg våkner for tiden, men kaffe tar knekken på det.. innbiller jeg meg. I dag er planen å ta 2 strøk på kjøkkenet (tar lengst tid.. masse kriker, kroker, rør , faste vannbårne ovner til veggen m.m), male alle innvendige skap, fikse en ødelagt del av gulvet i stua ved å rive opp og legge på nytt på den ene stripen inn mot veggen . Pappa er i EKSTREM-SUPER-NARVESTAD humør. Han begynner å forklare i evigheter "åssen det skal gjerast skikkelig" og småkjefte bare jeg tar i en pensel... Og jeg bruker tidvis alle krefter jeg har på å si "Ja. Du har helt rett pappa. Jeg har lært det nå." Når det er sagt: Dette er jo en stolthet for han hva? Det er derfor jeg nikker og smiler.. han har jobbet proft med dette lenge.. og dermed er det nok viktig for han å ha den tonen ovenfor meg, sin datter, som han liksom skal forklare og lære opp, som en del av oppdragelse nærmest kanskje... Han er jo også ufattelig snill som hjelper meg så mye. Av og til sprekker jeg dog og oppfører meg som en 14 åring med "ååå vær så snill... du trenger ikke forklare i 100 år! En gang holder!" Men det er etter fem slike runder på rappen, og skjedde i går fordi han begynte å forklare heftig etter at jeg tok tak i en papirrull på "feil, ueffektiv måte". Haha, ja sånn går no dagan Nå er det bare frem til fredag igjen.. og så er det ikke mer oppussing på en stund! (edit: Skal sies at det er utelukkende kun under jobbing pappa er Narvestad hehe) Endret 20. juni 2010 av Strenge Frk.Gerd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #171 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Radiatoren og kjøkkenskapet (sånnt skap som er inni veggen) var det som skulle til for at jeg ble lei inn til beinet iløpet av 1 dag. Kjøkkenskapet mest (15 store hyller, 5 små.. masse MASSE herlige detaljer, ekestreme krøkkete plasseringer, pirkjobb og æsj!), tror aldri jeg har bannet så mye i mitt liv. Jeg lå til slutt nærmest opp ned, i alle mulige vinkler og bøyninger (bra jeg er slangemenneske) for å male under hyller nederst og inn i teite krøkke hjørner, med hår, hud og klær fulle av maling. Jeg er innsauset og sur! Egentlig ikke så sur akkurat nå da.. Mest sur fordi jeg må gjøre det samme om igjen på strøk 2 på krøkke-skapet fra helvete imorgen. :frown: På den gode siden fikk jeg masse skryt av narvestad! Endret 20. juni 2010 av Strenge Frk.Gerd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2010 #172 Del Skrevet 21. juni 2010 En har det jammen travelt med å komme seg på trening når en ikke har tid til å skrive ferdig ordet en gang... *Lure på hvor heite mannfolka er der Suzy trener er* Vet jammen ikke helt hva jeg skal svare på det, men jeg hadde noen skikkelig våte drømmer om instruktøren min sist natt - lurer på om det betyr at det ble litt overdose av trening denne helga med en slit intensiv :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2010 #173 Del Skrevet 21. juni 2010 Radiatoren og kjøkkenskapet (sånnt skap som er inni veggen) var det som skulle til for at jeg ble lei inn til beinet iløpet av 1 dag. Kjøkkenskapet mest (15 store hyller, 5 små.. masse MASSE herlige detaljer, ekestreme krøkkete plasseringer, pirkjobb og æsj!), tror aldri jeg har bannet så mye i mitt liv. Jeg lå til slutt nærmest opp ned, i alle mulige vinkler og bøyninger (bra jeg er slangemenneske) for å male under hyller nederst og inn i teite krøkke hjørner, med hår, hud og klær fulle av maling. Jeg er innsauset og sur! Egentlig ikke så sur akkurat nå da.. Mest sur fordi jeg må gjøre det samme om igjen på strøk 2 på krøkke-skapet fra helvete imorgen. :frown: På den gode siden fikk jeg masse skryt av narvestad! *Trøster litt* Jeg syns du er flink jeg, om det er noen trøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. juni 2010 #174 Del Skrevet 21. juni 2010 *setter nysgjerrig en varsom fot inn i fangehullet* *KLLLLLAAAANG* Filler'n. Der gikk gitteret ned. Og jeg som trodde du bare tulla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2010 #175 Del Skrevet 21. juni 2010 *setter nysgjerrig en varsom fot inn i fangehullet* *KLLLLLAAAANG* Filler'n. Der gikk gitteret ned. Og jeg som trodde du bare tulla... Er det noe som er sikkert er det at den dama der ikke kødder altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juni 2010 #176 Del Skrevet 21. juni 2010 *setter nysgjerrig en varsom fot inn i fangehullet* *KLLLLLAAAANG* Filler'n. Der gikk gitteret ned. Og jeg som trodde du bare tulla... Føkk... Skal VI dele celle nå? Håper fangevokteren er grei med oss da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. juni 2010 #177 Del Skrevet 22. juni 2010 Håper fangevokteren er grei med oss da... Tror det er bare å forberede seg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2010 #178 Del Skrevet 22. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #179 Del Skrevet 22. juni 2010 *Trøster litt* Jeg syns du er flink jeg, om det er noen trøst? Det er det absolutt! :D Gikk mye bedre med krøkke-duste-skapet faktisk hehe. *setter nysgjerrig en varsom fot inn i fangehullet* *KLLLLLAAAANG* Filler'n. Der gikk gitteret ned. Og jeg som trodde du bare tulla... Nei å trå inn i fangehulen er ingen spøk gitt! Begynner å bli fornøyd med fangsten her inne nå! Er det noe som er sikkert er det at den dama der ikke kødder altså Er hårde bud her ja! Føkk... Skal VI dele celle nå? Håper fangevokteren er grei med oss da... Grei skal fangevokteren være! Må jo ha fornøyde fanger! :slår: <-- Dette er m.a.o ikke lov! Nå har vi faktisk vært såpass effektive at vi har kun 5 punkter igjen på "O store liste" Vi jobbet til krampa tok oss til rundt midnatt i går og fikk gjort ekstremt mye. Så i dag er det bare å fjerne malingsflekker, vaske litt og slikt. Stakk faktisk på den lokale brune kneipa i går etter malingen, tok meg noen halvlitere sammen med de lokale traverne. Klientellet der bestod av en tidl Punkrock artist, en synsk kunstner og to kroatiere på utkikk etter jobb. Jeg gled rett inn m.a.o Morsomt å gjøre noe sånnt av og til... selv om jeg merker at formen er ikke helt 100 prosent i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2010 #180 Del Skrevet 22. juni 2010 Fy fader som du står på om dagen frøken! Litt øl på en kneipe høres ut som en helt riktig prioritering - ta deg litt fred og ro med det samme da vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå