Gå til innhold

Jeg syns det er helt kvalmt å se hvor mange folk har ligget med...


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi to. Synes det er enda verre å tenke på hvor mange av disse som ikke bruker prevensjon. Når det gjelder munnsex så benyttes nesten aldri prevensjon, spesielt ikke på jenter :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Helt enig! Jeg skrev inn mitt antall i den tråden jeg også, og har kikket inn på tråden i ettertid, og på et generelt grunnlag la jeg meg opp en mening om at vi voksne ( jeg er født i 1967) har hatt myyyyyye mindre sex partnere enn flertallet av de unge som hadde svart i den tråden. Min konklusjon ble da at moralen har gått rett nedenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Lik det eller ei!! :-))

Jeg signere på denne jeg as.

Selv er jeg over 30, og har kun ligget med en mann.

Jeg kunne aldri hatt flere partnere/ sengekompiser. Det ligger ikke i min natur på en måte.

Når jeg ser etter menn nå, så velger jeg nok vekk de som har hatt flere sexpartnere.

Gammeldags?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobilian

Lik det eller ei!! :-))

***

Vil du anse deg selv som et bedre menneske enn dem som har pult mye (unnskyld; mange), Kjetil?

Jeg har nemlig lest uttalelsen før, men sammenholdt med mye annet du har skrevet, føler jeg at den er ladet med nedlatenhet og muligens forakt?

Endret av nobilian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

***

Jeg har nemlig lest uttalelsen før, men sammenholdt med mye annet du har skrevet, føler jeg at den er ladet med nedlatenhet og muligens forakt?

Enig. Skjønner ikke at du i det hele tatt kidder å legge energi i å tenke på det. Kanskje du kun er sjalu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***

Vil du anse deg selv som et bedre menneske enn dem som har pult mye (unnskyld; mange), Kjetil?

Jeg har nemlig lest uttalelsen før, men sammenholdt med mye annet du har skrevet, føler jeg at den er ladet med nedlatenhet og muligens forakt?

Ja, jeg er helt fullstendig nedlatende, og jeg forakter deg! Svar godt nok for deg? ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trajan

Det er også ganske kjedelig om man tenker seg om..Man gjør jo stort sett det samme bare i forskjellige stillinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er også ganske kjedelig om man tenker seg om..Man gjør jo stort sett det samme bare i forskjellige stillinger...

...og tydeligvis med mange forskjellige mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått hvordan noen kan hate seg selv så mye at de har så mange ulike partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trajan

...og tydeligvis med mange forskjellige mennesker...

Ja klart det det blir jo enda kjedeligere om det er med samme person helle tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Har ingen problemer med å se ned på folk som ligger rundt. Beklager, dere som kommer med frigjøring og hva det enn måtte være. Jeg har såpass respekt for min partner at jeg ikke har latt meg dele med alt og alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har aldri forstått hvorfor man skal legge seg i andre menneskers sexliv, men meg om det. Men så forstår jeg heller ikke de som deler slik informasjon heller, enten de bare har en eller 50 partnere. Tror virkelig enkelte mennesker at de er bedre enn andre, bare fordi de bare har hatt en partner? Og hvordan kan man bli kvalm av noe som ikke angår en selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Har ingen problemer med å se ned på folk som ligger rundt. Beklager, dere som kommer med frigjøring og hva det enn måtte være. Jeg har såpass respekt for min partner at jeg ikke har latt meg dele med alt og alle.

Good one!

Det er mange unge jenter som tror det er jævli kult å ha seg med enhver. De tror gutta vil like de bedre da. Men ingen gutt vil vel ha ei som er "oppbrukt" eller ? Det er jo ingenting spennende med henne, ho er jo allerede utforska...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...